معرفی سریال خاتون و نقد جیران و قبله عالم

کد خبر: 1077974

در این مقاله به معرفی سه سریال جدید شبکه نمایش خانگی به نام های (خاتون) ، (جیران) و (قبله عالم) می پردازیم. امیدوارم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

xF3almIvQdAt

سریال خاتون با بازی نگار جواهریان و مهران مدیری :

مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی به نام خاتون به کارگردانی تینا پاکروان و به تهیه کنندگی آقایان محسن آتش زمزم و مرتضی آتش زمزم در سال 1399 تولید شده است. این سریال قرار است در نیمه اول سال 1400 به بازار عرضه شود که در یک فصل 16 قسمتی تولید شده است و هر هفته یک قسمت منتشر می شود.

داستان سریال تاریخی خاتون زندگی یک زن و خانواده آن را در سال 1320 روایت میکند. این سریال در ژانر تاریخی ساخته شده است و  نقش اصلی سریال را خانم نگار جواهریان بازی کرده است و پیش بینی می شود جزء سریال های تاریخی محبوب قرار گیرد. برای دانلود سریال خاتون قسمت اول به سایت آپ تی وی مراجعه کنید.

بازیگرانی چون مهران مدیری ، نگار جواهریان، مهران غفوریان، اشکان خطیبی، محمدرضا شریفی نیا، پژمان بازغی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی و... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان یک زن به نام خاتون است که در دوران اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را روایت میکند ، داستان فیلم به طور کلی درمورد پستی و بلندی های زندگی این خانم و خانواده او می باشد

 o01lEUkDRVze

سریال تاریخی قبله عالم :

سریال قبله عالم به کارگردانی و نویسندگی حامد حامد محمدی محصول ساب 1399 کشور ایران است که قرار است در قالب یک فصل شانزده قسمتی در نیمه اول سال 1400 با بازار داغ نمایش خانگی وارد شود. این مجموعه که در مورد زندگی یکی از شاهان قاجاری به نام ناصر الدین شاه ساخته شده است داستانش به گونه ای می باشد که شخص ناصرالدین شاه به دنبال کشف ماده است که که نادان العمر زنده بماند و جاودان شود.

در این سریال ستارگانی چون حامد کملی ، شقایق دهقان، سام درخشانی، حامد کاظمی، اردشیر رستمی، پژمان بازغی، مارین ون هولک و سوگل خلیق به بازیگری پرداخته اند.

در خلاصه داستان قسمت اول سریال به این گونه امده است که ( مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند قبله عالم را هوس باز جلوه دهند. )

برای دانلود سریال قبله عالم میتوانید به سایت تخصصی آپ تی وی مراجعه نمایید. در این سایت بصورت منظم تمام قسمت ها هر هفته قرار خواهد گرفت.

vKWFIyxyceVZ

سریال جیران جدیدترین سریال از زندگی شاه قاجار:

مجموعه جدید جیران به کارگردانی و نویسندگی حسن فتحی در ژانر تاریخی کمدی تولید شده است . این سریال محصول سال 1400 کشور ایران می باشد و قرار است 16 قسمت 1 فصلی پخش شود.

این سریال نیز همانند سریال قبله عالم در زمان ناصرالدین شاه رخ میدهد اما داستان متفاوتی نسبت به آن سریال دارد. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های شاه قاجار یعنی ناصرالدین شاه می باشد که شاه به او علاقه مند شده.

در خلاصه داستان این سریال به این گونه آمده است که زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

خلاصه داستان قسمت اول : مادر جان زن ها را مرخص کنید تا اندرونی کاخ ما خلوت تر شود این پدر سوخته ها مضمون کوک می‌کنند و قبله عالم را هوس باز نشان می دهند.

سریال جیران در ژانر تاریخی ، کمدی ، رمانتیک ساخته است و تهیه کنندگی این اثر را آقای اسماعیل عفیفه برعهده داشته است. در این سریال مجموعه نمایش خانگی ستارگان بسیار به ایفای نقر پرداخته اند که در زیر این پارا گراف به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم :

بهرام رادان ، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی ، مهدی پاکدل، غزل شاکری، سمیرا حسن پور و... ، که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت uptvs.com اقدام به دانلود سریال جیران نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها