آشنایی با محمد رمضانی پور خلبان با اراده ایرانی

کد خبر: 1059149

ما در این مقاله سعی داریم شما را یکی از جوانان افتخار آفرین ایرانی به نام محمدرمضانی پور آشنا کنیم و درباره  فعالیت های بی دریغ او در صنایع مختلف هوایی کشور صحبت کنیم.

محمد رمضانی پور در تاریخ 16 آذر سال 1379 هجری شمسی در شهر زیبای اصفهان چشم به جهان گشود.. او تحصیلات مقدماتی خود را در رشته علوم تجربی گذراند اما با گذشت زمان و کشف استعداد های خود توانست که رشته ای که به آن علاقه دارد را پیدا کند. او تحصیلات داشنگاهی خود را در رشته خلبانی گذارند و با تلاش و پشتکاری که داشت توانست در سال 1396 در فرودگاه بین المللی استان چهار محال بختیاری اولین پرواز خود را انجام داد. این پرواز با هواپیمای تکنام P92 که ساخت کشورایتالیا است انجام شد که یک تجربه بسیار خوبی بود برای او چرا که همه چیز طبق روال و اصولی که باید صورت گرفت.

محمد رمضانی پور

آقای رمضانی پور با تلاش و پشتکاری که داشت توانست به عنوان یک جوان نخبه پس از گذراندن دوره های مقدماتی خلبانی در خرداد ماه 1397 با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران وارد همکاری شود و از استعدادی که خداوند متعال در وجود او قرار داده بود در جهت رشد و پیشرفت کشور استفاده کند.

جالب است بدانید که او خود را به همکاری با شرکت ها و صنایع داخلی کشور محدود نکرد و با ایده های نوینی که زمینه شبیه ساز های پرواز صنعتی و معمولی داشت شروع به همکاری و تبلیغات در بازار های جهانی از قبیل کشور های عربی آفریقایی کرد تا بار دیگر عزم اراده ایرانی را به رخ جهانیان بکشد.

آشنایی با فعالیت های محمد رمضانی پور

همان طور که تا الان متوجه شده اید او هیچ گاه از تلاش و پشتکار دست نکشید و همیشه به دنبال راهی بود تا بتواند به مردم ایران خدمت رسانی کند و در جهت رشد کشور قدم بردارد، به همین دلیل در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل اجرایی هلدینگ تخصصی سرمایه گذاری آراد فعالیت می‌نماید.این مجموعه یکی از بزرگ ترین مجموعه های فعال در حوزه مبادلات بین الملل است و با کشور هایی همچمون روسیه و ترکیه همکاری های گسترده ای دارد. در کنار این وی در اوقات فراغت خود و یا زمان هایی که احساس کند وجود او در یک مجموعه می تواند موثر باشد با چند خیریه به طور همزمان همکاری می کند و از نهایت تواند خود استفاده می کند تا با ارائه ایده های نوین و انجام کار هایی که شاد برای دیگر کسانی که علم کافی ندارند مشکل باشد و هزینه تامین نیروی کاربلد و با تجربه را ندارند به صورت خیریه همکاری می کند تا بتواند عضو کوچکی از این خانواده بزرگ ایرانی باشد که به نوبه خود قدم های موثری در جهت آبادانی کشور برداشته باشد.

با وجود تلاش و پشتکاری که از این جوان با اراده شاهد هستیم باید بگوییم که سه ویژگی مهم استقلال طلبی، ریسک پذیری و اعتماد به نفس از بارز ترین ویژگی هایی بود که توانست از یک جوان ایرانی، نخبه بسازد و مایه افتخار ملی شود، پس نباید از این موضوع ساده بگذریم. محمد رمضانی پور در سال گذشته یعنی سال 1399 با وجود سن کمی که داشت توانست خود را در زمره 10 برگزیده حوزه کارآفرینی قرار بگیرد و پشتکار و جدیت خود را بار دیگر به همگان اثبات کند، وی با دریافت لوح سپاس کارافرین نمونه کشور به عنوان یکی از 10 کار آفرین فعال و وظیفه شناس کشور انتخاب شد که می توان زندگی و سرگذشت او را سرلوحه زندگی بسیاری از هم سن و سالان قرار داد و از او انگیزه گرفت.

محمد رمضانی پور

از دیگر افتخارات او می توان به رتبه ای که در کانون ارزیابی و پرورش رهبران آینده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دریافت کرده است اشاره داشت. وی در سال گذشته با کسب رتبه اول این کانون توانست ثابت کند که با اراده و پشتکار می تواند به قله های موفقیت دست پیدا کند.

محمد رمضانی تلاش بی وقفه و اراده خستگی ناپذیری که داشت توانست هر سد و مانعی که در مسیر پیشرفت با آن مواجه می شود را از میان بردارد و جهانیان ثابت کند که ایرانی ها از هر سد و مانعی برای رشد و پیشرفت خود استفاده می کنند و از پای نمیشینند. هیچ تحریم و محدودیتی نمی تواند جلوی عزم و اراده ایرانی بگیرد و مانعی برای رشد و پیشرفت جوانان این مرز و بوم شود.

محمد رمضانی پور جوان خوش ذوق ایرانی مایه افتخاری است برای همه ما تا ثابت کنیم ما می توانیم با وجود تمام این تحریم ها پیشرفت کنیم و همگام با جهان در زمینه های مختلف پیشرفت کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها