از کجا پیج اینستاگرام بخرم ؟

کد خبر: 1073255

اهمیت اینستاگرام در توسعه کسب و کار

بهتر است قبل از هر اقدامی در مورد اهمیت شبکه اجتماعی اینستاگرام بر کسب و کار خود بیشتر بدانید تا با اشتیاق بهتری نسبت به خرید یک صفحه مناسب اقدام کنید. باید توجه داشته باشید که برای کسب و کارهای امروزی داشتن چندین صفحه مناسب در شبکه های اجتماعی پرطرفدار حائز اهمیت است، چرا که باعث سودآوری بیشتر برای مدیران خواهد شد. از جمله مزایای استفاده از شبکه اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گسترش کسب و کار با هزینه مناسب

ایجاد فروشگاه اینستاگرامی به شما کمک خواهد کرد تا با نادیده گرفتن هزینه های فیزیکی گسترش کسب و کار بتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به کاربران زیاد دسترسی داشته باشید. اینستاگرام به عنوان یک شبکه هوشمند، محدودیت های گسترش کسب و کار فیزیکی را نداشته و به شما این امکان را می دهد که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از کاربران این شبکه جهت کسب درآمد بیشتر استفاده کنید.

  1. ایجاد یک کسب و کار مستقیم

شما به کمک خرید پیج اینستاگرام می توانید به راحتی کسب در آمد خود را به شکل مستقیم گسترش دهید. این شبکه به صورت 24 ساعته می تواند به شما این امکان را بدهد که مشتریان خود را مدیریت کرده و با آنان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. خرید فروشگاه اینستاگرامی به عنوان یک راه سریع در جهت گسترش کسب و کار محسوب می شود.

  1. استفاده از هشتگ برای دیده شدن

اگر بخواهید در شبکه اجتماعی اینستاگرام به راحتی و در کمترین زمان ممکن، کاربران زیادی را کسب کنید می توانید از هشتگ برای دیده شدن استفاده کنید. برای هر پست خود می توانید هشتگ مرتبط ارسال کنید تا کاربران با جستجو کردن هشتگ های مورد نظر خود به شما دسترسی پیدا کنند. علاوه بر استفاده از هشتگ های مناسب برای افزایش دنبال کنندگان خود می توانید از خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

  1. ارتباط دائم و آسان با مشتریان

یکی از ویژگی های کلیدی این شبکه اجتماعی، ارتباط مناسب با مشتریان است که این ارتباط می تواند به شکل دو طرفه باشد. شما به عنوان مدیر کسب و کار قادر خواهید بود تا با رصد کردن رقبای خود و در نظر گرفتن ایده های مشتریان، به سهولت کسب و کار خود را در این شبکه افزایش دهید. استفاده از ایده های مشتریان و قرار دادن تصاویر با کیفیت به شما کمک خواهد کرد تا یک فروشگاه اینستاگرامی بی نظیر را راه اندازی کنید.

 

و اما مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام چیه؟

ممکن است رویای دستیابی به موفقیت در مدت زمان اندک یا به اصطلاح یک شبه موجب بی توجهی ما به برخی نکات مهم شود. خرید پیج اینستاگرام که دارای تعداد بالایی فالوور است در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز خواهد داشت که گاهی ما این معایب را نادیده میگیریم. در ادامه به طور خلاصه به برخی از مزایا و معایب این کار می پردازیم.

 

مزایای خرید پیج اینستاگرام:

حضور تعداد زیادی فالوور از همان آغاز کار در پیج اینستاگرامی شما، داشتن مشتریانی حاضر و آماده که دیگر قرار نیست از صفر برای جذب آنها تلاش کنید، بالا بودن قابلیت جذب فالوورهای جدید؛ چرا که کاربران جدید بر اساس اعتبار صفحه ی شما که دارای تعداد بالایی فالوور است تمایل به دنبال کردن شما پیدا می کنند و برخورداری از نرخ تعامل بالا در مقایسه با صفحاتی که جدیدا کار خود را آغاز کرده اند، از جمله مزایای خرید پیج اینستاگرام به شمار می آیند.

معایب خرید پیج اینستاگرام:

پر واضح است که همچون هر موضوع دیگری خرید پیج اینستاگرام نیز معایب منحصر به خود را دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

دقت کنید که چنانچه بخواهید نام کاربری و سایر مشخصات پیجی که خریده اید را عوض کنید، ممکن است نرخ تعامل شما با فالوورهای پیج تا بیش از 65 درصد نیز کاهش یابد و این درصد قابل توجهی است.

در صورتی که بخواهید پس از خرید پیج، نام کاربری آن را تغییر داده و تمام پست های آن را پاک کنید، اینستاگرام به عنوان یک فعالیت غیرعادی از آن باخبر شده و ممکن است پیج شما به کل از دسترس خارج شود و کلی ضرر مالی متحمل شوید.

فالوورهای پیج قبلی ممکن است به محصولات و خدمات شما یا نحوه ی فعالیت تان علاقه نشان ندهند و سریعا با مشاهده ی یک سری تغییرات به وجود آمده در ظاهر پیجی که قبلا آن را دنبال می کردند، تصمیم به آنفالو کردن بگیرند.

همچنین با وجود ربات ها و سایر روش های غیرمعمول بسیاری از پیج ها اقدام به بالا بردن تعداد فالوورهایشان می کنند و تشخیص فالوور واقعی از فیک با یک نگاه کار دشواری است.

 

دو نکته‌ی مهم برای خرید پیج اینستاگرام

شما به عنوان خریدار می‌بایست در زمان خرید به دو نکته‌ی مهم واقف باشید:

اولاً زمانی که پیج آماده خود را تحویل گرفتید، سریعاً می‌بایست رمز ورود، نام کاربری و دیگر اطلاعات شخصی آن را با اطلاعات دقیق خود تغییر دهید تا امنیت کامل پیج برقرار شود. دلیل این امر آن است که هیچ فردی به غیر شما نتواند به اطلاعات پیج شخصی شما دسترسی داشته باشد.

ثانیاً برای آنکه دنبال کنندگان پیج حفظ شوند و نیازی به خرید فالوور اینستاگرام نباشد، می‌بایست پیج خود را با محتوایی جذاب مدیریت کنید؛ چراکه فالوورها تنها از پیجی حمایت خود را ادامه می‌دهند که محتوای ارزشمندی داشته باشد.

اگرچه که شما با ورود به اکسپلور دنبال کنندگان بیشتری خواهید یافت، اما اگر شما پس از خرید پیج اینستاگرام خود احساس نیاز به فالوور بیشتر داشته باشید می‌توانید نسبت به خرید فالوور اینستاگرام نیز اقدام کنید.

پیج اینستا، راه امن برای خرید پیج اینستاگرام

یکی از معتبرترین وبسایت‌های فروشنده پیج و فالوور اینستاگرام وبسایت رسمی پیج اینستا است. این وبسایت که پیج‌های آماده را از ده هزار فالوور تا 200هزار به فروش می‌رساند، با هدف کمک به کسب و کارها به فعالیت تخصصی می‌پردازد. قیمت‌ها در وبسایت پیج اینستا در پایین‌ترین قیمت قرار داشته و عموم مشتریان این وبسایت از خرید خود رضایت دارند. برای خرید پیج اینستاگرام باید چند مرحله را طی کنید، در مرحله‌ی اول پیج مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس با واریز مبلغ به حساب وبسایت و ارسال رسید خرید به پایان خواهد رسید. پس از انجام فرآیند خرید در سریع‌ترین زمان ممکن پیج از طریق تماس پشتیبانی یا پیامک به شما تحویل داده خواهد شد و شما می‌توانید امنیت پیج خود را برقرار کنید. با انتخاب پیج اینستا، بهترین پیج‌ها و فالوورهای اینستاگرامی را به صورت یکجا خریداری می‌کنید، از طرفی عقب افتادن از عرصه‌ی تبلیغات آنلاین اصلاً به نفع کسب و کار شما نخواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها