از سیر تا پیاز تعمیر پکیج

کد خبر: 1058952
از سیر تا پیاز تعمیر پکیج

سیستم گرمایشی منازل در فصول مختلف کاربردهای خاص خود را دارد. در تمامی فصل های سال استفاده از آب گرم به منظور استحمام و سایر موارد میتواند مورد استفاده قرار گیرد. اما در فصل پاییز و زمستان با توجه به کاهش دما استفاده از آب گرم بیشتر مورد توجه است. علاوه بر آب گرم مصرفی در منزل بحث گرمایش دمای منزل نیز حائز اهمیت است و باید با توجه به معیارهای مختلفی مانند میزان مصرف انرژی، بازدهی، وسعت محیط، و ... یک سیستم گرمایشی مناسب تهیه شود.

در این مطلب به یکی از بهترین سیستم های گرمایشی منزل میپردازیم و همچنین شما را در حل کردن مشکلات احتمالی که برای آن پیش می آید. این سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور نام دارد. پکیج دیواری و زمینی دچار ایراداتی می شود که بسیاری از آن ها را میتوانیم در کوتاه ترین زمان برطرف کنیم لذا تعمیر پکیج خود را در بسیاری از موارد خودتان انجام دهید. با ما همراه باشید...

پکیج دیواری چیست؟  

پکیج دیواری یک وسیله گرمایشی خانه است که با گرم کردن آب و چرخش آن در سیستم و روانه کردن آب داغ به داخل رادیاتورهای نصب شده در نقاط مختلف خانه میتواند باعث افزایش دمای منزل شود. علاوه بر این از پکیج برای گرم کردن آب مصرفی و راهی کردن آن به سیستم لوله کشی ساختمان استفاده می شود.

مزایای استفاده از پکیج دیواری    

انتخاب سیستم گرمایشی پکیج دیواری مزایای بسیاری دارد. پکیج ها به مانند موتورخانه کار می کنند. با این تفاوت که سیستم موتورخانه با اشغال کردن فضای بساری در کنار مصرف بالای انرژی به هیچ عنوان نمیتواند انتخاب مناسبی باشد. در مقابل سیستم گرمایشی پکیج به دلیل دارا نبودن منبع های بزرگ ذخیره آب به فضای کمی نیاز دارند و مصرف انرژی پایینی دارند.

در صورتی که سرویس های سالانه پکیج دیواری منظم انجام شود معمولا دچار آسیب ها و خرابی های جدی نمی شود. اما در صورت خرابی، تعمیر پکیج در مقابل تعمیر موتوخانه و تجهیزات آن کم هزینه تر خواهد بود. بعلاوه تعمیر پکیج در موارد نرم افزاری که با کدهای خطا مشخص می شوند به راحتی قابل حل می باشد.

دلایل بسیاری وجود دارد که خرید پکیج را مقرون به صرفه ترین راه برای گرمایش منزل معرفی می کند.

تماس با تعمیرکار پکیج

آموزش تعمیر پکیج

در صورتی که پکیج شما دچار خرابی شده و درست کار نمیکند در مرحله اول باید موارد کلی را که در ادامه توضیح می دهیم چک کنید:

  • در ابتدا اتصال برق را بررسی نمایید و به کمک یک فازمتر از سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید.
  • فشار بار یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید بررسی شود و میتواند باعث عملکرد نامناسب پکیج شود. در صورتی که مشاهده کردید فشار بار (به صورت عقربه بر روی بدنه پکیج قابل مشاهده است) کمتر از 1 است با باز کردن شیر پرکن که در زیر پکیج قرار دارد فشار بار را تا 1.5 افزایش دهید و سپس شیر را ببندید.
  • در بسیاری از موارد ریست کردن پکیج می تواند مشکل را حل کند
  • از باز بود شیرهای رادیاتورها اطمینان حاصل کنید

در صورتی که با انجام کارهای فوق جهت تعمیر پکیج موفق نشدید حتما با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید زیرا در این موارد به ویژه زمانی که پکیج دچار نشتی می شود عدم تعمیر پکیج میتواند خسارات زیادی به بار بیاورد.

معرفی کلی قطعات پکیج

یکی از اصلی ترین مواردی که در تعمیر پکیج میتواند نقش داشته باشد شناختن قطعات مختلف پکیج و وظیفه هرکدام از آن ها است. قطعات پکیج به چند دسته کلی تقسیم می شوند.

برد کنترلی:

اصلی ترین قسمت پکیج برد کنترلی یا جعبه فرمان پکیج است که میتواند بر روی کارکرد پکیج و قسمت های مختلف آن کنترل داشته باشد.

سنسورهای پکیج:

تمامی پکیج ها دارای چند سنسور از جمله سنسور گاز و دود، سنسور آب و سنسور دما هستند. وظیفه این سنسور ها گزارش وضعیت قسمت های مختلف پکیج به برد کنترلی است.

قطعات مجری فرمان:

این قطعات شامل قسمت هایی از پکیج هستند که فرمان های برد کنترلی را انجام میدهند. از جمله این قطعات می توان به پمپ آب و یا مشعل اشاره کرد که مستقیما با برد کنترلی در ارتباط بوده و روزانه چندین بار خاموش و روشن می شوند.

قطعات مکانیکی پکیج:

  این قطعات با توجه به ساختاری که دارند وظایفی دارند و نیازی به دریافت دستور از برد کنترلی ندارند. قطعاتی مانند منبع آب، شیرها و یا بدنه پکیج جزو این بخش هستند.

تعمیر پکیج توسط تعمیرکار متخصص

همانطور که گفته شد برخی از ایرادات پکیج توسط خود شخص قابل حل هستند. اما در صورتی که مشکلات جدی برای پکیج شما ایجاد شد بهتر است سریعا اقدام به تماس با تعمیرکار پکیج نمایید.

کرج پکیج | تعمیر تخصصی و فروش پکیج توسط متخصصین تعمیرات پکیج در کرج

متخصصین تعمیرات و سرویس پکیج در شهر کرج با نام و نشان کرج پکیج به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته آماده خدمات رسانی به همشهریان خود در شهر کرج و استان البرز هستند. خدمات این مجموعه شامل فروش پکیج و قطعات، تعمیرات پکیج و نصب آن می باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها