پرواز فوق‌العاده‌ برای مراجعت ایرانیان مقیم انگلیس

کد خبر: 1058921

مدیرکل روابط عمومی هما با اشاره به برقراری یک پرواز فوق‌العاده لندن، گفت: از مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) مجددا تست PCR گرفته می‌شود و درصورت مثبت بودن تست، مسافر با هزینه شخصی مدت ۱۴ روز در هتل این فرودگاه قرنطینه می‌شود.

پرواز فوق‌العاده‌ برای مراجعت ایرانیان مقیم انگلیس

خبرگزاری فارس: حسین جهانی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سومین هفته فروردین ماه سال جاری، پرواز فوق‌العاده‌ای را برای مراجعت هم‌وطنان مقیم انگلیس به کشور برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: با دریافت مجوز پرواز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری، این پرواز فوق‌العاده در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال جاری (۱۱ آوریل) ساعت ۰۹:۲۰ فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک می‌کند و ساعت ۱۲:۱۰ وارد فرودگاه لندن می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هما اظهار داشت: پرواز بازگشت در همان روز و در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه هیتروی لندن پرواز و در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

جهانی بیان کرد: داشتن تست منفی PCR برای همه مسافران بالای ۸ سال  این پرواز الزامی است اما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان ورود مسافران به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)، از مسافران تست PCR گرفته می‌شود و درصورت مثبت بودن تست، مسافر با هزینه شخصی به مدت ۱۴ روز در هتل این فرودگاه قرنطینه می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها