از کجا هتل شایگان را رزرو کنیم

کد خبر: 1073256

کیش جزیره‌ای تقریبا بزرگ در دل خلیج‌فارس است. این جزیره زیبایی‌های زیادی دارد و به‌همین‌دلیل افراد بسیاری آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. طی چند سال گذشته، کیش به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شده و به‌همین‌ دلیل موردتوجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. هتل مارینا کیش یکی از هتل‌های لوکس ساخته شده در این جزیره محسوب می‌شود که در این مطلب آن را معرفی می‌کنیم. همچنین در ادامه روشی را برای رزرو هتل شایگان کیش و دیگر هتل‌‌ها به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل شایگان

شایگان یک هتل پنج ستاره در قلب جزیره کیش است و سال 1382 به بهره‌برداری رسید. این هتل سه طبقه بوده و در طبقات آن 130 اتاق لوکس با امکانات متعدد وجود دارد. ساختمان هتل شایگان، به‌منظور ارائه خدمات بهتر، سال 1396 بازسازی شد. این هتل، نیروهای خدماتی و پرنسل مجرب و دوره‌ دیده‌ای دارد که سعی می‌کنند بهترین خدمات ممکن را به مهمانان ارائه کنند. همه این ویژگی‌ها کنار هم، هتل شایگان را به یکی از بهترین پیشنهادها برای اقامت در کیش تبدیل کرده است. ناگفته نماند که برای اقامت کودکان زیر پنج سال، درصورت عدم استفاده از سرویس‌های هتل، نیازی به پرداخت هزینه در رزرو هتل شایگان کیش نیست.

امکانات

همان‌طورکه گفته شد این هتل پنج ستاره است و به‌همین ‌دلیل امکانات متعددی را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در اتاق‌های هتل شایگان امکاناتی مانند روم سرویس، آباژور، کمد، تلویزیون، تلفن، مبل، آویز لباس، لوازم بهداشتی، یخچال، مینی‌بار، اینترنت، حمام (دوش)، دمپایی، سشوار، خمیردندان، سیستم سرمایش و گرمایش و... وجود دارد. لازم به ذکر است که قفل درب واحدهای این هتل هوشمند بوده و فقط با استفاده از کارت مخصوص هتل، می‌توانید وارد اتاق شوید. اینترنت به‌صورت رایگان و بدون محدودیت حجمی دردسترس مهمانان قرار می‌گیرد.

بخش‌هایی از ساختمان هتل به سونا، رستوران، کتابخانه، پارکینگ، لابی، سفره‌خانه سنتی، لابی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات و بیزینس روم اختصاص داده شده است. در لابی هتل امکاناتی از قبیل خدمات رزرو تور، آتلیه، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی، خشک‌شویی، امکان استرداد بلیط، پذبرش 24 ساعته، ررستوران، دستگاه واکس کفش و... دراختیار مسافران قرار می‌گیرد. رستوران فود کلاب 250 نفر ظرفیت دارد و در آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، سنتی، گیاهی، دریایی و فست‌فود را سفارش دهید. همچنین این هتل مجهز به سونا بخار، سونا خشک، سونا بانوان و آقایان است و مهمانان برای رفتن به آن‌‌ها نباید هزینه‌ای بپردازند. در محوطه هتل شایگان کیش، وسایلی برای بازی کودکان قرار داده شده و مسافران می‌توانند کودکان خود را با استفاده از این وسایل سرگرم کنند. در تور کیش از کرمان یا هر شهر دیگر رزرو هتل شایگان را فراموش نکنید.

موقعیت مکانی

این هتل در موقعیت مکانی عالی واقع شده است و از آن‌ می‌توانید در کم‌ترین زمان به مرکز خرید پردیس، پانیذ، پارک دلفین‌ها، ساحل، اسکله تفریحی، ساحل مرجانی و... بروید. هتل شایگان ابتدای بلوار رودکی قرار گرفته است.

هتل مارینا

مارینا نیز یکی ‌‌دیگر از هتل‌های لوکس کیش شناخته می‌شود. زمین این هتل بیش از 10 هکتار بوده و بخش عمده آن به فضای سبز اختصاص داده شده است. به‌دلیل وسعت زیاد محوطه، این هتل به مارینا پارک معروف شده و طرفداران زیادی دارد. از اتاق‌های این هتل می‌توانید ساحل منحصربه‌فرد و زیبای خلیج‌فارس را مشاهده کنید. منظره هتل مارینا پارک از هر طرف زیبا است؛ شما می‌توانید از سمتی محوطه سرسبز آن را ببینید یا غرق در تماشای ساحل و دریا شوید.

در محوطه این هتل گونه‌های مختلف گیاهی وجود دارد که باعث زیباتر شدن جلوه هتل شده‌اند. ساختمان هتل معماری خاصی دارد که چشم هر بیننده را به سمت خود می‌کشاند. ناگفته نماند که این هتل ساحل اختصاصی داشته و شما در هرزمان می‌توانید به آن سر بزنید. هتل مارینا، دو طبقه بوده و 186 واحد اقامتی لوکس دارد.

امکانات

از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به روم سرویس، صبحانه رایگان، کمد لباس، دراور، آباژور، یخچال، سشوار، چای‌ساز، تلفن، وسایل بهداشتی، دمپایی، مینی‌بار، اینترنت رایگان، میز کار، صندوق امانات و... اشاره کرد.

با رفتن به لابی هتل مارینا به امکاناتی مانند فکس، لاندری، کافی‌نت، گیم‌نت، روزنامه، محل خرید بلیط، رزرو ترانسفر فرودگاهی، دستگاه واکس کفش و... دسترسی خواهید داشت. پارکینگ هتل مارینا کیش فضایی مناسب برای 100 خودرو است و برای استفاده از آن نباید هزینه‌ای پرداخت کنید. در رستوران لوتوس هتل، انواع غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و بین‌المللی سرو خواهد شد.

موقعیت مکانی

این هتل نزدیکی ساحل واقع شده است و به‌همین‌ دلیل فاصله نسبتا زیادی با مراکز تفریحی کیش دارد. برای رسیدن به هتل مارینا، باید به بلوار مرجان بروید.

روشی برای رزرو هتل کیش

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای رزرو هتل، مراجعه‌به سایت‌های اینترنتی است. با این روش می‌توانید در هر زمان و مکان اطلاعات مقصد را وارد کرده و هتل موردنظر خود را رزرو کنید. سایت علی بابا معتبرترین سایت برای رزرو بلیط، تور و هتل در ایران به‌شمار می‌رود. برای رزرو هتل از علی بابا، باید به بخش مربوط ‌به هتل رفته و سپس مقصد، تاریخ و مدت زمان اقامت را وارد کنید تا همه هتل‌های قابل رزرو به شما نمایش داده شود. علی بابا با بسیاری از هتل‌های کیش طرف قرارداد بوده و به‌همین‌ دلیل کم‌ترین قیمت را برای رزرو هتل شایگان کیش و دیگر هتل‌های این جزیره ارائه می‌کند. بیشترین تخفیف هتل مارینا کیش را در سایت علی بابا پیدا خواهید کرد.

ما سعی کردیم در این مطلب اطلاعات کافی را درمورد هتل مارینا کیش و هتل شایگان برای شما توضیح دهیم. اگر تاکنون در این هتل‌‌ها اقامت داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها