پیش فروش ایران خودرو آغاز شد/ این 5 خودرو حراج می شوند/ برای ثبت نام کلیک کنید

کد خبر: 1066006

خودروسازان سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌های پیش‌فروش زیان می‌دهند.

پیش فروش ایران خودرو آغاز شد/ این 5 خودرو حراج می شوند/ برای ثبت نام کلیک کنید

پیش فروش ایران خودرو  از امروز شروع شده است. پیش فروش ایران خودرو به مدت 3 روز ادامه دارد. پیش فروش ایران خودرو شامل خودروهای زیر است. جزئیات پیش فروش ایران خودرو را در ادامه ملاحظه می کنید. برای اطلاعات بیشتر از پیش فروش ایران خودرو با این خبر همراه باشید. 

خودروسازان سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌های پیش‌فروش زیان می‌دهند. با وجود این ادعای خودروسازان اما همچنان آنها اصرار به ادامه این طرح دارند و همچنان این رانت‌ها در قالب یارانه به عده‌ای خاص از مشتریان داده می‌شود.

با وجود زیان که خود خودروسازان مدعی هستند بابت پیش‌فروش‌ها دارند اما همچنان این طرح اجرا می‌شود و امروز نیز قرار است پنج خودرو تحویل یک ساله پیش‌فروش شود. هرچند در طرح امروز قیمت نهایی اعلام نشده اما معمولا زمان تحویل خودروهای کارخانه نیز، این خودروها نسبت به بازار ارزان‌تر هستند و به همین دلیل برندگان قرعه‌کشی از این اختلاف قیمت می‌توانند رانتی به جیب بزنند و از یارانه خودروسازان بهره ببرند.

پیش فروش ایران خودرو

خودروهای پیش فروش ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش خودرو، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای به فروش می‌رود.

پیش فروش ایران خودرو

آنگونه که ایران خودرو اعلام کرده زمان تحویل این خودروها خرداد تا مردادماه ۱۴۰۱ تعیین شده است. ثبت‌نام برای خرید این خودروها از ۲۰ تا ۲۲ تیرماه انجام می‌شود و زمان قرعه‌کشی، روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه است.

شرایط پیش فروش ایران خودرو

در این طرح پیش‌فروش خودرو، هر کد ملی فقط می‌تواند یک خودرو ثبت‌نام کند. متقاضی باید گواهینامه رانندگی (حداقل پایه سوم) داشته باشد. متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی خریده باشد.

پیش فروش ایران خودرو

شماره کارت و تلفن باید به نام خود متقاضی باشد. تنها افراد حقیقی می‌توانند در این طرج شرکت کنند و امکان ثبت‌نام اشخاص حقوقی وجود ندارد.

گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى می‌ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتری می‌شود.

برای اطلاع از شرایط و ثبت‌نام در این پیش‌فروش به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها