واقعی‌ترین آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان در سایت کیلید

کد خبر: 1081376

 در بسیاری از کشورها سکونت در آپارتمان‌های ریز متراژ امری بدیهی و عادی است به شکلی که علاوه بر خانواده‌های کم‌جمعیت بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت نیز علاقه‌مند هستند که به‌جای سکونت در خانه‌های با متراژ بالا در آپارتمان‌های کوچک‌تر سکونت کنند و متحمل هزینه‌های بالا و گزاف نشوند این در حالی است که سبک زندگی شهروندان ایرانی برخلاف کشورهای مختلف جهان به‌گونه‌ای است که خانواده‌ها در انتخاب ملک مناسب برای سکونت خود و خانواده تلاش می‌کنند تا هر فرزندی اتاقی مجزا برای خود داشته باشند که این مسئله باعث شده که فرهنگ خریداری آپارتمان‌های با متراژ بالا موردتوجه قرار گیرد.

اما در سال‌های اخیر باتوجه‌به آمارها و داده‌های منتشر شده به‌وضوح مشاهده می‌شود که بر شمار متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان‌های 50 متری در تهران افزوده شده و بسیاری از شهروندان اقدام به سکونت در خانه‌های اجاره‌ای در تهران که از متراژ پایینی برخوردارند، می‌کنند.

بر پایه گزارش‌های منتشر شده به‌وسیله بانک مرکزی از تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در خردادماه سال جاری شاخص کرایه مسکن اجاره‌ای در شهر تهران 9/33 درصد و در کل مناطق شهری نسبت به خردادماه سال گذشته 6/37 درصد رشد را نشان داده است که این امر بیانگر افزایش گرایش خانواده‌های به تأمین خانه اجاره‌ای در تهران برای سکونت است.

گرایش شهروندان در سال‌های اخیر به خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران به‌گونه‌ای است که بر اساس جدول توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده برحسب سطح زیربنای هر واحد مسکونی در خردادماه سال جاری واحدهای دارای زیربنای 50 تا 60 متر پس از واحدهای مسکونی 60 تا 70 متری سهم 0/14 درصدی را از آن خودکرده است.

این آمارها همگی نشان‌دهنده این مطلب است که علاوه بر شاغلانی که به‌منظور کار در ادارات و سازمان‌ها شهر خود را به مقصد تهران ترک کرده و اقدام به خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران کرده‌اند و همچنین دانشجویانی که علاقه‌مند به زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی نبوده و تمایل به برخورداری از محلی مناسب در نزدیکی دانشگاه و محل تحصیل خود بوده‌اند افراد دیگری نیز اقدام به خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران کنند.

علاوه بر شاغلان ادارات و دانشجویان اقشار دیگری که از گذشته اقدام به خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران می‌کردند خانه اولی‌ها و خانواده‌های 2 نفره بوده‌اند که نیازی به فضای بیشتر نداشته و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در اولویت‌های زندگی خود قرار می‌دهند.

اما این روزها باتوجه‌به افزایش قابل‌توجه قیمت خانه اجاره‌ای در تهران و حتی فروش آپارتمان بسیاری از شهروندان که تصمیم به جمع‌آوری سرمایه خود و دریافت وام برای خرید سرپناهی مناسب برای خود و خانواده بوده‌اند به دلیل افزایش قیمت‌ها به‌جای خرید آپارتمان‌های 90 متری به بالا مجبور به خرید و اجاره آپارتمان‌های با متراژ پایین‌تر و حتی در برخی از موارد خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران شده‌اند.

بسیاری از شهروندانی که درگذشته در محله‌هایی خاص سکونت می‌کردند این روزها باتوجه‌به افزایش قیمت خرید و همچنین خانه اجاره‌ای در تهران مجبور به خرید و اجاره آپارتمان در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران و حتی مناطقی دور از انتظار خود می‌شوند که در بسیاری از مواقع امکاناتی که برای زندگی مطلوب لازم است را ندارند.

در چنین شرایطی بخشی از افراد به‌جای زندگی در آپارتمان‌های با متراژ بالا در حاشیه کلان‌شهر تهران که از امکانات مناسبی برخوردار نیست به سمت خرید و اجاره آپارتمان‌های با متراژ پایین‌تر سوق یافته‌اند تا حداقل بتوانند از امکانات مناسب محله مدنظر خود استفاده کنند بنابراین به‌وضوح می‌توان به این مسئله اشاره کرد که هنجارهای زندگی شهروندان تهرانی به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید تغییر کرده و خرید و اجاره آپارتمان‌های 50 متری در تهران به اوج خود رسیده است.

با این اوصاف بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌وساز نیز به‌جای ساخت آپارتمان‌های با متراژ بالا اقدام به ساخت آپارتمان‌های ریز متراژ باتوجه‌به تقاضای شهروندان در گوشه‌وکنار کلان‌شهر تهران می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان امکان فروش و اجاره آپارتمان‌ها را کنند که البته فروش و اجاره آپارتمان‌های 50 متری در تهران بیشتر از سایر متراژها طرف‌دار دارد.

اما اگر شما هم در این آشفته‌بازار مسکن در پی خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران هستید و باتوجه‌به حجم بالای تقاضا و بحران کرونا قادر به جستجوی ملکی متناسب با نیاز و خواسته خود نیستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از محل کار یا سکونت خودسری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بزنید زیرا کیلید به شما کمک می‌کند تا از بین هزاران ملک مسکونی، اداری تجاری، از متراژ کم تا ویلایی و پنت هاوس ملک متناسب با بودجه و محله موردنظرتان را برای خرید و اجاره بیابید.

در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید شما این امکان را خواهید داشت که با انتخاب نام محله موردنظر به آگهی‌ها و فایل‌های ثبت شده در این سامانه برای خرید و اجاره دسترسی پیدا کنید و متناسب با بودجه و سلیقه خود به ارزیابی آگهی‌های این سامانه بپردازید شما با مشاهده آگهی‌های موجود در سامانه کیلید اطلاعاتی همچون موقعیت مکانی، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سایر امکانات را در خصوص آپارتمان موردنظر دریافت می‌کنید و ضمن مشاهده تصاویر واقعی از آپارتمان حتی یک چیدمان ذهنی داشته باشید.

در چنین شرایطی اگر شما هم قصد خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران را دارید در هر نقطه‌ای از تهران با مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه می‌توانید متناسب با بودجه و انتظارات خود موردی را انتخاب کرده و پس از هماهنگی و بازدید نهایی اقدام به خرید و اجاره آپارتمان موردنظر خود کنید.

حال اگر در فایل‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید گزینه موردنظر خود را نیافتید این امکان را خواهید داشت تا با واردکردن اطلاعاتی همچون نام محله، بودجه، متراژ و انتظارات خود از ملک مطلوب خود این امکان را به این سامانه بدهید تا با همکاری آژانس‌های املاک همکار موردی متناسب با خواسته شما را جستجو کرده و در صورت یافتن موردی مناسب به شما اطلاع داده شود.

اما علاوه بر این مسئله شما برای دیزاین خانه اجاره‌ای در تهران می‌توانید با مراجعه به بلاگ سامانه هوشمند کیلید بهترین رنگ‌ها و ابزارها را برای هر چه زیباتر شدن آپارتمان خود به کار برده و از زندگی در آپارتمان دلخواه خود لذت کافی را ببرید.

با تمامی موارد ذکر شده اگر شما تصمیم به خرید و اجاره آپارتمان 50 متری در تهران و حتی آپارتمان‌های با متراژهای دیگر را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به یکی محله‌های غربی کلان‌شهر تهران بزنید که به لحاظ آب‌وهوا و موقعیت از طرف‌داران بسیاری برخوردار است.

محله مشهور و صاحب‌نام صادقیه که درگذشته به آریاشهر شهرت داشته است در مرز بین مناطق 2 و 5 شهرداری تهران قرار گرفته است. اگر به محله صادقیه پا بگذارید در شمال این محله به شهرک المهدی و بزرگراه حکیم، در جنوب به طرشت، در غرب بلوار فردوس، ابوذر و بزرگراه اشرفی اصفهانی و در شرق بلوار مرزداران و یادگار امام را خواهید دید بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که شما با اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه در یکی از محله‌های خوش مسیر زندگی خواهید کرد.

یکی از قابلیت‌هایی محله صادقیه دسترسی آسان این محله به شهر کرج و استان البرز است به شکلی که بسیاری از افراد که در کرج سکونت و یا کار می‌کنند با استفاده از مترو و حتی تاکسی از بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در مسیر تهران و کرج رفت‌وآمد داشته باشند و بدون دغدغه اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه کنند.

اگر در محله صادقیه شروع به قدم‌زدن کنید به‌وضوح مشاهده خواهید کرد که محله صادقیه به دو بخش فلکه اول و دوم تقسیم می‌شود که فلکه دوم صادقیه که بین مناطق 2 و 5 شهرداری قرار گرفته به دلیل هم‌جواری با امکانات بسیار زیاد و متنوع از طرف‌داران بیشتری در بین قشر جوان و به‌خصوص خانه اولی‌ها برخوردار است بنابراین اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای زنده و پرتردد هستید با اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه به‌خصوص در فلکه دوم آن می‌توانید به خواسته خود دست یابید.

با اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه نگرانی را در خصوص دسترسی به مراکز پزشکی، درمانی و بهداشتی نخواهید داشت زیرا در این محله وجود بیمارستان معروف و مشهور پیامبران در بلوار ابوذر و بیمارستان ابن‌سینا در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی بستری را فراهم کرده که در صورت نیاز به خدمات پزشکی و درمانی به‌راحتی در این بیمارستان‌ها حضور یابید و از امکانات آنها بهره‌مند شوید.

اگر گشت و گذاری در محله صادقیه داشته باشید به‌وضوح خواهید دید که این محله مملو از خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس و مدرن است و به‌صراحت می‌توان گفت که اگر قصد اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه را داشته باشید با سکونت در این محله زندگی در منطقه‌ای نوساز و مدرن را تجربه خواهید کرد.

اما علاوه‌برآن در این محله اگر علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه در بخش‌های سرسبز و زیبا هستید تا بتوانید با گذراندن ساعاتی در این مناطق به تجدید قوا بپردازید می‌توانید سری به پارک استقلال واقع در فلکه دوم صادقیه و بوستان اشرفی اصفهانی در نزدیکی بزرگراه اشرفی اصفهانی بزنید و ضمن استفاده هرروزه از زیبایی‌های این بوستان‌ها اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشید.

در محله صادقیه ساختمان‌های اداری فراوانی نیز وجود دارد که شهروندان از اقصی‌نقاط تهران برای گذراندن زندگی خود به این محله مراجعه می‌کنند از جمله مهم‌ترین این مراکز می‌توان به سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی که در غرب پل یادگار امام است اشاره کرد که وجود این مراکز در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه در یکی از محله‌های مهم و تأثیرگذار تهران سکونت کنند.

با اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه به لحاظ تأمین مایحتاج زندگی خود و خانواده نیز نگرانی نخواهید داشت زیرا در این محله چندین مرکز خرید وجود دارد که زمینه‌های یک خرید مطلوب را برای شما فراهم کرده اند. در این محله مراکز تجاری و خرید مشهوری همچون مرکز خرید گلستان، گلزار، مروارید، مرجان، پردیسان، اطلس، و برج معروف و مشهور گلدیس صادقیه با برخورداری از 13 طبقه و رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌ها بستری را فراهم کرده که علاقه‌مندان به پاساژ گردی و خرید اوقات خوبی را در این مراکز تجاری و خرید سپری کرده و اقدام به خرید نیازهای خود کنند.

اما یکی از جذابیت‌های محله صادقیه بازار سنتی ستارخان است که شهروندان بسیاری از اقصی‌نقاط کلان‌شهر تهران برای دیدن این بازارچه به این محله مراجعه می‌کنند. بازارچه سنتی ستارخان که یک مرکز خرید اداری و تجاری به شمار می‌رود در زیر پل یادگار امام و بلوار گلاب واقع شده تمامی اقلام موردنیاز یک خانواده را عرضه می‌کند پس اگر شما هم تصمیم به اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به این بازارچه سنتی جذاب بزنید و از جذابیت‌های آن بهره‌مند شوید.

علاوه بر مراکز خرید و تجاری در محله صادقیه فروشگاه‌های محلی عرضه مایحتاج عمومی ساکنان نیز وجود دارد. در این محله فروشگاه‌های شهروند، نگین و هفت ایجاد شده که در کنار بازار میوه‌وتره‌بار محله صادقیه بستری را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه به‌راحتی محصولات موردنیاز زندگی خود را از همین محله تهیه کنند و نیازی به مراجعه به محله‌های هم‌جوار نداشته باشند.

یکی از مواردی که هر فردی در انتخاب محل زندگی خود به طور معمول به آن توجه می‌کند دسترسی آسان به محله‌های مختلف است در محله صادقیه وجود ایستگاه مترو، پایانه تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی و نزدیکی به خیابان آزادی باعث شده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه دغدغه‌ای را در خصوص دسترسی به نقاط مختلف شهر تهران نداشته باشند و به جز وسیله نقلیه شخصی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی امکان تردد به هر منطقه‌ای از تهران و حتی استان البرز را داشته باشند به همین دلیل به‌سهولت می‌توان گفت که این محله یکی از خوش مسیر ترین محله‌های واقع در غرب تهران است که امکان یک زندگی مطلوب را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه فراهم کرده است.

با تمامی موارد عنوان شده اگر شما هم تصمیم به اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه دارید، لازم است که بدانید قیمت‌ها در این محله متوسط رو به بالاست بنابراین برای سکونت در این محله باید از بودجه‌ای منطقی و به نسبت بالا برخوردار باشید.

بر اساس آمارهای مندرج شده در سامانه هوشمند کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در محله صادقیه 52/32 میلیون تومان است و اگر تصمیم به اجاره و حتی خرید آپارتمان در صادقیه را دارید قیمت تخمینی یک واحد مسکونی متوسط در این محله حدود 3 میلیارد و 100 هزار تومان است که باید برای سکونت در این محله در نظر بگیرید.

باتوجه‌به تنوع قیمتی به دلیل بافت نوساز و مدرن آپارتمان‌های این محله و امکانات ویژه‌ای که در برخی از واحدهای مسکونی وجود دارد. قیمتی بسیار متغیر و متفاوتی در این محله مشاهده می‌شود به همین دلیل اگر علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک متعدد در شرایط ویژه پاندمی کرونا از طریق وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه مسکن به جستجوی آپارتمان موردنظر خود بپردازید و نیازی به بازدیدهای پی‌درپی نداشته باشید.

شما با استفاده از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در حوزه مسکن همچون سامانه هوشمند و تخصصی کیلید این امکان را خواهید داشت که تنها با چند کلیک ساده از محل سکونت و یا کار خود نام محله صادقیه را در بخش جستجو وارد کرده و تمامی فایل‌ها و آگهی‌های ثبت شده در این سامانه را جهت خرید و اجاره مشاهده کنید.

متقاضیان با استفاده از این سامانه باتوجه‌به بودجه خود می‌توانند آگهی‌های متفاوتی را رویت کرده و اطلاعات جامع و کارشناسی شده‌ای را همچون موقعیت دقیق جغرافیایی آپارتمان، متراژ دقیق ملک، نورگیری آپارتمان، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تعداد پارکینگ‌ها، آسانسور، انباری و حتی امکانات خاص و ویژه را کسب کرده و حتی تصاویر واقعی را از ملک مورد انتخاب خود مشاهده کنند.

با استفاده از این قابلیت متقاضیان به همراه خانواده از طریق سامانه هوشمند و تخصصی کیلید امکان چیدمان ذهنی وسایل منزل خود را در آپارتمان مدنظر خواهند داشت و در صورت تصمیم به اجاره و خرید آپارتمان به‌راحتی می‌توانند ضمن تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی اقدامات لازم جهت بازدید نهایی را صورت دهند.

پس از آن ضمن هماهنگی برای بازدید نهایی با مالک و یا آژانس املاک در صورت تمایل و توافق بر سر قیمت نهایی، متقاضی بدون دغدغه قادر به اجاره و خرید آپارتمان مدنظر خود خواهند بود.

بنابراین اگر شما هم قصد اجاره و خرید آپارتمان در صادقیه را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این روزهای خطرناک به دلیل شیوع و گسترش بیماری کرونا به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنید و بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه و اتلاف زمانی به جستجوی ملک موردنظر و متناسب خود بپردازید.

شما با بهره گیری از سامانه هوشمند کیلید علاوه بر سلامت جسم و جان خود انتخابی شایسته را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته و قدرت بازدیدهای بیشتری را خواهید داشت. این در حالی است که با استفاده از این سامانه اطمینان کافی در خصوص قیمت آپارتمان انتخاب شده کسب خواهید کرد و از انتخاب هوشمندانه خود نهایت رضایت را کسب خواهید کرد.

علاوه‌برآن با استفاده از وبلاگ سامانه هوشمند و تخصصی کیلید اطلاعات جالب و جامعی در خصوص امکانات موجود در محله موردنظر کسب خواهید کرد و با علم‌بر این موارد به انتخاب آپارتمان موردنظر خواهید پرداخت. این در حالی است که علاوه بر اطلاعات محله‌های مختلف در بلاگ این وب‌سایت اطلاعات جذاب و خواندنی دررابطه‌با چیدمان منزل، رنگ‌های متناسب با هر متراژ آپارتمان و حتی وسایل جذاب برای دکوراسیون واحد مسکونی شما وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها خانه‌ای زیبا و مملو از آرامش را برای خود و خانواده داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که در وبلاگ سامانه هوشمند کیلید به آن پرداخته شده مطالبی در خصوص سبک زندگی است که با مطالعه و به‌کارگیری آنها می‌توانید یک زندگی تمام‌عیار و جذاب و سرشار از شادی و خوشبختی را در کنار خانواده خود داشته باشید زیرا سامانه هوشمند کیلید با استفاده از تمامی امکانات خود در تلاش است تا علاوه بر انتخاب ملکی مناسب برای شما بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای به شما در برخورداری از یک زندگی خوب و فرح‌بخش یاری رساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها