دانلود سریال میدان سرخ

کد خبر: 1060360

سریال میدان سرخ، مجموعه جدید نمایش خانگی که بزودی از 1 اردیبهشت روانه بازار می شود. امیدواریم با انتشار سریال میدان سرخ اتفاق جدید و خوبی برای نمایش خانگی بیفتد. همانطور که می دانیم بازار سریال های ایرانی بسیار داغ تر از سال های گذشته است که این اتفاق بر اثر شیوع کرونا و بسته شدن سینما ها اتفاق افتاده است و تمامی کارگردان ها و سرمایه گزاران وارد سریال ساختن شده اند. در ادامه به معرفی سریال های نمایش خانگی در حال پخش می پردازیم، پس با سایت دانلود فیلم زردفیلم همراه باشید.

سریال میدان سرخ

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از 1 اردیبهشت ماه پخش خود را شروع می کند. در این سریال هنرمندان محبوبی همچون حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، علی مصفا و امیر حسین آرمان ایفای نقش می کنند و همچنین فرزاد فرزین تیتراژ سریال میدان سرخ را می‌خواند. موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. 

ژانر: اکشن، اجتماعی

زمان پخش قسمت اول: ۱ اردیبهشت

ژانر: اکشن، اجتماعی

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال میدان سرخ شوید.

دانلود سریال میدان سرخ

سریال گیسو

این سریال همان فصل دوم عاشقانه یا عاشقانه 2 است. داستان از این قرار است که رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و … در این سریال بازیگران مطرحی همچون: محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی با هنرمندی مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری و با حضور حسین یاری و هومن سیدی ایفای نقش میکنند.

ژانر: درام، رمانتیک، عاشقانه

نویسندگان: علیرضا کاظمی‌پور ،سعید جلالی

آهنگ آغازین: فرزاد فرزین

آهنگ پایانی: محمدرضا گلزار

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال گیسو شوید.

دانلود سریال گیسو

سریال دراکولا

کمدی ترین سریال نمایش خانگی پس از سریال هیولا، میتوان از دراکولا نام برد. دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در ژانر کمدی سیاسی است و در این سریال بازیگران مطرحی همچون ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری ایفای نقش میکنند. خلاصه داستان سریال: ادامه ای بر خانواده شرافت نیست و موضوع جدیدی را بر اساس ادامه پول‌شویی کامروا در قالب موسسه خیریه خلق می کند. ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.

ژانر: کمدی - سیاسی

نویسنده: امیر برادران

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال دراکولا شوید.

دانلود سریال دراکولا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها