شروع یک سرمایه گذاری دیجیتالی در دیجی دلار

کد خبر: 1077766

در همین چند سال اخیر حتما بارها و بارها نام ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین را شنیده‌اید و علاقمندید اطلاعات بیشتری درباره چگونگی خرید بیت کوین و سایر ارزها بدست آورید و یا بدانید استفاده از آن‌ها چه مزایایی دارد؟ ما در این مطلب تصمیم داریم چند مورد از رمزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر را معرفی کرده و شما را با دیجی دلار آشنا کنیم تا بتوانید خرید رمز ارزهای مورد نظر خود را از این مجموعه انجام دهید.

خرید بیت کوین

پیش از آن که به معرفی هر یک از رمز ارزهایی که نام بردیم بپردازیم بد نیست کمی شما را با چیستی ارزهای دیجیتال آشنا کرده و درباره نحوه استخراج آن اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. ارز دیجیتال یا Cryptocurrency به نوعی پول اطلاق می‌شود که هیچ شباهتی به پول‌هایی که می‌شناسیم و در کشورهای مختلف به عنوان پول رسمی شناخته می‌شود و برای خرید و فروش به کار می‌رود، ندارد.

رمز ارزها به گونه‌ای متفاوت و بر پایه علم رمزنگاری شده و با استفاده از دستگاه‌هایی به نام ماینر استخراج می‌شوند که به این نوع روش استخراج نیز ماینینگ گفته می‌شود.

حتماً این نکته را شنیده‌اید که می‌گویند ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند. این ویژگی به آن معناست که هیچ نهاد، سازمانی و بانکی نمی‌تواند ارزهای دیجیتال را تحت کنترل خود داشته باشد و به تراکنش‌هایی که از طریق آن‌ها انجام می‌شود نظارت نماید و یا بخشی از تراکنش را از آن خود نماید. ویژگی دیگر رمز ارزها آن است که جابجایی پول تنها بین شما و فرد دیگر به طور مستقیم و از طریق یک تراکنش اینترنتی صورت می‌گیرد و شاید عمده دلیل استقبال از ارزهای دیجیتال همین مواردی باشد که ذکر کردیم، زیرا در این صورت معاملات بزرگ بدون هیچ دغدغه‌ای می‌تواند در سرتاسر جهان انجام شود.

خرید بیت کوین

بیت کوین یکی از قدیمی‌ترین انواع رمز ارزها به شمار می‌آید و در حدود یک دهه‌ای که از زمان استخراج آن گذشته بسیاری از افراد در سرتاسر جهان به خرید بیت کوین و انجام معاملات با استفاده از آن روی آورده‌اند به طوری که در حال حاضر بیت کوین در صدر جدول خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

بیت کوین bitcoin اولین بار در سال 2011 شناخته شد هر چند که از سال 2008 بحث ارزهای دیجیتال توسط شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو مطرح شده بود. اما بیتکوین توانست جایگاه خود را در مدت زمان کوتاهی پس از این معرفی پیدا نماید به طوری که بسیاری از افراد میل به استخراج این نوع ارز دیجیتال پیدا کردند. همچنین آینده‌ای که برای این نوع ارزها تصور می‌شود به گونه‌ای است که همه آن چه درباره پول می‌شناسیم تغییر کرده و شیوه معاملات تا چند سال آینده به طور کل دگرگون خواهد شد.

مزایای خرید بیت کوین

خرید اتریوم

  • هویت افرادی که به خرید و فروش بیت کوین و یا انجام معاملات با آن می‌پردازند فاش نمی‌شود.
  • به جهت آن که توسط الگوریتم‌های رمزنگاری شده استخراج می‌شود امکان کلاهبرداری در خرید بیت کوین وجود ندارد.
  • هیچگاه دچار سرقت نمی‌شوند و از امنیت بالایی برخوردارند.
  • امکان تقلب روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود ندارد.
  • با دسترسی به کامپیوتر یا گوشی موبایل می‌توان از تراکنش‌ها به صورت لحظه‌ای اطلاع پیدا کرد.
  • قابلیت تبدیل بیت کوین به پول رایج به راحتی ممکن است.
  • خریدار و فروشنده ارزهای دیجیتال همیشه وجود دارد.
  • انسداد آن توسط گروه‌ها و نهادهای مختلف امکان پذیر نخواهد بود.

خرید اتریوم

اتریوم Ethereum  نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که در سال 2013 استخراج آن صورت گرفت و به جهت آن که پس از بیت کوین از ارزش بالایی برخوردار است به ملکه ارزهای دیجیتال معروف شده است.

اتریوم نیز نوعی از پول مجازی است که ساختار غیرمتمرکزی دارد و پس از خرید اتریوم فرد می‌تواند مدیریت آن را به راحتی انجام دهد. در خصوص موضوع بلاک چین که پیشتر به آن اشاره کردیم تفاوتی بین بیت کوین با اتریوم وجود دارد. در واقع بلاک چین بیت کوین شبیه یک سیستم عامل است که فقط نرم افزار بیت کوین روی آن اجرا می‌شود اما در خصوص اتریوم می‌توان گفت بلاک چین آن، یک سیستم عاملی است که هم زمان چندین نرم افزار و سرویس مختلف را می‌توان روی آن فعال کرد.

خرید تتر

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر امکان خرید و فروش و انجام معاملات توسط آن مهیاست، تترTether می‌باشد. تتر نیز مانند سایر رمز ارزها از فناوری بلاکچین استفاده می‌کند و توسط دلار امریکا مورد پشتیبانی قرار گرفته است و به جهت آن که هم قیمت با دلار می‌باشد در هر جا و برای هر نوع خرید و فروش می‌توان از تتر به جای دلار استفاده کرد.

خرید تتر از مزایای خاصی که سایر رمز ارزها دارند، برخوردار می‌باشد اما ویژگی خاصی که این ارز دیجیتال مضاف بر ارزهای دیگر دارد آن است که به دلیل آن که تتر دچار نوسان قیمت نمی‌شود و همواره از نظر نموداری بر روی یک خط افقی حرکت می‎‌کند، می‌تواند برای استفاده بسیار کارآمد باشد.

دیجی دلار

دیجی دلار

در حال حاضر بسیاری از افراد به این سمت کشش پیدا کرده‌اند که سرمایه خود را در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نمایند و اقدام به خرید بیت کوین، اتریوم و یا خرید تتر و .. نمایند. اگر شما هم چنین تصمیمی دارید ما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید به صرافی‌های دیجیتال مراجعه کنید. در حال حاضر صرافی‌های آنلاین با ایجاد یک سایت بر بستر اینترنت شرایطی را فراهم کرده‌اند تا کاربر بتواند پروسه خرید بیت کوین، تتر و خرید اتریوم و .. را به راحتی و تنها با چند کلیک انجام دهد. ما در اینجا قصد داریم سایت دیجی دلار به آدرس الکترونیکی www.digidollar.org را به عنوان یکی از صرافی‌های دیجیتال معرفی کنیم. در این سایت امکان خرید ارز دیجیتال به صورت 24 ساعت شبانه روز فراهم است به شرط آن که شما پیش از آن صفحه کاربری خود را در سایت دیجی دلار ایجاد نمایید. در این سایت شما می‌توانید خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به طور کاملاً اتوماتیک و بسیار مطمئن انجام دهید. همچنین خیالتان آسوده خواهد بود که تمامی خرید و فروش‌های شما در بستری امن انجام خواهد شد. قابلیت و ویژگی خوب دیگری که در سایت دیجی دلار به آن پرداخته شده ارائه مطالب آموزشی و کاربردی در این زمینه است که با مطالعه آن‌ها می‌توانید از چگونگی خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این زمینه با خبر شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها