هر آنچه باید در مورد فروشگاه اینترنتی غلات پرندگان بدانیم !

کد خبر: 1064652

یکی از کسب و کارهای امروزی که رونق زیادی دارد و برای برخی از مردم به عنوان یک سرگرمی محسوب می‌شود نگهداری از پرندگان زینتی و خانگی است. برای اینکه به درستی به این پرندگان زیبا رسیدگی شود حتما باید به تغذیه آنان توجه نمود. اصلی‌ترین موضوع برای حفظ سلامت این موجودات زیبا قرار دادن یک جیره غذایی متناسب با نوع این پرندگان می‌باشد. در این راستا سایت‌های زیادی فعالیت دارند و بهترین دانه را برای تغذیه مناسب پرندگان به فروش می‌رسانند. دانه مارکت یکی از معتبرترین برندهای روز کشور بوده که در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده و بهترین غذای پرندگان را تولید و به فروش می‌رساند. دانه مارکت برندی معروف، تمامی محصولات خود را به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می‌کند. در ادامه این متن هر آنچه باید در مورد فروشگاه اینترنتی دانه مارکت بدانید را بیان می‌کنیم.

6o6xGkescmY6

فروشگاه دانه مارکت بهترین محصولات خود را به صورت عمده با قیمتی بی‌نظیر با مجوزهای رسمی و دولتی، اینترنتی به فروش می‌رساند. محصولات این فروشگاه دارای تنوع خیلی بالایی بوده و مهمتر از همه دارای بسته‌بندی‌های شیک و زیبایی است. این بسته بندی‌ها پلمپ بوده و در صحت و سلامت به دست مصرف کننده می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با ارائه کننده قدیمی‌ترین غلات کشور، محصولات آن را به طور کامل توضیح می‌دهیم. غذای پرنده خانگی و غذای پرنده زینتی از عمده‌ترین مواد خوراکی طیور بوده اما در کنار آن غلاتی همچون گندم، جو یا برنج را نیز به فروش می‌رساند.

پلت بهترین غذای پرندگان خانگی و زینتی

یکی از مهمترین محصولات دانه مارکت که مورد قبول مشتریان آگاه و خاصی قرار گرفته است پلت است. پلت نوعی از مواد غذایی برای پرندگان خانگی و زینتی و حتی طیور در دامداری‌های بزرگ می‌باشد. این ماده غذایی از خوراکی‌های مختلفی تولید از جمله چربی، مواد مغذی، مواد غذایی مختلف و دانه‌های متنوع، مکمل‌های غذایی و انواع ویتامین‌ها ساخته می‌شود. تمامی موادی که ذکر شد برای سلامت و تغذیه پرنگان لازم است اما هیچ یک از دانه‌های خوراکی همه این مواد را با هم نداشته و برای اینکه بهترین جیره غذایی را به پرندگان داد بهترین راه استفاده از پلت پرندگان است. این ماده غذایی به بهترین روش با دستگاه‌های روز دنیا به کمک تکنولوژی جدید ساخته می‌شود. شکل ظاهری این محصول به صورت دانه‌های به هم فشرده است که در مقابل نم و رطوبت از هم باز می‌شود. به طور کلی اگر بخواهیم این محصول را معرفی کنیم باید بگوییم غنی از بهترین مواد برای غذای پرنده خانگی، پرنده زینتی است.

مزیت‌های استفاده از این محصول خوراکی فراوان است یکی از اصلی‌ترین آنها کمک به سوخت و ساز بدن پرنده است و سلامت دستگاه گوارشی را برای آنان در پی خواهد داشت. همچنین روند رشد آنان را بهبود می‌بخشد به خصوص مرغداری‌ها که به دنبال یک ماده خوراکی غنی هستند تا به زودترین شکل به بازدهی برسند مناسب است. اگر بخواهیم از دانه‌های خوراکی استفاده کنیم روزانه باید هزینه زیادی را برای آن پرداخت نماییم اما پلت بسیار ارزان‌تر از دانه‌های خوراکی مثل گندم یا تخم کتان بوده که از این حیث نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

YFHl7X7Kalqf

مکمل پرندگان یا داروی پرندگان

همانطور که هر انسانی نیاز به دارو و مکمل دارد پرندگان نیز برای زنده و سلامت ماندن به این مکمل‌ها نیازمند هستند. به یاد داشته باشید که پرندگان زینتی حساس بوده و با کمترین توجه و عدم رسیدگی مناسب ممکن است از بین بروند بنابراین ضرورت استفاده از این مکمل پرندگان یا دارو پرندگان برای آنان اهمیت دوچندانی دارد. از مهمترین مکمل‌های که برای آنان لازم است مست کننده، کلسیم، پروبیوتیک، آنتی بیوتیک و انواع ویتامین‌ها می‌باشد. با تغذیه درست و استفاده از این محصولات خوراکی‌ می‌توانید به درستی این پرندگان را در منزل پرورش دهید. دانه مارکت بهترین مکمل و داروی پرندگان را با کیفیتی بی‌نظیر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر به دنبال بهترین نوع آنها هستید از دانه مارکت استفاده کنید.

انواع غذای پرندگان خانگی 

یکی از معمولی‌ترین و قدیمی‌ترین غذای پرنده خانگی گندم است که غنی از هر نوع ماده غذایی بوده و سرشار از ویتامین و پروتئین می‌باشد. این محصول به تنهایی یک غذایی کامل برای پرندگان خواهد بود اما بهتر است در کنار آن از تمامی مکمل‌ها نیز استفاده نمود تا نتیجه گیری بهتری در این زمینه داشت. اگر بخواهیم به طور جداگانه تمامی خوراک دانه مارکت را نام ببریم می‌توانیم به مواری همچون:‌ تخم کتان، ذرت، قره ماش و غذای مخلوط اشاره نماییم. اغلب این محصولات در بسته بندی‌های ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ گرمی قرار دارند. در هنگام خرید غذای پرنده زینتی از دانه مارکت حتما به این موضوع دقت کنید که هر نوع پرنده‌ای نیازهای خاصی را دارد که با توجه به نوع نیازی که دارد حتما باید برای آنها مواد خوراکی تهیه شود.

در بسیاری از مواقع به دلیل ناآگاهی از این موضوع و ارائه غذای نامتناسب برای پرندگان خانگی یا زینتی باعث مرگ زودرس یا بیماری در این موجودات حساس می‌شویم. پرندگان جثه نحیفی دارند بنابراین در انتخاب غذای مناسب از دانه مارکت نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. خوشبختانه دانه مارکت بهترین ماده غذایی پرنده زینتی را در دسترس افراد قرار داده که خرید آن در بهترین زمان صورت می‌پذیرد. کیفیت و سلامت محصولات همگی تضمین شده‌ است.

xCWAveZW122E

پرندگان خانگی انواع مختلفی دارند که مهمترین نوع پرورشی و زینتی آنها طوطی، مرغ مینا، کبوتر، عروس هلندی، مرغ عشق، کاسکو، فنچ و مرغ عشق هستند که دانه مارکت بهترین جیره غذایی و تغذیه‌ای را برای آنان فراهم نموده است. دارندگان این پرندگان زیبا برای خرید این برند معتبر می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند. 

برای کسب اطاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت دانه مارکت به آدرس http://danemarket.com/  مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها