سرور مجازی ایران از کجا بخریم ؟

کد خبر: 1062404

سرور مجازی ایران پورت 10 گیگ سرویسی است که این روزها کمتر شرکتی در ایران ارائه می دهد . امروز به شما وب سایتی را معرفی می کنیم که بتوانید سرور مجازی پورت 10 گیگ در ایران تهیه کنید و از آن برای رفع نیازهای کسب و کار یا وب سایت خود را برطرف کنید .

fwbE85qIfSTY

آیا می دانید که کدام سایت بهترین سرور مجازی ایران را ارائه می دهد ؟

آیا می دانید که شرکت های کمی هستند که سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ ارائه می دهند ؟

آیا می دانید سرعت اینترنت در پورت 10 گیگ چقدر است ؟

آیا برای شما هم سوال است که مزایای سرور مجازی خوب چیست ؟

اگر این سوالات و سوالات دیگری درباره سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ در ذهن شما وجود دارد پیشنهاد می کنم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید .

شاید برای برخی افراد هنوز سوال باشد که سرور مجازی چیست و چه کارایی دارد و هنوز نمی دانند که سرور مجازی ایران به چه دردی می خورد . برای این افراد ابتدا باید توضیح بدهیم که سرور مجازی یک سیستم مانند سیستم کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ شماست که در دیتاسنتر قرار گرفته است. قبلش باید بگوییم که دیتاسنتر محلی است که سرورها در آن نگهداری می شود و به اینترنت فوق پرسرعت وصل است .

سرور مجازی ایران در دیتاسنتر در داخل کشور ایران قرار دارد و 24 ساعته این سیستم روشن است و به اینترنت پرسرعت وصل است . از این سرور استفاده های زیادی می کنند که هرکسی با توجه به نیاز خود از آن استفاده می کند . برخی از افراد بر روی سرور سایت خود را راه اندازی می کنند و بعضی دیگر بعنوان هاست دانلود استفاده می کنند . به سرور مجازی vps  هم گفته می شود .

از سرور مجازی بعضی اشخاص به علت سرعت اینترنت بالایش استفاده می کنند که گاهی برای ثبت نام ایران خودرو یا سرخطی زدن در بورس هم استفاده می کنند . گاهی افراد اپلکیشنی طراحی کرده اند که برای مدیریت و آنلاین بودن آن نیاز به سرورمجازی دارند . بعضی از افراد به عنوان گیم سرور و گاهی به عنوان نصب و تست کردن نرم افزار استفاده می کنند .

حالا که دانستیم سرور مجازی چیست به این مسئله می پردازیم که مزایای یک سرور مجازی خوب چیست  ؟

وقتی شما می خواهید vps ایران بخرید باید به مواردی توجه کنید که به بهترین شکل بتوانید از سرور استفاده کنید :

پشتیبانی یکی از مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید سرورمجازی از سایتی باید به آن توجه داشته باشید . زیرا اگر به هر دلیلی نیاز به کمک یا راهنمایی داشته باشید می بایست شرکت ارائه دهنده سرور پاسخگو باشد یا اینکه مثلاً زمانی که سرور به دلیلی خاموش شده باشد باید بتوانید به سرعت سرور را روشن کنید یا تیکت بدهید که پشتیبانان فنی سرور را برایتان روشن کنند .

آپ تایم یکی از دیگر موارد خیلی مهم است که هنگام خرید سرور مجازی ایران می بایست به آن توجه داشته باشید . آپ تایم به مدت زمان روشن و فعال بودن سرور گفته می شود که این عدد معمولاً باید روی 100% باشد . اما به دلیل فنی که دیتاسنتر بوجود می آید و منجر به خاموش یا غیرفعال شدن سرور می شود باید بسرعت مسئله برطرف شود و سرور روشن شود و به کار خود ادامه بدهد .

سرعت سرور یکی از مهم ترین مواردی است که باید زمان تهیه سرور مجازی ایران در نظر داشته باشید . سرور مجازی ایران که سایت پشتیبان وب ارائه می دهد دارای پورت 10 گیگ است و این باعث می شود که این سرورها سرعتی تا 9000 مگابیت بر ثانیه داشته باشند که این سرعت بسیار شگفت انگیز و بتازگی در ایران زیر این سرعت فراهم شده است . کمتر سایتی در ایران در حال حاضر وجود دارد که سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ ارائه بدهد .

سخت افزار قوی و قدرتمند از دیگر مواردی است که برای خرید سرور مجازی باید به آن توجه کنید . گروه پشتیبان وب از بروزترین سخت افزار های موجود در بازار استفاده می کند و سرور مجازی ایران را بر روی بهترین سرورهای روز HP  نسل جدید که از پورت 10 گیگ پشتیبانی می کنند . همچنین هارد سرورهای مجازی که این مجموعه ارائه می دهد SSD است که به سرعت داخلی سرور مجازی کمک بسزایی می کند .

قیمت مناسب نیز از دیگر مزایایی است که باید هنگام خرید سرور مجازی جدید در نظر داشته باشید زیرا که برخی از سایت فقط با تکیه بر اسم شان قیمت سرور را بالاتر از حد معمول ارائه می دهند و به میزان قیمتی که ارائه می دهند ، کیفیت و سرعت مناسبی را در اختیار مشتریان خود نمی گذارند که معمولاً منجر به نارضایتی مشتری می شود .

اما تقریباً 99 درصد افرادی که از سایت پشتیبان وب ، سرور مجازی ایران خریداری کرده اند رضایت کامل از سرعت و کیفیت سرور داشتند و این رضایت را ابراز کرده اند . سایر موارد دیگری هم هنگام خرید سرور مجازی باید در نظر بگیرید . از جمله سیستم عامل سرور که با توجه به کاری که می خواهید انجام بدهید انتخاب می کنید که ویندوز باشد یا لینوکس باشد .

لوکیشن سرور هم با توجه به کاری که می خواهید انجام بدهید متفاوت است گاهی نیاز است برای تغییر آی پی به خارج از کشور از سرورمجازی خارج استفاده کنید و گاهی برای کاری نیاز دارید که سرور مجازی ایران تهیه کنید . اگر همچنان نیاز به مشاوره برای خرید سرور مجازی ایران دارید می توانید به سایت  https://poshtibaniweb.site/vps-iran   مراجعه کنید و از پشتیبانان این وب سایت راهنمایی بگیرید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها