خرید فیبر استخوانی و ورق کیلینگریت با بهترین قیمت

کد خبر: 1066139

اگر کمی از روزمرگی‌های خود فاصله گرفته و به جست و جوی اطراف خود بنگرید و یا در آن‌ها دقت و تجسس کنید خواهید دید که هر وسیله یا ماده‌ای که برای رفع نیازهای روزمره استفاده می‌کنید تا چه اندازه فرآیند پیچیده‌ای را طی کرده اند. به عنوان مثال برای تولید برق شهری میلیون‌ها ماده یا وسیله دیگر تولید می‌شوند تا در نهایت یک نیروگاه برق راه‌اندازی شود. فیبر استخوانی  جزو آن دسته از موادی است که در این صنایع استفاده می‌شود. برای فیبر استخوانی و ورق‌های نسوز دیگر مانند ورق کیلینگریت کاربردها و مزایای بسیاری تعریف شده است. این ورق‌ها با ساختار خاصی که دارند، برای صنایع بزرگ یک ایده آل محسوب می‌شوند و عدم وجود این ابزار یک معضل بزرگ محسوب می‌شود‌.

iP1w4T19bCBt

تولید این ساختارهای نسوز و فروش آن‌ها خالی از لطف نیست چون به عنوان یک عایق چند منظوره برای صنعت بسیار اهمیت دارند. اگر از کاربرد و عملکرد این ورق‌ها آگاه نباشید و یا دست کم هر ورق نسوز را با یک ویژگی آن بشناسید، ممکن است تصور کنید که نرخ تعیین شده برای فروش این ورق‌ها بالا است. در صورتی که چنین نیست و این محصولات با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. اما برای خرید فیبر استخوانی و ورق‌ نسوز کیلینگریت با بهترین قیمت می‌توانید به شرکت صنعت گران طوس مراجعه کنید. این محصولات و ساختارهای نسوز دیگری که ویژگی‌های مشابه  فیبر استخوانی دارند و پر کاربردتربن ورق‌های نسوز صنعتی به شمار می روند را در ادامه معرفی می‌کنیم.

فیبر استخوانی چیست و چه کاربردی دارد؟

فیبر استخوانی در واقع نوعی ورق کاغذی است که به رزین فنولیک و ماتریس آغشته شده و در فشار بالای دو هزار تن پخته و تشکیل می‌شود. این ورق استحکام بسیار بالایی دارد. به همین دلیل قابلیت تراشکاری و پانج ندارد و تنها می‌توان با ابزار دقیق آن را سوراخ کرد. این ورق مقاومت الکتریکی و مکانیکی فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر آن در مقابل حلال‌های شیمیایی مقاومت بی‌نظیری از خود نشان می‌دهد. خاصیت عدم جذب آب آن نیز باعث شده کاربردهای بسیاری در صنعت بیاید. ترکیب ویژه‌ای که در ساختار این ورق وجود دارد دوام بی‌نظیری در برابر حرارت و فشار به آن بخشیده است. ساختار این فیبر بیشتر شبیه به فیبر نخ‌دار است. فیبر استخوانی غالبا در صنعت برق برای استفاده از مولدهای برق، دینام و ترانسفورماتور‌ها در نیروگاه برق به کار گرفته می‌شود.

انواع ورق کیلینگریت و مزایای آن

این ورق را می‌توان پر فروش‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین ورق نسوز در صنعت دانست چون در اکثر صنایع استفاده می‌شود. ساختار و مواد تشکیل دهنده کیلینگریت  پیچیده و البته محرمانه است. تنها اطلاعاتی که راجع‌به مواد تشکیل‌دهنده آن در اختیار می‌باشد، این است که چند نوع رزین پلاستیکی با پودر آزبست ترکیب می‌شود. آزبست نوعی ماده معدنی است که از قدیم تا کنون به عنوان ماده نسوز در صنعت استفاده می‌شود. آزبست علاوه بر تحمل حرارت بالا به این ورق خاصیت انعطاف‌پذیری بخشیده است. این ورق از منازل مردم گرفته تا نیروگاه‌ها، سکوهای نفتی بزرگ، و بزرگ‌ترین‌ کارخانه های تولید و صنعت کاربرد دارند. بنابراین کیلینگریت نیز مانند فیبر استخوانی در اکثر صنایع کاربرد دارد.

جالب است بدانید نام اصلی این ورق، ورق واشر است. از آنجا که ورق واشر در کارخانه معروف کیلینگر تولید شده و با این برند معروف شده است به نام خرید ورق کیلینگریت نیز شناخته می‌شود. ورق واشر در انواع بی‌سیم و سیم‌دار گرانیتی و بدون گرانیت وجود دارد . این محصول در ضخامت‌های مختلف و ابعاد متنوع بسته به نیاز مشتری و مورد استفاده تولید می‌شوند. معمول‌ترین ابعاد آن سایر ۱۵۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر است. ورق واشر برای تولید و ساخت انواع واشر و آب بندی گزینه بسیار مناسبی است. این ورق برای عایق‌بندی سیستم‌های حرارتی و آتش مستقیم کاربرد دارد. همچنین برای سیستم بخار آب داغ و شور، روغن در حرارت زیاد، اسید، الکل و مواد نفتی استفاده می‌شود.

پارچه نسوز محصولی شناخته شده در بین صنعت گران

ky2n5WJq3JxY

بسیاری از مردم تصور می‌کنند پارچه نسوز  تنها یک قابلیت دارد و آن هم این است که در برابر آتش مقاوم است و شعله ور نمی‌شود. در صورتی که قیمت پارچه نسوز مانند فیبر استخوانی  یا هر ورق عایق دیگری قابلیت‌های فراوانی دارد. الیاف این پارچه از جنس فایبر سرامیک، آرامیک یا کولار، گرانیت و فایبر گلاس است. آتش زدن این پارچه چندان کار ساده ای نیست. چون الیاف طبیعی به سختی آتش می‌گیرند. البته این بدان معنی نیست که به هیچ وجه آتش نمی‌گیرند اما سرعت سوختن آن‌ها بسیار کم است ک در مواقع آتش سوزی شعله‌ور نمی‌شوند. جالب تر این پارچه نسوز هنگام شعله ور شدن می‌تواند خود را خاموش کند. این قابلیت یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌شود که در هیچ نوع پارچه‌ای وجود ندارد. نوع بافت و وزن این پارچه باعث می‌شود که در در دمای بالا آتش نگیرد و به جای شعله کشیدن تجزیه می‌شود.

از ویژگی‌های بازر این پارچه مقاومت خارق‌العاده آن در مقابل اسید و باز است. همچنین در برابر روغن‌های صنعتی، فشار کششی، خوردگی و غیره مقاومت و دوام بسیار زیادی دارد. کاربرد این محصول بیشتر در عایق کاری تاسیسات، لوله ها، عایق بندی دیگ‌های بخار در کارخانجات و غیره دیده می‌شود. این پارچه در ساختارهای متنوعی تولید می‌شود که ابعاد و اندازه هر کدام نیز متفاوت است. مانند پارچه سیلیکونی نسوز  که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

پارچه سیلیکونی نسوز

این پارچه فایبرگلاس بسیار مرغوب است که یک یا هر دو طرف آن با لاستیک سیلیکونی پوشیده است. این پارچه در برابر حرارت بالا و خوردگی اسید و باز، خم شدن، پاره شدن، سوراخ شدن و غیره بسیار مقاوم است. همچنین در برابر نور خورشید، فرسودگی و ازن نیز مقاومت نشان می‌دهد. پارچه نسوز سیلیکونی بر خلاف فیبر استخوانی انعطاف پذیری بالایی دارد. این پارچه کاربردهای گسترده‌ای در صنعت هوا و فضا، شیمی، نفت، پرده ضد آتش، پتو جوشکاری، پوشش گرمایی، تجهیزات تولید انرژی، مهندسی شیمی و غیره دارد. وجود پوشش سیلیکونی در این پارچه عمر و مقاومت آن را افزایش داده است و تا ۱۰ سال عمر می‌کند. نکته قابل توجه دیگر این که این نوع پارچه فایبر گلاس در محدوده دمایی منفی ۷۰ تا ۲۸۰ درجه سانتی گراد کار می‌کند.

در یک نتیجه‌گیری کلی به این نکته می رسیم که فیبر استخوانی، انواع پارچه‌های نسوز، ورق واشر و سایر ساختارهای نسوز صرفا جهت شعله ور نشدن تولید نشده‌اند. این تجهیزات در صنایعی به کار می روند که غالبا ایمنی کل سیستم و تجهیزات و نیروهای کار در معرض خطر هستند. در واقع ورق‌ها و پارچه‌های نسوز با قابلیت‌هایی تقریبا مشابه به هم نقش محافظ را دارند و عایق خوبی ایجاد می کنند. به علاوه این که از هدر رفت حجم زیادی انرژی جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل هیچ گاه نادیده گرفته نمی‌شوند.

فیبر استخوانی و نسوزهای صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

kU5eYqp9AXxH

 هر محصولی با توجه به متریال‌های مختلف در کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شود. فرآورده‌های نسوز صنعتی نیز از این قاعده جدا نیستند. به همین دلیل بهتر است از یک شرکت معتبر محصولات ضمانت‌دار خریداری کنید. شرکت صنعت گران طوس در عرصه  تولید و عرضه انواع نسوزهای صنعتی، قطعات سیلیکونی، انواع شیلنگ و اتصالات و غیره فعالیت گسترده‌ای دارد و در این زمینه به موفقیت‌های بزرگی رسیده است. ما به شما پیشنهاد می دهیم محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان و البته پرداخت هزینه‌های معقول و ارزان در سایت صنعت گران نسوز طوس سفارش دهید. برای خرید فیبر استخوانی و سایر محصولات نسوز بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت مربوط به این شرکت شوید تا بتوانید به صورت مستقیم سفارش خود را ثبت کنید‌.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها