پلتفرم aparatkids برای کودکان و نوجوانان ایرانی

کد خبر: 1065164

به وسیله پلتفرم  aparatkids با صرف کمترین زمان و هزینه می‌توانید اوقات لذت بخش و آموزنده و متناسب با موازین اخلاقی را برای کودکان و نوجوانان خود فراهم کنید.

کودکان و نوجوانان ایرانی همواره در یک بستر فرهنگی و آموزشی مناسب پرورش یافته ‌اند اما اکنون با هجوم فناوری و اطلاعات به زندگی های روزمره امکان استفاده آنها از وبگاه ها، وب سایت ها و همچنین پلتفرم های مختلف و غیر معتبر افزایش یافته است. امکان جستجو در میان همه‌ی وبگاه ها و پلتفرم ها برای یافتن بهترین آنها کار ساده‌ای نیست اما تنها راهکار ممکن برای مقابله با این معضل است. با این وجود نگران نباشید ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین و آموزنده ترین پلتفرم موجود برای کودکان و نوجوانان عزیز میهنمان ایران بپردازیم.

KZBk91T3K1vd

در حال حاضر پلتفرم aparatkids  یا همان آپارات کودک مناسب ترین و آموزنده ترین بستر برای استفاده کودکان و نوجوانان ایرانی محسوب می شود. چرا که ما معتقدیم که استفاده از وبگاه و پلتفرم های مناسب در صورتی که مدیریت شده و با امنیت کامل صورت گیرد، نه تنها آسیبی به کودکان و نوجوانان نمی زنند بلکه ضمن ایجاد اوقات لذت بخش شرایط ارتقای توانایی های کودکان و نوجوانان را فراهم می کنند.

معرفی پلتفرم aparatkids  یا آپارات کودک

پلتفرم aparatkids به کودکان این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین به تماشای برنامه های آموزشی و انیمیشن های مورد علاقه خود بپردازند و در صورت تمایل با کمک لینک مستقیم برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کرده و در فرصت مناسب آن را مشاهده کنند. امکان دانلود و استفاده از این پلتفرم به سادگی برای همه کودکان در اقصی نقاط ایران قابل دستیابی است. فقط کافی است کاربر پلتفرم مورد نظر را دانلود کرده تا از کلیه‌ی امکانات آن بهره‌مند شود. اما نکته حائز در رابطه با این پلتفرم، وجود مجموعه ای از خصوصیات منحصر به فرد است که موجب شده است از سایر پلتفرم های موجود در بازار متمایز شود. به خاطر اهمیت این موضوع ما سعی کرده‌ایم در ادامه به مهمترین آنها اشاره کنیم.

پلتفرم aparatkids  و امنیت محتواهای موجود در آن

آنچه که بیش از هر امر دیگری برای خانواده ‌های ایرانی اهمیت دارد حفظ امنیت و حریم خصوصی کودکان آنها است. امن و سالم بودن برنامه ها،  انیمیشن ها و کارتون هایی که کودکان به مشاهده آنها می‌پردازند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که کودکان و نوجوانان آنچه را که می بینند در ذهن خود تحلیل کرده و به الگو برداری از آن‌ها می پردازند. به همین دلیل مفاهیم انتقالی برنامه هایی که نظاره‌گر آن کودکان هستند، از حساسیت بالایی برخوردار است. پلتفرم aparatkids  این مهم را به خوبی درک کرده و با کمک تیم پشتیبانی و کارشناسان تحلیل‌گر خود محتواها و برنامه هایی را در دسترس کودکان و نوجوانان ایرانی قرار می‌دهند که کاملاً با موازین اخلاقی و فرهنگی یک ایرانی هماهنگ هستند. به عبارتی برنامه‌های موجود در این پلتفرم فاقد هر گونه نکات غیر اخلاقی یا تهدید آمیز می باشند.

پلتفرم aparatkids و تنوع برنامه های آن

وجود ده ها هزار انیمیشن و کارتون های جذاب با کیفیت عالی از جمله ویژگی‌ های برنامه های موجود در این پلتفرم می باشد. تنوع فوق العاده بالای این برنامه به اندازه ای است که شما را از استفاده از سایر برنامه های مشابه بی نیاز می کند. این امر در حالی رخ می دهد که با کمک پلتفرم موجود می‌توانید جدیدترین کارتون ها را مشاهده کنید و یا با کمک لینک مستقیم به دانلود آن‌ها بپردازید. همچنین عملکرد دانلود درون‌ برنامه‌ ای بسیار مناسب بوده و اغلب بدون هیچ مشکل خاصی و با صرف زمان کمی انجام خواهد گرفت.

ScEsXz1LF1EB

پلتفرم aparatkids امکان مشاهده برنامه های نوستالژیک

استفاده از این پلتفرم به کودکان این امکان را می دهد که برنامه های نوستالژیک و جالب را که در میان مخاطبان از معروفیت خاصی برخوردار هستند. همچون؛ گارفیلد، کلاه قرمزی و غیره مشاهده کنند. همچنین سریال های کارتونی موجود در این پلتفرم به سادگی برای کاربران قابل دستیابی است و در صورت نیاز می توانند آنها را با کیفیت عالی دانلود کنند و در زمان مناسب به مشاهده‌ی آنها بپردازند.

پلتفرم aparatkids و امکان جستجوی برنامه های مورد نظر

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم مذکور امکان جستجو در میان برنامه ها است. با کمک جستجو کاربر می‌ تواند برنامه مورد نظر خود را در میان ده‌ ها هزار انیمیشن، کارتون، سریال کارتونی و غیره بیابد و از تماشای آن لذت ببرد. در ضمن لازم است بدانید که جستجو و سرچ از سرعت مناسب برخوردار است و به کاربر این امکان را می دهد که با صرف انرژی و زمان کمی به کارتون یا برنامه مورد علاقه خود دست یابد.

پلتفرم aparatkids و برنامه های آموزشی

برای بسیاری از والدین اهمیت دارد که فرزندان آن‌ها زمان مشخصی را به تماشای برنامه ‌های آموزشی بپردازند. خوشبختانه این پلتفرم مجموعه ای از برنامه‌ های آموزشی را نیز در میان محتوای خود گنجانده است. بنابراین کاربر می تواند با کمک جستجو به این دست از برنامه ها دست یافته و برای کودکان خود به نمایش بگذارید.

پلتفرم aparatkids و امکان ایجاد نظر

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پلتفرم امکان درج نظر کاربر است. به این معنی که شما می توانید به سادگی قبل از تماشای برنامه انتخابی خود، نظرات کاربران دیگر را مشاهده کنید و با توجه به نظرات موجود تصمیم بگیرید که به مشاهده برنامه مورد نظر خود بپردازید و یا از آن صرف نظر کنید. همچنین می توانید با کمک این نظرات تصمیم بگیرید که آیا برنامه انتخابی را برای کودک خود به نمایش بگذارید یا برنامه‌ی دیگری را جایگزین آن کنید. به علاوه این امکان وجود دارد که در پایان شما نیز نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را در مورد آنچه که مشاهده کرده‌اید، درج کنید تا کارشناسان ان را اعمال کرده و به بهبود هر چه بیشتر برنامه مورد استفاده خود کمک کنید.

پلتفرم aparatkids صرفه جویی در زمان

از جمله ویژگی های منحصر به فرد استفاده از این پلتفرم امکان صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. با کمک این پلتفرم شما بدون صرف هزینه زمان و انرژی می توانید به بهترین جدیدترین و مناسب ترین برنامه های کودک مثل: کارتون، انیمیشن، کارتون های آموزشی، سریال های کارتونی و غیره دسترسی داشته باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها