– - - -

3 نکته مهم در مورد تبلیغات محیطی که نمیدونید

کد خبر: 1055688

A51  در لیست پرفروش ترین میان رده ها می درخشد

استقبال و فروش بالا کاربران از گوشی‌های بالا رده سامسونگ در سال 2019، وضعیت گوشی‌های میان رده این برند جهانی را نیز تحت تاثیر قرار داده و موجب شکل‌گری تغییرات شگرفی در طراحی و ساخت سری‌های جدید میان رده سامسونگ شده است. در سال 2019 سامسونگ با معرفی دو گوشی A51 و A71 انقلابی عظیم در بازار گوشی‌های میان رده ایجاد کرده و بار دیگر رتبه نخست در بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی موبایل را در دستان خود نگه داشت. گوشی A51 باری دیگر شکوه سری A سامسونگ را به مخاطبان دنیای تکنولوژی یادآوری کرده و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بازار فروش موبایل را نیز متحول کرده است. A51 با استفاده از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0، جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ بوده که با قیمتی مقرون به صرفه و با امکاناتی قابل مقایسه با گوشی‌های بالارده به بازار معرفی شد. برای بررسی بیشتر و کسب اطلاعات درباره خرید گوشی A51 سامسونگ می‌توان به سایت دیجی دو مراجعه کرده و اطلاعات سایر گوشی‌های میان رده مانند گوشی A21s دریافت کرده و یا از قیمت گوشی A71 آگاه شد.

طراحی چشم‌نواز بدنه

طراحی بدنه گوشی A51 پیشرفت بسیاری نسبت به ظاهر سایر گوشی‌های میان رده داشته و این موضع در فروش آن نیز تاثیرگذار یوده است. توجه به ارگونومی انسانی، استفاده حداکثری از صفحه، کاهش اندازه لبه‌های گوشی و طراحی فوق‌العاده پشت گوشی با رنگ‌ها متنوع از عوامل موفقیت این مدل در طراحی بدنه است. در نمای جلویی گوشی A51 از حداکثر 87 درصد اندازه صفحه برای نمایشگر استفاده شده و این موضوع میزان فاصله میان نمایشگر و لبه گوشی را به کمترین مقدار رسانده است. قرار گیری دوربین سلفی در حفره‌ای کوچک، یکدست بودن صفحه نمایشگر را بیشتر نشان داده و دقت طراحی را در این گوشی نمایش می‌دهد. بدنه گوشی از جنس پلاستیک بوده اما این موضوع در زیبایی آن تاثیر نگذاشته و سطح صاف و براق گوشی یادآور سطح شیشه‌ای گوشی‌های بالا رده است. خطوط طراحی شده بر روی بدنه پشتی گوشی نیز شمایلی متفاوت به آن بخشیده و در هر یک از رنگ‌های گوشی جلوه خاصی از این طراحی به شکلی متفاوت دیده می‌شود.قرارگیری دکمه‌های دستگاه در جایگاه مناسب و با توجه به ارگونومی دست انسان نیز بر مزایا طراحی اصولی بدنه گوشی افزوده و تا حدی ترکیب ناموزون دوربین اصلی را پنهان می‌کند.

کیفیت  منحصر به فرد صفحه نمایش و پخش صدا

استفاده از پنل Infinity-U در گوشی 6.5 اینچی a51، تصویری تماما یکدست را در مقابل لبه ‌های گوشی برای کاربر به نمایش درآورده و با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و تراکم 405 پیکسل کیفیت را در نمایشگر OLED به رخ می‌کشد. میزان روشنایی صفحه نمایش نیز به نسبت سایر گوشی‌های میان رده متناسب بوده و در حالت خودکار میزان روشنایی 705 نیت و در حالت دستی 590 نیت است. دیگر مزیت‌های نمایشگر گوشی A51، کنتراست بی‌نهایت، حالت مشکی عمیق و خوانایی بالا تصاویر است. اسپیکر گوشی نیز همانند سایر مدل‌های میان رده سامسونگ به صورت تک کاناله و در قسمت پایینی گوشی قرار گرفته است. نسبت به اندازه کوچک خروجی صدا در این گوشی، حجم صدا و کیفیت آن قابل قبول بوده و مورد تایید کاربران آن نیز است.

عکاسی با وضوح بیشتر دوربین

دوربین گوشی A51 نسبت به مدل قبلی خود تغییرات بسیاری کرده است. در مرحله اول تعداد دوربین‌ها آن به حالت چهارگانه تبدیل شده و کیفیت هر یک از چهار دوربین نیز بالاتر رفته است. دوربین اصلی از حسگر 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 پیکسلی و دو دوربین دیگر که وظیفه تشخیص عمق در عکس‌های پرتره و ثبت عکس‌های ماکرو را دارند با حسگر 5 مگاپیکسلی، ترکیب کلی دوربین اصلی گوشی A51 را تشکیل می‌دهند.

برنامه دوربین همانند سایر گوشی‌های دیگر سامسونگ طراحی شده اما به دلیل استفاده از رابط کاربری One UI 2.0  امکان ایجاد تغییرات در منو دوربین وجود دارد. در عکاسی با لنز اولترا واید، به دلیل گستره دینامیکی، ثبت عکس در روز نسبت به شب از میزان جزئیات و تعداد رنگ بیشتری برخوردار است. عکس‌های ثبت شده با دیافراگم 2.2 نسبت به قبل شارپ‌تر شده و این وضوح بالا کیفیت خاصی به عکس‌های واید گرفته شده با دوربین اصلی می‌دهد. در حالت ماکرو نیز A51 عملکرد خوبی داشته و با کمی دقت در کنترل لرزش عکس، نمونه تصاویر زوم نزدیک با کیفیتی را می‌توان با این دوربین ثبت کرد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 نقطه قوت در بخش دوربین گوشی A51 بوده و با گستره دینامیکی دوربین ثبت سلفی‌هایی با وضوح بالا به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

استفاده از جدیدترین فناوری در ساخت پردازنده

در مدل جدید گوشی‌های میان رده سامسونگ، از تراشه جدیدتری استفاده شده، تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ تفاوت بسیاری در عملکرد بخش پردازنده گوشی ایجاد کرده است. پردازنده 10 نانومتری اکسینوس ۹۶۱۱ شامل هشت هسته قوی؛ چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس بیشینه‌ی ۲/۳ گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A53 با فرکانس ۱/۷ گیگاهرتزی، برخوردار است. در مقایسه با مدل‌های بالارده، A51 به راحتی از نظر کیفیت پردازنده قابل مقایسه با آن‌ها بوده و در زمینه‌ پردازنده گرافیکی نیز این موضوع صادق بوده و بسیاری از میان رده‌های برندهای دیگر را در این موضوع مغلوب خود خواهد کرد.

عمر طولانی شارژ باتری

عملکرد باتری A51 یکی از موفق‌ترین بخش‌های کارکردی در این گوشی است. با استفاده از باتری 4000 میلی آمپری این گوشی میان رده، می‌توان در میانگین میزان مصرف نور نمایشگر و آخرین حد صدا اسپیکر، به مدت 14 ساعت به صورت مداوم در گوشی A51 از تماشا یک سریال لذت برد. به طور کل میزان مصرف باتری در این گوشی بسیار کمتر از مدل قبلی خود و یا سایر هم رده‌های خود بوده و از این لحاظ برای کسانی که استفاده مداوم از گوشی دارند، بهترین گزینه است A51 با یک شارژر 15 واتی در زمان نیم ساعت حدود 50 درصد شارژ شده و در زمان 2 ساعت به حد کامل شارژ خود می‌رسد.

بهترین قیمت در میان تمامی گوشی‌های میان رده بازار

گوشی میان رده جدید سامسونگ در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان رده از سایر برندها، توانسته است با استفاده از شاخصه‌هایی با کیفیت در صدر جدول فروش ایستاده و همچنان در جایگاه خود بدرخشد. ویژگی‌های مثبت گوشی A51 مانند طراحی بی‌نظیر بدنه، رعایت ارگونومی انسانی در طراحی کلید‌ها و بدنه گوشی، استفاده از سیستم عامل جدید اندروید، بهره‌گیری از رابط کاربری One UI 2.0، استفاده از باتری پر قدرت و کیفیت دوربین سلفی، باعث چنین موفقیتی در فروش بالا این گوشی میان رده شده است. برای خرید گوشی A51 و دریافت اطلاعات و راهنمایی درباره سایر مدل‌های میان رده سامسونگ و سایر برندها، می‌توان با مراجعه به سایت دیجی دو از تخصصی‌ترین اطلاعات و بهترین قیمت‌ها خرید گوشی برخوردار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها