بهترین آیفون تصویری 7 اینچ ایرانی

کد خبر: 1064487

در این مطلب ما به می خواهیم 5 آیفون تصویری برتر ایرانی که دارای صفحه نمایشگر 7 اینچی می باشند بپردازیم، همانطور که می دانید با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بشر توانست محصولاتی ابدا کند که موجب آسایش و راحتی بیشتر افراد شود. یکی از این دسته از محصولات آیفون تصویری درب بود، که نسبتا پیشرفته تر از درب بازکن هایی بود که ابدا شده بودند، با این تفاوت که شما علاوه بر بازگشایی درب می توانستید تصویر افرادی که به منزل شما مراجعه می کنند را مشاهده کنید. تا چند دهه پیش شرکت های آسیای شرقی مانند برند کوماکس کره ولی با تاسیس شرکت های ایرانی و هوش ذکاوت مهندسان داخلی توانستیم آیفون تصویری های رنگی تولید کنیم که توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد و حتی در بازار بین الملل مطرح شوند، ما در ادامه این مطلب با 5 مدل آیفون تصویری و جزییات از کمپانی های مختلف بیشتر می پردازیم.

 

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه HS-78/M100-WiFi

آیفون تصویری سیماران مدل HS-78/M100-WiFi نیز از درب بازکن های صاحب نام و معتبر بازار داخلی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. این محصول قابلیت اتصال بر روی تلفن همراه شما را دارد به گونه ای که با استفاده از تکنولوژی P2P و wifa شما از طریق تلفن هوشمند خود و اپلیکشین مخصوص کنترل آیفون تصویری رنگی خود را بر عهده بگیرید. این محصول نیز همانند مابقی آیفون های هم رده خود توانایی تماس و ارتباط داخلی را دارد و می تواند به صورت یک خطوط جداگانه مانند تلفن به واحد دیگر یا واحد نگهبانی و سرایدار متصل شوید به صورتی که تماس شما کاملا بسته و دو طرفه باشد. در زیر دستگاه صفحه کلیدی قرار دارد که شما می توانید تقویم و دستور زبان محصول را تغییر به دو زبان فارسی و انگلیسی بدهید.

این محصول دارای صفحه تمام لمسی می باشد که در منو این محصول قابلیت مچ شدن و اتصال به جک درب پارکینگ را دارد، آیفون 7 اینچ سیماران دارای حافظه داخلی می باشد جهت عکس برداری از کسانی که مراجعه کرده اند و همینطور از کارت حافظه نیز برای ضبط فیلم یا عکسبرداری بیشتر پشتیبانی می کند.

 

آیفون تصویری الکتروپیک 996

آیفون تصویری 996 نیز از بهترین تولیدات کمپانی الکتروپیک می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به ویژگی های عالی که دارد است. این محصول نسبت به رقیب های خود دارا متقاضیان بیشتری می باشد. این محصول دارای صفحه تمام لمسی می باشد که تکنولوژی ساخت پیشرفته ای دارد، سیستم عامل این مانیتور پیشرفته بوده و امکان دسترسی سریع دارد. جنس بدنه محصول از نوع (ABS) آنتی استاتیک، بدون تغییر در رنگ محصول در مدت زمان استفاده زیاد است. این آیفون همانند مدل های قبلی توانایی فراخوانی آسانسور و بازکردن درب پارکینگ را هم دارد که عموما ویژگی مشابه ای فقط در آیفون تصویری های ایرانی است. این محصول می تواند به صورت ایزوله ارتباط داخلی بر قرار کند، یکی از امکانات جذاب این محصول امکان انتخاب ملودی زنگ به تعداد 15 عدد می باشد و همچنین این محصول نیز دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت sd که امکان فیلم برداری ضبط تصویر را به محصول می دهد دارد.

 

آیفون تصویری تابا 7 اینچ با حافظه TVD-3070

این محصول قابلیت نصب کارت حافظه از8 گیگ تا 128 گیگ جهت ضبط عکس و فیلم را دارد که نسبت شما می توانید سالیان متوالی بدون در نظر گرفتن مقدار فضا آزاد به ضبط فیلم ی تصاویر بپردازید که این ویژگی سری از محصول مناسب برای اماکن اداری، شرکت ها منازل مسکونی بوده است. قابل اتصال به خط تلفن و قابلیت انتقال مکالمه درصورت عدم حضور در منزل و باز نمودن درب منزل از طریق خط تلفن. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول قابلیت نمایش 4 تصویر همزمان در یک صفحه می باشد که می توانید هم دوربین پنل جلو درب خود را ببینید و از قسمت های دیگر به صورت زنده تصاویر دوربین مدار بسته های خود را مشاهده کنید.

دربازکن تصویری تابا مدل 3070 نیز مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد است.

 

آیفون تصویری سوزوکی ECO-720

پنل تصویری 7 اینچ مدل ECO-720 یک محصول استاندارد و تایید شده از سوی سازمان جهانی استاندارد بازار بین الملل است و محبوبیت قابل توجه ای در بازار های آسیایی و خاور میانه دارد. این آیفون تصویری نسبت به رقبا خود دارای صفحه نمایش بهتری می باشد که در تفکیک سازی رنگ و نمایش تصویر با رزولوشن بالا بسیار موفق عمل کرده است. این محصول با انواع پنل های جلو دری مانند کارتی کدینگ سازگار اس .و قابلیت اتصال به دو پنل به صورت همزمان دارد که مناسب برای مکان هایی می باش که دارای دو درب هستند. این درب بازکن از صفحه نمایش لمسی برخورد دار نبوده و بر روی بدنه صفحه کلید لمسی قرار دارد.

 

دربازکن تصویری کالیوز 7 اینچ با حافظه مدل K77

مانیتور دربازکن رنگی K77-UA یکی از بهترین محصولات شرکت ایرانی کالیوز می باشد، این محصول یک درب بازکن معمولی نیست و دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که تمام انتظارات بازار و تکنولوژی های جدید بر آورده کرده است. آیفون کالیوز توانایی اتصال به 6 دوربین مدار بسته را دارد به گونه ای که شما می توانید از روی صفحه نمایشگر درب بازکن خود روی دوربین ها با زاویه های مختلف سوییچ کنید و به صورت زنده نظاره گر محیط باشید. از دیگر امکاناتی که آیفون هایی ایرانی پیشتاز و ایده پرداز بوده اند امکان ارتباط داخلی بود، ارتباط داخلی ویژگی است که شما می توانید با آیفون خود ارتباط صوتی با واحد های دیگر از طریق آیفون خود داشته باشید یا با واحد نگهبانی در تماس باشید.

تقریبا این آیفون قادر به متصل شدن به تمامی تکنولوژی های ساختمان شما می باشد که قابلیت فراخوانی آسانسور و همینطور بازکردن جک درب پارکینگ را دارد و به عنوان یک ریموت نیز برای شما عمل می کند. این محصول برای افزایش سطح امنیت دارای حافظه داخلی می باشد ک شما اگر مایل بودید می توانید از افرادی که به منزل شما مراجعه کرده اند تا 100 عدد عکس گرفته و ذخیره کنید، یا فیلم در مدت زمان های محدود از پنل جلوی درب خود ضبط کنید. در زیر محصول صفحه کلی شاسی وجود دارد که به شما امکان دسترسی به میزان نور صفحه و کم یا زیاد کردن صدای آیفون تصویری را می دهد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مقایسه مشخصات و قیمت این دربازکن های تصویری می تواند به سایت تخصصی دی سی ای کالا رجوع نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها