سریع ترین روش نوبت گیری از پزشکان

کد خبر: 1061581

گاهی که دچار مشکلی در استخوان‌ یا مفاصل شده‌ایم و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص این حوزه پیدا کرده‌ایم و برای نوبت دهی دکتر ارتوپد مورد نظر تماس گرفته‌ایم با جواب‌های مختلفی از طرف منشی پزشک روبرو شده‌ایم و گاهی نتوانسته‌ایم برای همان زمان به مطب دکتر مراجعه کنیم و مجبور شده‌ایم درد و بیماری را تا زمانی طولانی که برای ما نوبت در نظر گرفته شود تحمل کنیم. سیستم نوبت دهی پزشکان تاثیر زیادی در جذب بیماران دارد و باعث می‌شود افراد برای درمان خود پزشکی را انتخاب کنند که به راحتی بتوانند برای مراجعه به وی وقت بگیرند. این موردی است که تمامی پزشکان مخصوصا پزشکان متخصص باید به آن توجه نمایند. ما در ادامه این مطلب به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت و با مقایسه‌ای بین نوبت دهی به روش‌های قدیمی‌تر و نوبت دهی به صورت آنلاین، مزایای آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

OZ4tll4iotQe

سیستم نوبت دهی

تا پیش از آن که روش‌های جدیدتری مانند نوبت دهی آنلاین برای دریافت نوبت پزشکان به وجود آید لازم بود بیمار و یا یکی از نزدیکان وی به مطب مراجعه کرده و برای روز مشخصی از منشی پزشک نوبت مراجعه دریافت نماید. در حال حاضر متداول‌ترین روش برای نوبت دهی پزشکان روش تلفنی است که اغلب پزشکان از این روش استفاده می‌کنند که البته این روش نوبت دهی دارای مزایا و معایب مختلفی است. به عنوان مثال بیماران پس از برقراری تماس با منشی با جملاتی نظیر

دکتر تا یک ماه آینده وقتشون خالی نیست!

برای هفته آینده می‌تونم براتون یک وقت بذارم!!

بیایید مطب اگر بشه بین مریض‌ها می‌تونید پزشک را ببینید و ..

مواجه می‌شوند که آن هم اغلب برای فرد بیمار، به خصوص افرادی که دچار مشکل اورژانسی شده‌اند سخت خواهد بود. البته از مزایای روش دریافت نوبت دهی تلفنی می‌توان به این مورد اشاره کرد که برای سالمندانی که لازم است خودشان برای گرفتن وقت اقدام کنند و با روش‌های استفاده از اینترنت و سایت‌های آنلاین و .. آشنایی ندارند مناسب می‌باشد.

اما چنانچه به اینترنت دسترسی دارید، روش‌های آنلاین سیستم نوبت دهی پزشکان می‌تواند به شما کمک کند تا از زمان خالی پزشکان، روزهایی که در مطب حضور دارند و .. مطلع شده و به عنوان مثال وقتی نیاز به نوبت دهی متخصص ارتوپد دارید با مراجعه به سایت‎هایی که برای این منظور طراحی شده‎اند در کمترین زمان و تنها با چند کلیک، نوبتی را برای مراجعه به پزشک مورد نظر دریافت کنید. استفاده از روش آنلاین نوبت دهی پزشکان بخصوص برای افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند و نیاز است برای استفاده از خدمات و تخصص پزشک مورد نظر به شهرهای بزرگ مراجعه کنند، مناسب می‌باشد.

تخصص پزشک ارتوپد چیست؟

به دلیل آن که در این مطلب به روش‌های نوبت دهی متخصص ارتوپد اشاره کردیم، لازم دیدیم درباره تخصص پزشکان ارتوپد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا چنانچه قصد استفاده از خدمات آن‌ها را دارید بتوانید پزشک مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.  

پزشک ارتوپد فردی است که پس از دریافت مدرک پزشکی عمومی، تخصص خود را در حوزه ارتوپدی ادامه داده و مدرک آن را کسب کرده است.

کار متخصص ارتوپد تشخیص اختلالات به وجود آمده در سیستم اسکلتی، عضلات بدن و همچنین رفع این آسیب‌ها و پس از آن ارائه دستورالعمل‌هایی برای توان بخشی و فیزیوتراپی است. همچنین پزشک ارتوپد می‌تواند با ارائه نکاتی به بیمار از بروز آسیب‌های بیشتر در سیستم  استخوان‌ها و مفاصل وی پیشگیری نماید.

همچنین جراحان ارتوپد می‌توانند ضایعات عضلانی، آسیب‌های به وجود آمده در ستون فقرات، عفونت‌ها، تومورها و اختلالات مادرزادی و علاوه بر آن آسیب‌های ورزشی، بیماری‌های دژنراتیو و .. را با استفاده از جراحی و یا درمان‌های دیگر برطرف نمایند. به این ترتیب اکنون می‌دانید هنگامی که جهت نوبت دهی دکتر ارتوپد به سایت‌های آنلاین در این خصوص مراجعه می‌کنید دقیقا باید به دنبال چه پزشکی باشید.

مزایای نوبت دهی پزشکان به صورت آنلاین

VQFiUEodxsDI

تا اینجا درباره روش‌های نوبت دهی آنلاین و سنتی مطالبی را ارائه کردیم، در ادامه به بررسی مزایای این روش برای کاربران خواهیم پرداخت.

  • دسترسی آسان

در این روش بیماران می‌توانند با استفاده از موبایل و یا کامپیوتر و .. به راحتی وارد سایت نوبت دهی شوند و در هر زمان از شبانه روز نوبت مراجعه خود را انتخاب کنند. در این روش دیگر نیازی به برقراری تماس تلفنی نخواهد بود.

  • گزارشات نوبت دهی

با استفاده از این روش پزشکان می‌توانند گزارش‌های دقیقی از تعداد نوبت‌های رزرو شده، کنسل شده و .. اطلاع یابند و در واقع یک اطلاع کلی از میزان مراجعین خود به دست آورند.

  • ارتباط آسان با بیماران

سیستم نوبت دهی آنلاین به پزشکان کمک می‌کند تا بتوانند زمینه‌ای را برای دریافت اطلاعات از بیمار در اختیار داشته باشند. به این ترتیب امکان برقراری ارتباط با آن‌ها به آسانی مهیا خواهد شد.

  • ارسال پیامک یادآوری

عموما برنامه‌های نوبت دهی پزشکان به صورتی طراحی شده است که با ارسال پیامک زمان مراجعه بیمار به مطب پزشک را یادآوری می‌کند، در این صورت نیاز نیست این مورد را منشی انجام دهد.

  • امکان تغییر زمان نوبت

اگر بیماری به هر دلیل نتواند در نوبت مقرر به مطب مراجعه کند می‌تواند روز و یا ساعت مراجعه را تغییر دهد و یا کنسل نماید که البته کنسل کردن نوبت دهی برای بیمار که هنوز هزینه‌ای پرداخت نکرده مشکلی نخواهد داشت اما برای پزشک به آن جهت که می‌توانست در این زمان بیمار دیگری را ببیند طبیعتا ضرر به وجود خواهد آورد.

  • مراجعه آسان به مطب با آدرس دقیق

داخل سایت نوبت دهی آدرس مطب پزشک درج شده است بنابراین می‌توانید با کلیک بر روی آدرس از طریق گوگل مپ و یا سایر برنامه‌های آدرس یاب بهترین مسیر را برای رسیدن به مطب دکتر پیدا نمایید.

دکتریاب ، سایت نوبت دهی پزشکان

EBin5rAgK75t

اگر شما به عنوان پزشک می‌خواهید شرایطی را مهیا کنید تا بیماران بیشتری شما را بشناسند و در بین ده‌ها پزشک دیگر شما را انتخاب کنند و همچنین برای بیمارانی که به دنبال یک روش آسان برای نوبت دهی پزشکان هستند، ما استفاده از سایت دکتریاب را پیشنهاد می‌کنیم. اگر به سایت دکتریاب به آدرس www.doctor-yab.ir سری بزنید با بیش از هزار پزشک در تخصص‌های مختلف روبرو خواهید شد که اطلاعات‌شان در این سایت درج شده است. به عنوان مثال شما می‌توانید برای دریافت نوبت دهی دکتر ارتوپد، پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی، مغز و اعصاب و همچنین ده‌ها تخصص دیگر از این سیستم استفاده نمایید و در ساعت و روز مقرر به مطب مراجعه کنید. همچنین پزشکان می‌توانند از این طریق با بیماران خود به راحتی در ارتباط باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها