چگونه در اپیدمی کرونا اسانس و عطر بخریم؟

کد خبر: 1065165

یکی از ویژه ترین امکاناتی که فروشگاه های عطر بزرگ و خاص سراسر ایران از جمله عطر فرید برای ما به وجود آورده اند این است که ما دیگر می­توانیم به ساده ترین شکل ممکن اقدام به سفارش عطر های مختلف مثل خرید عطر بلک افغان ناسوماتو و عطر و ادکلن های دیگر کنیم

امروزه تقریبا یک سال است موجود کوچک و ریزی به نام کرونا تمام زندگی ما را در همه ی ابعاد و جهت ها تحت تاثیر قرار داده است.

تقریبا اواخر سال 98 بود که در کمتر از یک هفته زندگی ما بطور کل از حالت عادی خود خارج شد.

شب خوابیدیم، و فردایش به ما گفتند که باید «در خانه بمانیم»، تا حد ممکن در فضای بیرون حاضر نشویم، به دست ها و سطوح الکل بزنیم و اگر میخواهیم به زندگی خود و دیگران آسیبی وارد نکنیم و زنده بمانیم باید همیشه در خارج از خانه از پارچه ی اعصاب خرد کنی به نام ماسک که شاید قبلا سالی یکبار هم سراغ آن را از داروخانه ها نمی­گرفتیم استفاده کنیم!

عذاب دهنده ترین شرایط زمانی است که بیرون از خانه هستیم و نمیتوانیم دست های خود را ضدعفونی کنیم، و ناگهان بینی­مان شروع به خاریدن میکند!

به هر حال، امروز دیگر بعد از گذشت یک سال یاد گرفته ایم که چطور باید با این ویروس زندگی کرد.

کرونا فرصت خوبی بود که بتوانیم زندگی خود را تا حد بیش تری دیجیتالی کنیم، و اکثر مایحتاج های زندگی خود را بصورت اینترنتی، در امنیت و آرامش کامل از خانه تهیه کنیم. پوشاک، لوازم منزل، خورد و خوراک و تقریبا همه چیز را می­توانیم تنها با چند کلیک ساده سفارش بدهیم تا جلوی درب منزل تحویل بگیریم.

یکی از ویژه ترین امکاناتی که فروشگاه های عطر بزرگ و خاص سراسر ایران از جمله عطر فرید برای ما به وجود آورده اند این است که ما دیگر می­توانیم به ساده ترین شکل ممکن اقدام به سفارش عطر های مختلف مثل خرید عطر بلک افغان ناسوماتو و عطر و ادکلن های دیگر کنیم.

********************************

فروشگاه عطر فرید از سال 1380 فعالیت خود را ذر زمینه پخش و فروش اسانس عطر و دیگر محصولات شروع کرد

آدرس: تبریز انتهای بازار امیر(بازار طلا) فروشگاه عطر فرید

شماره تماس: 04135260172-09144077124

پست الکترونیک: AtreFarid@Gmail.com

********************************

XPIYgpoYOEJz

چرا باید عطر و ادکلن های خود را آنلاین بخریم؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود میاید این است که:

عطر و ادکلن خوب و با کیفیت همینجوریش هم کم گیر میاد! چرا باید آنلاین و بدون اینکه بتونیم عطر رو تست کنیم پولش را بدهیم؟

که سوال بسیار خوبی است! در ادامه عطر فرید قصد دارد دو دلیل و مزیت اصلی خرید اینترنتی عطر و ادکلن را به شما عزیزان توضیح بدهد.

1- حفظ امنیت خود و عزیزانمان

همانطور که میدانید، شرایط اپیدمی حاصل از ویروس کرونا برای ما این شرایط را به وجود میاورد که برای حفظ امنیت خود، عزیزان و اطرافیانمان تا حد ممکن از مناطق شلوغ و پر تردد مثل بازار ها و بازارچه ها دوری کنیم.

در این شرایط، بهترین کار این است که به صفحه اینترنتی یا وب سایت یک مرکز معتبر فروش عطر مثل عطر فرید مراجعه کنید، و اطمینان داشته باشید با توجه به سابقه ی درخشانی که امثال عطر فرید در کارشان دارند، قطعا محصول اصل و با کیفیتی را در اختیارتان قرار می­دهند.

2- راحتی در خرید

دیگر مزیت بزرگی که خرید آنلاین عطر و ادکلن دارد، راحتی در پیدا کردن عطر های اورجینال و خرید آنهاست.

کمتر پیش میاید که یک فروشگاه عطر و ادکلن معتبر، محصول فیک و غیر اورجینالی را در اختیار شما قرار بدهد، و همچنین پیدا کردن یک عطر خاص در فضای اینترنت بسیار راحت تر از گشتن به دنبال آن در بازار ها و فروشگاه های مختلف است.

عطر فرید، چه عطری را پیشنهاد میکند؟

همانطور که گفتیم، این فروشگاه یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین مراکز خرید عطر در ایران به شمار می­آید، و میتواند بطور کامل اصل بودن محصولاتی که از آن میخرید را تضمین کند.

شدیدا پیشنهاد می­کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا پیشنهادات ویژه این فروشگاه که جزء پر فروش ترین و با کلاس ترین عطر های موجود در بازار هستند را مشاهده کنید.

خرید اسانس عطر مولکول اسنتریک 02

اسنتریک مولکول مولکول 02 (Escentric Molecules Molecule 02) یک عطر با رایحه معتدل و شرقی است که تمام فصول سال می­توانید از آن لذت ببرید.

محصول برند شناخته شده ی آلمانی اسنتریک که هنر دست «گزا شان» عطار آن است، در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. گزا شان در این عطر محدودیت های جنسیتی برای استفاده از عطر ها را کنار گذاشته و یک عطر یونیسکس که مناسب آقایان و خانم ها میباشد را طراحی کرده است.

حجم اسنتریک مولکول مولکول 02 برابر با 100 میل میباشد، و نوع عطر و غلظت آن ادوتویلت است که میتواند برای آقایان و خانم هایی که مایل به استفاده از عطر های لوکس و خاص هستند بهترین گزینه باشد.

YmCrVOqvdK9a

روایح عطر اسنتریک مولکولز مولکول 02

عطر مولکول اسنتریک 02 یک عطر شیرین است، که رایحه اصلی آن را امبروکسان (ambroxan) تشکیل می دهد. امبروکسان یک رفع کننده ی بی نظیر است که باعث میشود عطر شما در کل طول روز گرم، شیرین، مخملی و دلپذیر باقی بماند.

امبروکسان علاوه بر اغواگری لطیف و گرمی که دارد، باعث ماندگاری بالای عطر شما نیز می­شود، و ترکیب جذابی از ساختار شیمیایی امبروکس و عنبر است.

از دیگر ویژگی این عطر می توان به سادگی و شیک بودن بطری آن اشاره کرد. شیشه ی شفافی که نام مولکول 02 (Molecule 02) به خوبی روی آن حک شده است.

 شما عزیزان خاص پسند نیز می­توانید در صورتی که مایل به خرید اسانس عطر مولکول اسنتریک 02 هستید، همین حالا به وب سایت عطر فرید مراجعه کنید تا این محصول با کیفیت و اورجینال را در سریعترین زمان ممکن در دست داشته باشید.

کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس که در گروه بویایی مدیترانه ای میوه ای قرار دارد، قطعا محبوب ترین و شناخته شده ترین عطری است که کمپانی و برند مطرح و سلطنتی کرید تا به حال به بازار عطر و ادکلن ارائه کرده است.

این عطر در سال 2010 به مناسبت جشن 250 سالگی این کمپانی عرضه شد، و از لحظه معرفی خود توانست با عطر و رایحه خاص خود تمامی افراد را مجذوب و شیفته ی خود کند.

روی شیشه ی این عطر اسب بالداری را مشاهده می کنیم که مردی روی آن سوار شده است، که خود اسب «پگاسوس»، یک اسب بالدار و جاودانه در اسطوره های یونانی است و در لوگوی این عطر ناپلئون بناپارت است که آن را رام کرده و شتابان بر آن میتازد.

طراحی خاص لوگو و شیشه ی این عطر، به همراه بوی اسرار آمیز و جادویی آن نشان میدهد که کرید مردانه به خوبی روح دراماتیک جنگ و صلح را در بر می ­گیرد.

cWen7CsXdlKD

* ساختار شکنی کرید اونتوس مردانه

نکته ی جالبی که باید در خصوص این عطر بدانید این است که تا پیش از اینکه بازار عطر و ادکلن شاهد اونتوس مردانه باشد، اکثرا رایحه های میوه ای برای عطر ها زنانه استفاده میشد.

اما این عرفی بود که تا سال 2010 و پیش از ظهور کرید اونتوس رایج بود. بعد از اینکه اولویر کرید به شکل هنرمندانه و ساختار شکنانه ای Creed Aventus را به بازار روانه کرد، کمپانی های دیگر با الگو برداری از آن شروع به استفاده از روایح میوه ای در عطر های مردانه ی خود کردند.

البته پیش از آن هم برند های دیگری بودند که از میوه ها برای رنگ و بو بخشیدن به عطر های مردانه استفاده می کردند که از جمله آنها می توان به برند بنتون اشاره کرد، اما عطر های اسپرت این شرکت که برای سنین پایین استفاده میشد نتوانست محبوبیت چشمگیری پیدا کند، و عطر های آن نسبت به شهرت کرید اونتوس به چشم نمی­آید!

* مشخصات کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس، توسط خالق بی همتای خود یعنی اولیویر کرید (Olivier Creed) افسانه ای طراحی و هنرمندی شده است، و اولویر توانسته است به خوبی تمام اهداف خود از ساخت این عطر را در بوی آن به نمایش بگذارد.

اونتوس مردانه یک عطر تلخ و سرد با رایحه مدیترانه ای میوه ای است که یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای فصل های گرم سال می باشد.

اولین باری که این عطر را روی لباس یا پوست خود اسپری میکنید، ترکیب جذاب و خلاقانه ی ترنج و آناناس اولین روایحی هستند که به مشام شما میرسند، که کمی بعد رایحه انگور فرنگی سیاه و سیب نیز چاشنی آنها میشود. این ترکیب نشاط آور می تواند یک انرژی دهنده ی عالی برای شمایی که میخواهید روز خود را شروع کنید باشد.

پس از گذشت مدتی رایحه اول جای خود را به رایحه دوم میدهد، و از آن پس رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی هستند که در اواسط روز شما را همراهی میکنند تا ضمن حفظ انرژی، از فشار روانی شما نیز کاسته شود و یک آرامش روانی را به شما هدیه میکند.

در پایان روز، رایحه پایانی این عطر که شامل خزه درخت بلوط، عنبر، مشک و وانیل است شما را در آغوش می گیرد و در پایان روز کاری به شما آرامش و حس ریلکس بودن عمیقی را هدیه میکند تا فشار کاری خود را در پایان یک روز شلوغ به خوبی به اتمام برسانید.

به این ترتیب رایحه های تشکیل دهنده ی این عطر به شکل زیر می باشند:

  • رایحه اول : ترنج ، آناناس ، انگور فرنگی سیاه ، سیب
  • رایحه دوم : رز ، یاس , چوب درخت قان ، نعناع هندی
  • رایحه سوم : وانیل ، خزه درخت بلوط ، عنبر ، مشک

هشدار عطر فرید: قبل از اینکه از این عطر استفاده کنید، خوب فکر کنید! کیفیت بالای این عطر ممکن است باعث شود که توقع شما از عطر و ادکلن به شدت افزایش پیدا کند و هر عطری نتواند رضایت شما را جلب کند!

عطر فرید یکی از ارائه دهندگان اصلی Creed Aventus مردانه میباشد، و پیشنهاد میکنیم اگر شما نیز مایل به استفاده از یکی از شاهکار های دنیای عطر و ادکلن هستید، همین حالا جهت کسب اطلاعات بیش تر و یا خرید اسانس عطر کرید اونتوس مردانه به وب سایت عطر فرید مراجعه فرمایید.

عطر بلک افغان ناسوماتو

بلک افغان یکی از عطر هایی است که اگر طرفدار عطر و ادکلن باشید حداقل یکبار نام آن را شنیده یا بوی آن را حس کرده اید. عطر یونیسکس بلک افگانو در سال 2013 به بازار جهانی عرضه شد و امروزه به یکی از شناخته شده ترین عطر های دنیا تبدیل شده است.

این عطر زنانه – مردانه رایحه ی گرم و تلخ دارد که میتواند خاص ترین انتخابی باشد که می­توانید برای فصل های سرد سال داشته باشید.

* ظاهر بلک افگانو ناسوماتو

اولین چیزی که در این عطر جلب توجه می کند ظاهر آن است. مایع سیاه رنگ درون این شیشه ی کوچک یکی از عوامل متمایز کننده ی آن به حساب می­آید و نام Black Afgano نیز روی شیشه قرار گرفته که یک کادر سفید پس زمینه ی آن است.

روی شیشه ی کوچک این عطر درپوش بزرگی به رنگ سیاه قرار گرفته است که مانند یک کلاه روی آن سوار شده است. اصلی ترین نقطه ضعف شرکت های سازنده ی عطر های فیک نیز همین درپوش میباشد. در مدل های تقلبی درپوش عطر از جنس پلاستیک یا یک نوع چوب متفاوت هستند.

A9IuKk73Acdy

* روایح بلک افغان

با اولین پاف از Black Afgano بوی شاهدانه و نت های سبز هستند که خودشان را به شما نشان میدهند. بوی گیاه شاهدانه می تواند یک خلسه ی روحانی عمیق به شما هدیه کند که این تازه اول ماجراست.

بعد از آن نت های میانی که متشکل از نت های چوبی، قهوه، تنباکو، صمغ و قهوه است جایگزین نت های اول میشوند و با بوی تلخ قهوه آرامش و تمرکزی مثال زدنی را در اواسط روز در اختیارتان می گذارد.

رایحه دوم طولانی ترین رایحه ی عطر است و بعد از آن چوب عود و بخور خوشبو است که رایحه ی سوم به همراه خواهد داشت و باعث می­شود یک آرامش و امنیت روانی واقعی را شاهد باشید.

بطور خلاصه روایح مختلف این عطر شامل موارد زیر می باشند:

  • رایحه اولیه: نمونه های سبز، شاه دانه
  • رایحه میانی: رزین و صمغ، قهوه، برگ توتون، نمونه های چوبی
  • رایحه پایه: بخور، عود

بلک افغان یکی از اصلی ترین محصولاتی است که در عطر فرید به فروش می رسد، و شما عزیزان نیز می توانید همین حالا نسبت به خرید عطر بلک افغان اصل در وب سایت عطر فرید اقدام کنید.

در پایان از تمامی شما عزیزان که تا انتهای این مقاله با ما همراه بوده اید سپاسگزاریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفید و جذابی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده باشیم

===============================

ارتباط با عطر فرید

تبریز - بازار بزرگ سرپوشیده تبریز - انتهای بازار امیر - فروشگاه عطر فرید

04135260172

AtreFarid@Gmail.com

===============================

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها