هتل داریوش کیش را با بهترین قیمت از کجا رزرو کنیم؟

کد خبر: 1079065

11

 

کیش یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. به‌دلیل تقاضای زیاد برای سفر به این جزیره، افراد بسیاری در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. برخی از اشخاص و شرکت‌ها، هتل‌های متعددی در کیش ساخته‌اند تا مسافران، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند. ما در ادامه دو مورد از لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره و روشی برای رزرو هتل داریوش کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل میراژ کیش

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کیش به‌شمار می‌رود که سال 1397 تاسیس شد. ساختمان هتل میراژ طراحی مدرنی دارد و در هشت طبقه مشتمل‌بر 178 اتاق ساخته شده است. در هرکدام از واحدهای این هتل پنج ستاره، امکانات فوق‌العاده‌ای وجود دارد که در کم‌تر هتلی قابل مشاهده است. داخل هتل میراژ طراحی منحصربه‌فردی دارد و با قدم گذاشتن در آن محو زیباییش خواهید شد. اگر قیمت محل اقامت برای شما مهم نیست، پیشنهاد می‌کنیم که برای سفر به این جزیره، این هتل یا هتل داریوش کیش را رزرو کنید. از اتاق‌های هتل میراژ، امکان مشاهده ساحل و دریا یا جزیره وجود دارد.

امکانات

همان‌طورکه گفته شد این هتل پنج ستاره است و به‌طبع، امکانات متعددی دارد. در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل میراژ، امکاناتی مانند میز کار، مبل، لوازم بهداشتی، صبحانه، سشوار، دمپایی، حمام (وان یا دوش)، چای‌ساز، تلویزیون، آویز لباس، دراور، یخچال، آباژور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، اینترنت، روم سرویس و... قرار گرفته است. مینی‌بار داخل اتاق‌ها با هزینه بوده و باید پس از میل کردن خوراکی‌ها، هزینه آن را پرداخت کنید.

در هتل میراژ مجموعه آبی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، فضای سبز، نمازخانه، لابی و سالن بیلیارد ساخته شده است. در مجموعه آبی این هتل، سونا خشک، بخار، آقایان، بانوان و استخر وجود دارد که مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه در آن‌ها تنی به آب بزنند. بخشی از طبقه همکف و اول این هتل لوکس به رستوران اختصاص داده شده است. این رستوران 300 نفر ظرفیت داشته و در آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و عربی را سفارش دهید. کافی‌شاپ هتل میراژ محیطی زیبا دارد و در آن امکان سرو انواع دسرها وجود دارد. محصولات مورد استفاده در این کافی‌شاپ دارای کیفیت بالایی هستند.

موقعیت مکانی

هتل میراژ به‌لطف واقع شدن در منطقه‌ای خوب، دسترسی آسانی برای رفتن به ساحل، مراکز انجام تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق سواری، غواصی و... فراهم می‌کند. همچنین این هتل در فاصله کمی از مرکز خرید مریم و ونوس قرار گرفته است. این هتل را در بلوار دریای کیش پیدا خواهید کرد.

2

هتل شایگان کیش

این هتل نیز یکی‌دیگر از هتل‌های 5 ستاره و از بهترین‌های هتل کیش محسوب می‌شود. هتل شایگان سال 1382 به بهره‌داری رسید. ساختمان این هتل سه طبقه بوده و 130 واحد اقامتی دارد که در آن‌ها بهترین امکانات برای استفاده مسافران تعبیه شده است.

امکانات

امکانات فوق‌العاده و موقعیت مکان عالی هتل ایرانیان، باعث شده که شایگان یکی از اولین انتخاب‌ها برای رزرو هتل کیش شناخته شود. در اتاق‌های این هتل امکاناتی از قبیل آب معدنی، تلفن، تلویزیون، صبحانه، یخچال، آباژور، لوازم بهداشتی، سشوار، کمد، مبل، آویز لباس، دمپایی و... وجود دارد.

از جمله فضاهای ساخته شده در ساختمان هتل می‌توان به کافی‌شاپ، کتابخانه، رستوران بام، پارکینگ، مجموعه آبی، فروشگاه، لابی، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، نمازخانه، رستوران و سالن همایش اشاره کرد. رستوران اصلی هتل در طبقه همکف واقع شده است و 250 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران امکان سرو غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، گیاهی و فست‌فود وجود دارد. علاوه‌بر رستوران اصلی یک رستوران با زاویه دید 180 درجه، در پشت‌بام هتل شایگان فعالیت می‌کند. ظرفیت پارکینگ این هتل برای 10 خودرو مناسب است. این هتل دارای اتاق ماساژ بوده و کادری مجرب در آن به مهمانان ارائه خدمات می‌کنند. لابی هتل ایرانیان 70 نفر ظرفیت داشته و در آن خدماتی از قبیل روزنامه، تهیه بلیط، کرایه اتومبیل بدون راننده، لاندری، آرایشگاه، کتابخانه، آتلیه و... وجود دارد.

موقعیت مکانی

هتل ایرانیان ابتدای بلوار رودکی واقع شده است و از آن می‌توانید در کم‌ترین زمان به مراکر مهم جزیره کیش بروید. این هتل فاصله کمی با پاساژ پردیس 1 و 2، پانیذ، پارک دلفین‌ها، پارک مرجانی، اسکله تفریحی، ساحل و... دارد.

2

بهترین روش برای رزرو هتل

اگر می‌خواهید هتل‌های کیش یا تور کیش هتل داریوش را با بهترین قیمت رزرو کنید، بهترین راه این است که به سایت‌های داخلی سر بزنید. علی بابا معتبرترین سایت برای رزرو تور، بلیط و هتل به‌شمار می‌رود. این سایت سالانه با بسیاری از هتل‌ها قرارداد دارد و به‌همین‌دلیل، کم‌ترین قیمت را برای رزرو اقامت‌گاه ارائه می‌کند. پس از مراجعه ‌به بخش هتل سایت علی بابا، باید مقصد، تاریخ و مدت‌زمان اقامت را وارد کنید تا فهرست هتل‌ها به شما نمایش داده شود. یکی‌ دیگر از ویژگی‌های رزرو هتل از این سایت این است که علی بابا پک‌های هدیه‌ به مسافران اعطا می‌کند که با استفاده از آن‌ها، مسافران برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، شامل تخفیف می‌شوند.

کیش جزیره‌ای زیبا در قلب دریای خلیج‌فارس است. افراد زیادی به این منطقه سفر می‌کنند. ما سعی کردیم در این مطلب روشی برای رزرو هتل داریوش کیش و دیگر هتل‌های این جزیره با بهترین قیمت و دو مورد از بهترین هتل‌های آن را به شما معرفی کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها