وقوع فاجعه ای بزرگ در بازار لوازم خانگی

کد خبر: 1058686

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اهواز با اشاره به افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر، گفت: چهار سال است که در کشور، هیچ شرکتی ثبت سفارش برای واردات کولر انجام نداده است.

وقوع فاجعه ای بزرگ در بازار لوازم خانگی

محمدرضا جهانی با اشاره به نیاز سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه انواع کولر برای استان خوزستان اظهار کرد: چهار سال است که در کشور، هیچ شرکتی ثبت سفارش برای واردات کولر انجام نداده است و در ماه‌های آینده نیز به دلیل بالا بودن نرخ ارز و زمان‌بر بودن روال واردات، هیچ کولری از طریق شرکت‌ها به بازار وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر افزود: قیمت یک دستگاه کولر ۳۰ هزار در سال ۹۶، ۳ میلیون تومان بوده است اما در حال حاضر قیمت همان کولر ۲۷ میلیون تومان است.

جهانی با اشاره به قیمت انواع کولر در بازار اهواز تصریح کرد: کولر ۳۰ هزار پرفروش‌ترین و پر متقاضی‌ترین کولر است و قیمت آن از ۱۹ میلیون تومان تا ۲۴ میلیون تومان و یا بالاتر است. کولر ۱۲ هزار از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کولر ۳۶ هزار نیز از ۲۹ میلیون تومان تا ۳۶ میلیون تومان بسته به برند و نوع کولر ، قیمت دارند که این قیمت‌ها در بازار در واقع، فاجعه هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها