آشنایی با خدمات درمانگاه شبانه روزی

کد خبر: 1068408

درمانگاه ها در انواع خصوصی و عمومی در سطح شهرها دایر می شوند که با توجه به نوع آنها، خدماتی که به بیمار ارائه می کنند، متفاوت است. در همه شهرها به نسبت جمعیت آن شهر درمانگاه وجود دارد، در این مقاله، قصد داریم درمانگاه شبانه روزی شیراز و طریقه پیدا کردن نزدیکترین درمانگاه در شیراز را شرح دهیم.

درمانگاه شبانه روزی

درمانگاه یک محیط درمانی است که قادر به پذیرش بیماران سرپایی برای معالجه می باشد و علاوه بر این توانایی بستری کردن بیماران را به مدت 24 ساعت را دارد. کلینیک و پلی کلینیک های درمانی را امروزه به نام درمانگاه می شناسند، درمانگاه ها در انواع خصوصی و عمومی در سطح شهرها دایر می شوند که با توجه به نوع آنها، خدماتی که به بیمار ارائه می کنند، متفاوت است. در همه شهرها به نسبت جمعیت آن شهر درمانگاه وجود دارد، در این مقاله، قصد داریم درمانگاه شبانه روزی شیراز  و سایر شهرهای ایران و طریقه پیدا کردن نزدیکترین درمانگاه را شرح دهیم.

درمانگاه های شبانه روزی را افراد حقیقی یا حقوقی می توانند در سطح شهرها تاسیس نمایند ولی بر اساس ضوابطی که برای تاسیس این درمانگاه ها وجود دارد، در میان افرادی که به عنوان هیئت امنا انتخاب میشوند، حضور یک پزشک الزامی است. در درمانگاه های شبانه روزی پذیرش بیماران با مشکلات عمومی انجام می شود و این درمانگاه ها قادر هستند که نیازهای اولیه بیماران را برطرف نمایند. انجام دادن هرگونه عمل جراحی که همراه با بیهوشی عمومی باشد، در این درمانگاه ها ممنوع است. درمانگاه های شبانه روزی ملزم به داشتن یک دستگاه آمبولانس برای اعزام بیماران بدحال می باشند.

درمانگاه شبانه روزی

خدمات درمانگاه شبانه روزی

در اکثر درمانگاه های شبانه روزی از خدمات درمانی اولیه تا پیشرفته قابل انجام است، در این جا خدماتی که در درمانگاه شبانه روزی شیراز قابل انجام است را ذکر کرده ایم:

  • خدمات کلینک های دندانپزشکی شیراز یکی از مهمترین خدمات درمانی قابل انجام در درمانگاه های شبانه روزی است که همه افراد تحت تکفل انواع بیمه ها می توانند از این خدمات استفاده کنند.
  • پزشک عمومی یک رکن اصلی در درمانگاه های شبانه روزی است که همه افرادی برای درمان بیماری های عمومی که نیاز به تخصص خاصی ندارد، می توانند به آنها مراجعه کنند.
  • خدمات پانسمان، بخیه، تزریقات، شستشو زخم، بانداژ کردن و غیره، توسط پرستاران در این درمانگاه ها به خوبی انجام می شود.
  • خانم ها برای درمان اولیه بیماری های خود می توانند به ماما مستقر در درمانگاه مراجعه کنند که در صورت نیاز داشتن به معاینه متخصص زنان به راحتی به مطب های خصوصی ارجاع داده می شوند.
  • بسیاری از خدمات زیبایی پوست و مو تحت نظر افراد متخصص در درمانگاه های شبانه روزی قابل انجام است.
  • همه درمانگاه های شبانه روزی مجهز به داروخانه مستقل و همچنین آمبولانس هستند.

مزایای درمانگاه شبانه روزی

موارد بالا حداقل خدماتی است که در درمانگاه شبانه روزی شیراز قابل انجام است، در برخی از درمانگاه های پیشرفته، خدماتی بیش از این موارد به مردم ارائه می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات درمانی به صورت شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل در محل مورد نظر افراد
  • اعزام تیم های درمانی از جمله: پزشک، پرستار و ماما مجرب برای افرادی که نوبت رزرو می کنند.
  • اعمال درصد کاهش هزینه ها برای افرادی که بیمه های درمانی دارند.
  • استفاده از پرونده های الکترونیکی سلامت برای بیمارانی که برای درمان به درمانگاه مراجعه می کنند یا از خدمات درمانی حضوری استفاده می کنند.
  • شفافیت در پرداخت هزینه ها با توجه به مشخص بودن تعرفه هر خدمت درمانی

از مزایای درمانگاه شبانه روزی

  • برقراری تماس با درمانگاه در هر زمان از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل
  • ارائه درخواست مبنی بر حضور کادر درمانی درمانگاه در منزل و ارائه خدمات، که مزایای بسیاری از جمله: جلوگیری از مبتلا شدن به عفونت های بیمارستانی و همچنین، کاهش هزینه ها
  • قابلیت استفاده از دفترچه های بیمه برای کاهش هزینه ها و غیره

ارائه خدمات دندانپزشکی

مراجعه به سایت پی جو

با توجه به اینکه درمانگاه های شبانه روزی زیادی در شیراز دایر می باشند، بسیاری از افراد برای پیدا کردن آدرس یا شماره تلفن این مراکز دچار مشکل هستند، در صورتی که افراد می توانند به مراجعه کردن به سایت پی جو و سرچ درمانگاه شیراز، تمام درمانگاه های شبانه روزی شیراز را همراه با ادرس و شماره تلفن در این سایت مشاهده نمایند تا برای مراجعه به این درمانگاه یا برقراری تماس دچار مشکل نشوند. سایت پی جو یک سایت معتبر است که پیدا کردن تمام آدرسها و همچنین همچنین مراکز درمانی در آن به راحتی انجام می شود، فقط کافیست یک بار از خدمات این سایت استفاده کنید تا به مزیت آن پی ببرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها