پیشگیری از سرقت خودرو با نصب ردیاب خودرو متصل به جی پی اس

کد خبر: 1070705

aaOwj8E1rK3l

دستگاه ردیاب خودرو متصل به جی پی اس از یک شبکه ماهواره ای برای تعیین موقعیت خودرو استفاده می کند. این دستگاه به طور اختصاصی برای این منظور طراحی شده است و قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات از و به یک رابط کاربری را دارد. ایده اصلی دستگاه ردیاب خودرو، اتصال به حداقل سه ماهواره موقعیت یاب جهانی و تعیین محل دقیق آن دستگاه در قالب طول و عرض جغرافیایی است. روش کار این دستگاه دقیقا مانند گوشی موبایل شماست وقتی، نرم افزاری مثل گوگل مپ را باز کرده اید و جی پی اس خود را روشن گذاشته اید.

در واقع به طور ساده اگر بخواهیم کار کرد ردیاب خودرو را توضیح دهیم به این صورت است که انگار یک نفر به همراه یک گوشی موبایل همیشه در داخل خودروی شما حضور دارد و با استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان در فاصله‌های زمانی معین لوکیشن خود را برای شما ارسال می کند. از این طریق شما از موقعیت او آگاه می‌شوید. البته وقتی ردیاب خودرو را نصب میکنید نیاز نیست کسی داخل خودرو باشد بلکه، یک دستگاه کوچک و مخفی ردیاب خودرو جی پی اس همراه یک سیم کارت داخل خودرو شماست و موقعیت خودرو شما را برای شما ارسال می کند.

ifju6UbYwPko

کاربرد های دستگاه ردیاب خودرو چیست ؟

هدف اصلی استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو این است که بدانید در هر زمانی خودرو شما دقیقا در چه مکانی حضور دارد. با دانستن ای مطلب قطعاً کاربری‌های جالب و جذاب بسیار زیادی به ذهن شما خطور می کند. رایج ترین کاربرد دستگاه ردیاب خودرو GPS جلوگیری از سرقت خودرو و یا پیدا کردن راحت خودرو بعد از سرقت می باشد. به طور مثال اگر خودرو شما به سرقت رفت در صورتی که دستگاه ردیاب داخل خودرو نصب باشد شما می توانید موقعیت دقیق خودرو سرقت شده را به پلیس گزارش دهید.

کاربرد دیگر این وسیله ، برای پدر و مادر هایی است که می خواهند رفتار ترافیکی فرزندان نوجوان خود را برای جلوگیری از آسیب رساندن به خود و دیگران، کنترل کنند. طبیعتاً جلوگیری از رفتارهای پرخطر در هنگام رانندگی که از سمت فرزندان نوجوان سر میزند، نوعی مسئولیت مدنی برای والدین است. دستگاه ردیاب خودرو به والدین کمک می کند تا در هر لحظه موقعیت خودرو فرزندشان مطلع باشند. همچنین گزارش مکان هایی که فرزندشان با خودرو در آنجا حضور داشته را دریافت کنند و نسبت به سرعت رانندگی فرزندشان و زمان ها و مکان هایی که با سرعت غیرمجاز رانندگی کرده است آگاه باشند. علاوه بر رانندگی، بعضی والدین نیاز دارند تا بدانند فرزندانشان در طی روز به چه نقاطی از شهر یا خارج از شهر آمد و شد دارد که با استفاده از ردیاب خودرو امکان ردیابی موقعیت هایی که فرزندشان رفته است میسر خواهد بود.

 از کاربردهای دیگری که دریاب خودرو دارد، برای مالکان ناوگان های خودرو سواری یا کامیون است. مدیران این شرکت ها می توانند با ردیابی مسیر هایی که هر خودرو در طول روز پیموده، وظایف روزانه رانندگان را بهتر و با بازدهی بالاتر سازماندهی کنند. همچنین امکان حسابداری دقیق عملکرد رانندگان برای پرداخت حقوق و مصرف بنزین با دستگاه ردیاب خودرو به راحتی امکان پذیر است.

6VXRHvBi9FGK

ردیاب خودرو روی چه خودروهایی نصب می شود؟

هیچ گونه محدودیتی برای نوع خودرو در استفاده از ردیاب خودرو وجود ندارد. ردیاب خودرو صرفا نیاز به یک انشعاب از برق خودرو دارد که همه خودرو ها آن را دارند و برای استفاده از این دستگاه نیازی نیست که خودرو شما دارای تکنولوژی خاصی باشد. بعضی ردیاب های GPS طوری طراحی شده اند که به رابط های OBD-ll که در قسمت داشبورد  و زیر فرمان خودرو قرار گرفته، متصل می شوند. مزیت این نوع دستگاه ها این است که به طور مستقیم برق را از کانکتور دریافت می‌کنند و به همین دلیل استفاده از آنها بسیار راحت است.

بیشتر ردیاب های جی پی اس خودرو که به صورت مجزا از سیستم برق خودرو کار می کند، از باتری تغذیه می‌شوند. به همین دلیل در هر جایی از خودرو می توان از این دستگاه را جاسازی کرد. نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه ها نیاز به تعویض باتری بعد از اتمام توان آن به صورت دوره ای خواهد بود که در غیر این صورت از کار می افتند.

این ردیاب ها نباید جای ثابت و مشخصی در داخل خودرو داشته باشند تا سارقان نتوانند موقعیت آن را به راحتی پیدا کنند و به همین دلیل ردیاب خودرو ایمن ردیاب در هر جایی از خودرو قابل نصب بوده و امنیت خودرو شما را تامین خواهند کرد.

ارتباط دستگاه ردیاب خودرو با سایت اپلیکیشن ایمن ردیاب

دستگاه ردیاب خودرو قابلیت اتصال به سیستم موقعیت یاب جهانی را دارند ولی برای ارسال موقعیتی که به وسیله ارتباط با ماهواره های جهانی به دست آورده اند نیاز به یک وسیله ارتباطی نیز هست. این وسیله ارتباطی یک سیم کارت است. نکته قابل توجه اینکهه، شما با همه سیم کارت‌های اپراتور های داخل کشور می توانید از دستگاه ردیاب خودروی ایمیل استفاده کنید. هزینه ی شارژ این سیم کارت ها بسیار اندک است زیرا صرفاً برای دریافت و ارسال اطلاعاتی با ماهیت پیامک مورد استفاده قرار میگیرد و هزینه شارژ ماهانه سیم‌کارت حدود ۲ هزار تومان در ماه برای شما تمام خواهد شد. در واقع هزینه تمام شده یک دستگاه ردیاب ایمن ردیاب در مقایسه با هزینه های احتمالی سرقت خودرو و حتی بیمه بدنه بسیار ناچیز است و در عین حال کار آمدی صددرصد و فوری دارند.

CerczN5Pu9kJ

مزیت های جانبی دستگاه ردیاب ایران رهیاب

دستگاه ردیاب خودرو ایمن رهیاب علاوه کارکرد اصلی خودش، قابلیت های جانبی ممتازی دارد که به نحو شایسته ای امنیت خودرو شما را تامین میکند. این دستگاه طوری ساخته شده که باز شدن قفل خودرو به مالکش اطلاع می دهد. یکی دیگر از قابلیت های دستگاه اعلام هشدار جابجایی خودرو است به طوری که با حرکت خودرو از طریق اپلیکیشن اطلاع رسانی انجام می شود. همچنین با این دستگاه می توانید خودرو خود را از راه دور روشن یا خاموش کنید.

ویژگی بسیار جذاب این دستگاه امکان ضبط مکالمات داخل خودرو است و مثل یک جعبه سیاه در هواپیما، به شما کمک می کند کلیه تهدیداتی که امنیت و آرامش شما، خانواده و خودرو تان را تهدید می کند کنترل کنید.

انواع محصولات ردیاب خودرو 

شرکت ایران رهیاب دارای تنوع زیادی در محصولات ردیاب خودرو است که به مشتریان امکان می دهد بهترین محصول را برای کاربری ها مربوط تهیه کنند. این محصولات در نحوه اتصال به خودرو و منبع تغذیه و قابلیت های جانبی مثل خاموش کن و امکان ضبط صدای داخل ماشین متفاوت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها