جدیدترین مدل های پرده زبرا رقیب سرسخت پرده های پارچه ای!!!

کد خبر: 1061771

پرده زبرا شب و روز یکی از انوع پرده ها فانتزی است که به دلیل قیمت مناسب، برای آشپزخانه و اتاق کودک و حتی سالن پذیرایی می تواند استفاده شود و اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

پرده یکی از مهم ترین اجزا در منازل و دیگر اماکن خصوصی است که در وهله اول باعث حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از دید افراد به داخل منزل می گردد و از طرفی تنطیم نور محیط و جلوگیری از تبادل حرارت را نیز بر عهده دارد .

اما این ها تنها تعریف و کاربرد اولیه برای پرده است و این روزها این محصول زیبایی بخش هر مکانی است که دارای نورگیر و پنجره می باشد و یکی از اجزای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی است که انتخاب درست و یا غلط آن می تواند تاثیر بسیاری در دکوراسیون و زیبایی محیط داشته باشد.

پرده زبرا نوع جدیدی از پرده می باشد که از ترکیب پارچه و تور با اشکال مختلف به صورت یک در میان تشکیل شده و عملکرد آن تقریبا مانند پرده کرکره های قدیمی می باشد، یعنی علاوه بر حرکت کامل به سمت بالا و پایین و باز و بسته شدن کامل، می توان با تنظیم آن در حالت بسته نیز تا 50 درصد نور را از آن عبور داد.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که این محصول از ظاهر بسیار زیبا تری نسبت به پرده کرکره ای برخوردار است و از نظر ظاهر اصلا قابل قیاس با یکدیگر نیستند.

پرده زبرا چیست؟

یکی از مدل های پرده فانتزی پرده زبرا می باشد. جدید ترین مدل های آن در همه جای دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا این محصول رقیب جدید و سرسخت پرده های پارچه ای شود. این محصول علاوه بر نوآوری، زیبا هم هست و همین مسئله موجب داشتن طرفداران بسیاری شده است.

پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا از تور و پارچه تشکیل شده که به شکل راه راه های افقی می باشد و از دو لایه ساخته شده است. برای ایجاد روشنایی از خارج مکان می توان آن را طوری تنظیم نمود که نور از آن عبور کند. به دلیل مناسب بودن قیمت زبرا شب و روز می توان از آن در مکان های اداری هم استفاده نمود.

این پرده از ترکیب دو لایه پارچه توری و پارچه معمولی ساخته شده که به صورت غلتکی و کرکره‌ ای عمل می ‌کند، به طوری که کاربر می ‌تواند با تغییر زاویه، نور عبوری از پرده را تغییر دهد. مکانیزم عملکرد آن به دو صورت است:

  • دستی: با استفاده از زنجیر کنار پرده می ‌توان مقدار نور را تنظیم کرد.
  • موتوری: با استفاده از موتور الکترونیکی و ریموت کنترل کار می ‌کند.

0nwGEq8grIfA

جدید ترین مدل پرده های فانتزی زبرا

امروزه مدل های زیادی از پرده زبرا موجود است که شما می توانید با توجه به محیطی که می خواهید آن را نصب کنید، انتخاب کنید. دکوراسیون هر مکان نقش مهمی در تاثیر گذاری آن دارد مثلا برای مکان های اداری از پرده شب و روز ساده که مدل رسمی تری دارد استفاده می کنند، همچنین پایین بودن قیمت زبرا شب و روز هم در این انتخاب تاثیر گذار است.

جدید ترین مدل پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا طرح های خاص و متنوعی دارد که می توان از آن برای انواع سبک های دکوراسیون استفاده کرد همچنین پرده زبرا اتاق کودک هم با طرح های کودکانه و زیبا در بازار موجود است که طرح های رنگارنگ و کارتونی دارد و به زیبایی اتاق کودکان می افزاید.

برخی از مدل های آن که به صورت گل دار هستند مانند پرده زبرا گلدار ، مناسب سالن پذیرایی، اتاق نشیمن و همچنین انواع اتاق خواب می باشند. حضور این نوع پرده به خانه رنگ زیبایی می دهد و می توان برای هر یک از پنجره ها یک مدل خاص انتخاب کرد.

قیمت زبرا شب و روز

در نظر گرفتن قیمت هر محصول یکی از اولویت های انتخاب هر مشتری برای خرید است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرده زبرا ایده آل و به صرفه بودن قیمت زبرا شب و روز است که این موضوع برای خریداران و مشتریان آن بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا تمامی افراد می توانند با خرید مدل های متنوع آن، ظرافت و زیبایی را برای دکوراسیون نقاط مختلف منزل خود انتخاب نمایند.

فروشگاه اینترنتی رونیا جدید ترین و به روز ترین مدل پرده های زبرا را با قیمت های عالی و باب سلیقه مشتریان خود در انواع طرح های مدرن و کلاسیک به بازار عرضه کرده است که تمامی طرح های آن متناسب با دکوراسیون های متفاوت نیز می باشد.

قیمت زبرا شب و روز بر اساس طرح و مدل آن متفاوت می باشد. فروشگاه رونیا قیمت مدل های مختلف آن را در سایت خود قرار داده است.

پیشنهاد می کنیم برای یک داشتن یک خرید عالی کمی از وقتتان را برای دیدن این محصول در سایت صرف کنید و بهترین قیمت زبرا شب و روز را بر اساس سبک دکوراسیون خانه خود را خریداری نمایید. برای خرید پرده، فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید و مدل و جنس پارچه ی پرده زبرا را از قبل تعیین کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا با طرح های مدرن و شیک

پرده زبرا می تواند به عنوان پرده آشپزخانه هم استفاده شود. برای زیبا سازی دکوراسیون آشپزخانه پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر رنگ پرده با رنگ کابینت ها همخوانی داشته باشد فضایی متفاوت در درون آشپزخانه شما شکل می گیرد.

هم چنین می توانید با نصب کردن پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا و تنظیم آن نور بیشتری را در درون فضای آشپزخانه خود دریافت کنید و از روشنایی آشپزخانه در هنگام پخت و سرو غذا و انجام کار های مختلف نهایت لذت را ببرید.

این محصول در طول روز به شما گزینه‌ های حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌ دهند. تفاوت اصلی این است که در طول روز، نوع پارچه ‌ها می ‌توانند تاریکی کامل اتاق را فراهم کنند، در حالی که، پارچه‌های فیلتر شده نور باعث می ‌شوند که در طول روز مقداری از نور طبیعی وارد محیط شود.

کارآیی پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا باعث شده است که مورد استقبال بیشتر افراد قرار بگیرند. پرده زبرا در انواع رنگ های متنوع موجود است که باید با توجه به رنگ هایی که در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید مدل مناسب دکوراسیون خودتان را برای خرید انتخاب نمایید.

Xioh0BIAkMbM

فواید پرده زبرا

در این قسمت قصد داریم تا برای شما در مورد مزایای پرده زبرا صحبت کنیم. در ادامه برای شما تک به تک مزایای این محصول را بیان خواهیم کرد.

  • کنترل نور

بهترین ویژگی در مورد پرده زبرا ساده این است که می ‌توانید میزان کنترل نور طبیعی را در اختیار خود داشته باشید. شما می‌ توانید نور فضا را طوری تنطیم کنید که نورانی، نیمه تاریک و یا کاملا تاریک باشد.

  • حریم خصوصی

این پرده ها دو سطح از حریم خصوصی را فراهم می‌ کنند، سطح یک که کاملاً شفاف است و اجازه می ‌دهد حداکثر میزان نور طبیعی وارد محیط شود. سطح دو که خصوصی است و نمای بیرون را به طور کامل مسدود می ‌کند.

  • سهولت در نگهداری

پرده‌ زبرا احتیاج به مراقبت خاصی ندارد، می‌ توانید آن‌ را با یک پارچه مرطوب به ‌راحتی تمیز کنید. این امر باعث می ‌شود مواد شیمیایی به آن آسیب نرسانند و مدت زمان بیشتری سالم بمانند.

  • استفاده آسان

این پرده‌ ها، شرایط استفاده آسانی دارند. برخی از پرده های زبرا با دست باز و بسته می ‌شوند و برخی دیگر با ریموت از راه دور قابل کنترل هستند. پرده‌ هایی که دارای ریموت کنترل هستند، برای مناطق دور دست که امکان حرکت مداوم فرد را می‌ طلبد، مناسب ‌تر است. همچنین پرده ریموت ‌دار، قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی آن دارد.

دیگر مزایای استفاده از این محصول

  • عالی برای تابستان

این محصول برای خنک نگه داشتن اتاق ‌ها در طول تابستان بسیار مناسب است، همچنین از ورود پرتو های مضر UV به داخل خانه جلوگیری می ‌کند.

  • طول عمر بالا

ویژگی ‌های متعدد این پرده ‌ها باعث می‌ شود تا از فرسودگی اثاثیه خانه اعم از مبلمان جلوگیری کند. همچنین، پرده زبرا دوام و طول عمر بالایی دارد.

  • جذاب و متنوع

پرده ‌های زبرا در شکل‌ ها، رنگ ‌ها و اندازه ‌های مختلف مانند پرده زبرا کودک و پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا برای فروش در فروشگاه رونیا موجود هستند، بنابراین، مشتریان گزینه ‌های زیادی برای انتخاب دارند. همچنین این پرده‌ ها با هر نوع طراحی داخلی و سبک دکوراسیون قابل ست شدن است.

8in9h5GgXkpc

پرده زبرا اتاق کودک

پرده زبرا اتاق کودک یک مدل زیبا و جذاب است که می‌توانید از آن برای اتاق خواب فرزندتان استفاده نمایید. پرده های فانتزی زبرا بسیار شیک هستند و با تنوع زیادی که در طرح ها و رنگ های مناسب سن کودکان دارند با دکوراسیون های متفاوت و با رنگبندی های متنوع بسیار خوب هماهنگ می‌ شوند.

امروزه یکی از دغدغه های والدین و کودکان، طراحی و دیزاین زیبا برای اتاق کودک می باشد. این که از چه رنگ ها و چیدمان هایی استفاده شود که کودکانشان بتوانند ساعت ها با آرامش و حس رضایتمندی در آن به بازی و تفریح خود بپردازد.

پدر و مادرانی که می خواهند یک فضای کودکانه و شیرین را برای دکوراسیون اتاق فرزندان خود طراحی کنند، به دلیل پایین بودن قیمت زبرا شب و روز می توانند اولین قدم برای ایجاد یک فضای زیبا و کودکانه را با خرید پرده زبرا کودک به انجام برسانند.

پرده زبرا اتاق کودک با کیفیت های فوق العاده و بی نظیری در انواع طرح های شیرین کودکانه با قیمت های بسیار ارزان در فروشگاه رونیا وجود دارد. این مدل پرده با انواع دکوراسیون های اتاق کودک هم خوانی داشته و می تواند یک فضای لذت بخش و زیبا را برای کودکانتان ایجاد نماید. سهولت و نگهداری این پرده بسیار آسان است و هم چنین قابلیت شست و شوی آسان را هم دارد.

شستن پرده زبرا چگونه است؟

یکی از سوالات رایج در مورد پرده های زبرا به ویژه پرده زبرا کودک این است که طریقه شستن این مدل پرده ها به چه صورت می باشد؟ آیا با شستن کیفیت و زیبایی خود را از دست نمی دهد؟

طریقه شستن پرده زبرا بنا به ساختاری که دارد به گونه ای است که باید حداقل بعد هر فصل یک بار شسته شود تا گرد و غبار های تجمع شده بر روی آن لکه گیری و تمیز شده و زیبایی دوباره خود را به دست آورد.

اگر بخواهید چند هفته یک بار آن را بشویید می توان پرده را به حالت ایستاده در محل نصب خود بر روی پنجره با استفاده از بخار شو یا شامپو فروش، به راحتی لکه گیری کنید.

اما اگر بخواهید به صورت فصلی یا چند ماه یک بار آن را بشویید، جهت انجام این کار باید پرده را از قاب آن و پایه های نگه دارنده جدا کرده و در یک مکان صاف و مسطح قرار دهید، سپس با استفاده از شوینده های بدون آنزیم که باعث از بین رفتن کیفیت و رنگ پارچه نشود و اسفنج نرم به آسانی بشویید. در پایان با فشار آب کم آن را آب کشی کرده و در یک جای مطمئن و صاف آویزان کنید تا خشک شوند.

j3mQ9KyJWyTx

وسایل مورد نیاز برای نصب

فقط کافی است به هنگام نصب پرده زبرا وسایل زیر را به همراه داشته باشید.

  • -مداد برای علامت گذاری
  • متر برای اندازه گیری
  • پیچ و رول پلاک
  • دریل
خرید پرده فانتزی

خرید پرده زبرا با توجه به سلیقه ی مشتریان می تواند در طرح ها و رنگ های متنوعی باشد. خوشبختانه در فروشگاه رونیا این مدل پرده دارای تنوع زیادی است. در خرید پرده باید به اندازه و طول آن دقت کنید. بهتر است در هنگام خرید از سایت فروشگاه دیدن کنید چون علاوه بر کیفیت ، مدل های زیادی را برای انتخاب خواهید داشت. برای خرید به پارچه ی آن توجه کنید زیرا بعضی از مدل ها به صورت توری بوده که روشنایی بیشتری را به داخل منتقل می کند و بعضی به صورت پوشیده تر یا ترکیبی از این دو حالت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها