بهترین مکان برای خرید فرش کجاست؟

کد خبر: 1075286

1

خرید فرش همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان در زمان طراحی دکوراسیون داخلی منزل بوده است. تنوع بسیار زیاد طرح و نقش در کنار کارخانه‌های بسیاری که خدمات تولید و فروش فرش را انجام می‌دهند، باعث شده که انتخاب یک فرش خوب کار بسیار دشواری باشد.

زمانی شما می‌توانید یک فرش عالی را برای منزل خود تهیه کنید که از یک مکان عالی خرید کرده باشید. اما بهترین مکان برای خرید انواع فرش کجاست؟ با این مقاله همراه شوید تا یکی از بهترین‌های ایران در زمینه ارائه انواع فرش را به شما معرفی کنیم.

دنیای طرح و نقش در فرش اکسیر

در سال 1386، برندی به نام فرش اکسیر در کاشان متولد شد. این برند خیلی زود توانست مراحل رشد و ترقی را طی کرده و به‌زودی نه‌تنها در محافل ملی که در محافل بین‌المللی، نام خود را مطرح کند. تاجایی‌که امروز می‌توان ردپای فرش اکسیر را در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و دموتکس آلمان پیدا کرد.

این مجموعه همواره در تلاش بوده تا ضمن ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات، از جدیدترین طرح‌های فرش در کنار اصیل‌ترین آن‌ها برای جلب رضایت مشتری بهره بگیرد. به همین دلیل است که با خرید فرش از اکسیر می‌توانید اکسیر جوانی را به فضای منزل خود ببخشید. تنوع طرح‌ها و نقش‌ها در این مجموعه باعث شده که هرکسی با هر سطح سلیقه‌ای، دست‌خالی از آن بیرون نرود.

نخستین فرش دستباف گونه را در اکسیر بیابید

فرش دستباف همواره یکی از پرطرفدارترین انواع فرش در میان خریداران ایرانی و خارجی بوده است. اما قیمت بالای این فرش باعث شده که بسیاری از خریداران توانایی خرید آن را نداشته باشند. به همین دلیل طراحان فرش اکسیر دست‌به‌کار شده‌اند تا بتوانند قدرت خرید فرش دستباف را در خریداران افزایش دهند. از اینجا بود که ایده طراحی و تولید فرش دستباف گونه به ذهن طراحان خلاق این شرکت رسید.

در فرش اکسیر فرش هایی تولید می‌شوند که در ابتدا توسط ماشین بافته شده‌اند. پس از اتمام کار ماشین، برجسته‌ترین هنرمندان در حوزه فرش دستباف دست‌به‌کار می‌شوند تا آب و رنگ جدیدی به این فرش ببخشند. به‌این‌ترتیب فرش ازنظر ظاهر و ظرافت هیچ تفاوتی با یک فرش دستباف نخواهد داشت. در حال حاضر این محصول فرش اکسیر توانسته خود را در تراز بهترین و نفیس‌ترین محصولات فرش در جهان قرار دهد.

فرش های دستباف گونه فرش اکسیر در مجموعه‌ای به نام ابریشم قم قرار گرفته‌اند. تمامی فرش های حاضر در این مجموعه از نوع 1200 شانه هستند و با الیاف طبیعی بامبو بافته شده‌اند. به‌علاوه ریشه‌های آن‌ها نیز از جنس ابریشم است. استادان برجسته فرش دستباف قم، بر تمامی مراحل بافت این فرش نظارت داشته و فرشی با کیفیت فرش دستباف واقعی را به شما ارائه داده‌اند.

2

فرش اکسیر در سبد محصولات خود چه چیزهایی را ارائه داده است؟

  • فرش باستان

تعداد زیادی از فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 که با الیاف طبیعی بامبو بافته شده‌اند، در کنار یکدیگر این مجموعه را تشکیل داده‌اند. فرش باستان را می‌توان نخستین مجموعه فرش های رنگی طبیعی در ایران دانست که در بافت آن از فناوری‌های اروپایی استفاده شده است. خرید فرش از این مجموعه به کسانی توصیه می‌شود که به الیاف مصنوعی به‌کاررفته در فرش ها حساسیت دارند.

  • فرش مدرن

مجموعه فرش مدرن برای کسانی تهیه شده که به طرح‌های مدرن علاقه دارند. این مجموعه نیز شامل فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 است که در بافت آن الیاف بامبو و اکریلیک استفاده شده‌اند. اگر این مجموعه را برای خرید فرش ماشینی انتخاب کنید، دست شما برای انتخاب بسیار باز خواهد بود. زیرا در این مجموعه می‌توانید انواع طرح‌ها، ابعاد و قیمت را پیدا کنید.

  • فرش شمسه

مجموعه فرش شمسه حاوی طرح‌های آشنا و کلاسیکی هستند که در ذهن بیشتر ما برای فرش ایرانی نقش بسته است. در این مجموعه برای بافت فرش های 1000 شانه با تراکم 3000، از الیاف بامبو و اکریلیک استفاده شده است. خرید فرش از مجموعه شمسه بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که به فرش های مونوکروم با رنگ‌های بژ، گردویی و کرم علاقه‌مند هستند.

  • فرش گلدن ادیشن

فرش های حاضر در این مجموعه می‌توانند سلیقه طرفداران طرح‌های مدرن را در کنار طرفداران طرح‌های کلاسیک برآورده کنند. در بافت فرش های این مجموعه از رنگ طلایی استفاده شده که ویژگی خاصی را برای آن به ارمغان آورده است.

  • فرش وینتیج

فرش های پتینه یا وینتیج دارای طرحی قدیمی هستند. خرید فرش پتینه به افرادی توصیه می‌شود که به طرح‌های نوستالژیک علاقه دارند. این مجموعه دارای قیمت مناسبی است و در طراحی آن از گل‌های برجسته استفاده شده است.

خرید فرش به صورت اینترنتی از درگاه اکسیر

یکی از اصلی‌ترین مشکلات خریداران فرش این است که در زمام خرید فرض به‌صورت حضوری، تنها گزینه‌های محدودی برای انتخاب پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد. درنتیجه ناچار هستند از میان گزینه‌های محدود پیش رو یکی را انتخاب کرده و یا برای پیدا کردن گزینه‌های بیشتر با قیمت مناسب‌تر، بار سفر بسته و به قسمت‌های مختلف ایران سفر کنند.

اما فرش اکسیر با راه‌اندازی امکان خرید فرش به‌صورت اینترنتی، مسیر دسترسی این دست از خریداران را به متنوع‌ترین دنیای نقش و طرح بسیار راحت کرده است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت در منزل خود نشسته و تنها با چند کلیک ساده، از میان طرح‌های متنوع موجود، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

با استفاده از امکان خرید اینترنتی فرش، دیگر نیازی به سفر کردن به قسمت‌های مختلف ایران و تحمل دردسرهای حمل‌ونقل نیست. به‌علاوه شما می‌توانید با بهترین کارشناسان فرش در فرش اکسیر مشورت کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.  البته در این میان پرو فرش هم می‌تواند خیال شما را از هر لحاظ راحت کند.

پرو فرش چیست؟

یکی از خدمات جالب فرش اکسیر برای مشتریان، پرو فرش است. این خدمت برای افرادی مناسب است که نمی‌توانند در میان چند طرح به نتیجه رسیده و یک طرح را برای خانه خود سفارش دهند. با

استفاده از خدمت پرو فرش، دیگر نیازی نیست که فرش را در فضای خانه خود تجسم کنید. بلکه می‌توانید آن را به‌صورت واقعی در خانه خود پهن کرده و بر پایه یک تصویر کاملا واقعی، تصمیم خود را برای خرید قطعی کنید.

خرید فرش از فرش اکسیر به شما این امکان را می‌دهد که چند طرح را به‌صورت هم‌زمان انتخاب کرده و سفارش دهید. این طرح‌های انتخاب شده برای شما ارسال می‌شوند. درنتیجه می‌توانید همه طرح‌های منتخب خود را در منزلتان پهن کرده و با توجه به فضایی که به خانه شما می‌بخشند، تصمیم نهایی خود را بگیرید.

3

چرا فرش اکسیر را برای خرید فرش انتخاب کنیم؟

اطمینان از اعتبار فروشنده در زمان خرید فرش از تاثیرگذارترین عوامل در کیفیت فرش است. فروشنده‌های معتبٌر و باتجربه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با ارائه بهترین خدمات و متنوع‌ترین محصولات، رضایت مشتری را جلب کنند. فرش اکسیر یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید انواع فرش است. زیرا در این مجموعه علاوه بر یافتن متنوع‌ترین طرح‌ها و باکیفیت‌ترین فرش ها، می‌توانید بهترین خدمات را نیز دریافت کنید.

در فرش اکسیر انواع فرش های ماشینی 1000 و 1200 شانه یافت می‌شوند. طراحان این شرکت در تلاش هستند تا همواره از جدیدترین طرح‌ها برای تنوع بخشیدن به محصولات خود استفاده کنند.

در این مجموعه از فناوری‌های اروپایی در کنار جدیدترین ماشین‌آلات، برای بالا بردن کیفیت محصولات استفاده شده است. به‌علاوه مدیران مجموعه فرش اکسیر، از اهمیت استفاده از تجربه استادکاران فرش نیز غافل نشده و با استفاده از این گنجینه ارزشمند، جلوه‌ای متفاوت به فرش های خود بخشیده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها