خرید کفش از بولگانو با اصالت، کیفیت عالی و ارزان!!!

کد خبر: 1082547

mCZ3CUUeKFDn

در این رپرتاژ خبری قصد داریم در مورد خرید کفش از بولگانو و ویژگی هایی که لازم است یک کفش اصل داشته باشد و نیز نکات ضروری که در هنگام خرید کفش وجود دارد با شما صحبت کنیم.

چرا خرید کفش از بولگانو اهمیت زیادی برخوردار است؟

پای شما، قلب دوم شماست و اینکه شما چه محافظ و پوششی را برای پای خود انتخاب می‌کنید، ارتباط مستقیم به سلامت آن دارد. به طور کلی از بهترین ویژگی های یک کفش این است که پس از پوشیدن، پاهای شما در آن سالم بماند و احساس راحتی فوق العاده ای هنگام راه رفتن و انجام فعالیت های روزانه داشته باشید. کفش هایی که کیفیت دارند و جلوی عرق کردن پاهای شما را می‌گیرند، محکم و سفت نیستند و بر روی پاهای شما فشار نمی‌آورند و مطابق با ظاهر و شکل پاهای شما هستند و با انعطافی که دارند به پاهای شما اجازه تحرک آزادانه می‌دهند و در برابر عوامل آسیب زا مقاومت بالایی دارند.

ارتباط خرید کفش مناسب با سلامت اعضای بدن شما

پاها با داشتن یک ارتباط مستقیم بین زانو، لگن و ستون فقرات و نیز دارا بودن پایانه های عصبی فعال نقش مهمی در سلامتی اعضای بدن مانند گوش، چشم و غدد هیپوفیز دارند. پس اگر به دنبال حفظ سلامتی بدن خود هستید در هنگام خرید کفش مناسب و با کیفیت دقت کنید.

ayDlbL4yntFY

عواملی که در حفظ سلامتی پا تاثیر دارند:

  1. زندگی کردن به سبک سالم

که شامل توجه به بهداشت فردی، طریقه نشستن بر روی زمین، میزان ایستادن بر روی پا در هنگام کار و فعالیت و وزن مناسب می‌شود.

  1. استفاده از کفش مناسب و استاندارد

ویژگی های کفش مناسب

  • اندازه کفش

اولین نکته ای در هنگام خرید کفش حائز اهمیت است، این است که کفش شما باید مناسب سایز پاهایتان باشد؛ یعنی نه گشاد باشد نه تنگ. چرا که در هنگام راه رفتن منجر به تماس و ساییده شدن پوست با بدنه کفش و تاول زدن پا می‌شود و در هنگام راه رفتن باعث عدم تعادل شما می‌گردد. کفش تنگ باعث می‌شود شست پا بتواند به راحتی در کفش حرکت کند به گونه ای که بین نوک پا و کفش کمی فاصله باشد. گشادی کفش باید به اندازه ای باشد که هنگام راه رفتن به کناره های پا فشار وارد نکند. جلوی پا و فضای آزاد در پنجه کفش باید به اندازه ای باشد که انگشتان پا به هم فشار نیاورند و روی هم نیفتند.

  • مقاوم در برابر عواملی که به پا آسیب می‌زنند؛

کفش باید تا حد امکان ضخیم باشد تا در برابر سرما و گرما و ضربه از پا محافظت کند. کفی کفش نیز باید عاج دار باشد تا جلوی سر خوردن فرد را در مکان های لیز و یخ زده بگیرد.

  • جنس کفش

جنس رویه کفش باید به گونه ای باشد که جریان هوا در بین انگشتان پا ایجاد شود و مانع از عرق کردن و بو گرفتن به واسطه رشد میکروب ها و قارچ بر روی پا شود. کارشناسان در این زمینه کفش چرمی را بهترین و مناسب ترین کفش برای پاهای انسان معرفی می کنند.

  • انعطاف کفش

کفشی که قابل انعطاف باشد و نه سفت و محکم، باعث می‌شود پاها هنگام راه رفتن راحت تر عمل کنند. کفش هایی که منجر به تغییر شکل راه رفتن شما می‌شوند آسیب هایی مانند میخچه را برای ‌کف پای تان به وجود می‌آورند.

  • کفی داخل کفش

کفی کفش باید به شکلی باشد که همه فضای خالی کف پا را پوشش دهد و باعث کمر درد و زانو درد در شما نشود. کفی کفش باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد تا از فشار هایی که به کف پا وارد می‌شود جلوگیری کند.

  • پاشنه کفش

پاشنه استاندارد برای پاهای معمولی بین ۲ تا ۴ سانتی متر باید باشد و بیشتر از این اندازه خطراتی را برای ستون فقرات و زانو ها دارد. کارشناسان توصیه می‌کنند باید پاشنه کفش پهن باشد تا محافظ خوبی برای کف پا باشد و آسیب هایی که به کمر و پا وارد می‌شود را کمتر کند.

  • تغییر اندازه کفش

به وسیله بند های نخی و کشی، چسبی، قلابی یا نوار می‌توانید سایز کفش را برای خود بزرگ و یا کوچک کنید.

6ALMQKsOeCbX

نکاتی هنگام خرید کفش از فروشگاه بولگانو

بهتر است در هنگام خرید کفش اطلاعاتی در مورد کفش و اجزای آن داشته باشید. برخی از افراد هنگام خرید کفش به دنبال ظاهر کفش که شامل زشتی و زیبایی می‎شود هستند. این افراد اولویت اولشان مد جامعه است که در حال حاضر چه کفشی مد روز است. در مقابل افرادی هم هستند که بیشتر به فکر سلامتی پاهایشان هستند  این افراد در هنگام خرید کفش به جنس و کیفیت رویه،زیره و آستر کفش توجه کنند.

  • اندازه پاها با یکدیگر متفاوت است؛

در بیشتر افراد ما شاهد این هستیم که سایز پاهایشان با هم برابر نیست. بنابراین در هنگام خرید کفش یک سایز بزرگتر بگیرید تا پاهایتان در کفش راحت باشد و هنگام پیاده روی اذیت نشوید.

  • قالب کفش ها با یکدیگر متفاوت است؛

در خرید کفش دقت کنید و هر دو لنگه کفش را بپوشید و با آن ها چند قدمی را راه بروید. اگر شماره ۴۰ کفشی مناسب برای پاهای شما است، احتمال اینکه در کفش های دیگر همان شماره اندازه پای شما نباشد زیاد است. با توجه به کفش هایی که قبلا خریده اید و در نقاطی که آسیب دیدگی دارد مثل جلوی کفش و یا کناره های ان متوجه می‌شوید که در هنگام خرید کفش باید به چه نکاتی توجه کنید‌.

  • زمان مناسب خرید کفش

پاهای انسان بر اثر زیاد راه رفتن و ایستادن در زمان شب ورم می‌کند و به همین دلیل در زمان صبح بهترین وقت برای خرید کفش مناسب است. در موقع خرید حتما جوراب مناسب بپوشید. اگر در زمستان قصد خرید کفش را دارید جوراب پشمی بپوشید و در تابستان جوراب نخی تا تناسب بین جوراب و کفش رعایت شود. کفشی را که انتخاب می‌کنید باید از لحاظ شکل ظاهری و تنگ و گشاد بودن متناسب با شکل پاهای تان و سایز آن باشد. در واقع کفش باید در هنگام پوشیدن راحت باشد و این جمله معروف که فروشندگان هنگام خرید کفش به خریدار می‌گویند که جا باز می کند یک فریب محض است.

سخن آخر

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد راهنمای خوبی در هنگام خرید کفش برای شما خوانندگان عزیز فراهم آورده باشد. اگر به دنبال خرید کفش اصل هستید، فروشگاه بولگانو، ترب و دیجیکالا پیشنهاد های شگفت انگیزی برای شما دارد. فروشگاه اینترنتی بولگانو Bolgano.com مفتخر است پس از 6 سال حضور در بازار محصولات اورجینال کاترپیلار،تیمبرلند و... این بار شرایطی را محیا کرده باشد تا مشتریان وفادار و دوستداران کفش اصل خیلی راحت تر و مطمئن تر ، از قیمت ، مشخصات و محصولات اورجینال انواع برند های معتبر دنیا با خبر شوند و خریدی آسان و آنلاین را تجربه کنند. تمامی محصولات بولگانو  Bolganoبه صورت اورجینال به دست شما میرسد.وبسایت بولگانو با تیم پشتیبانی قوی و پر انرژی توانسته رضایت مشتریان را در این عرصه خرید کفش اصل نسبت به خود جلب کرده و فضایی دوستانه ای را ایجاد کند. همچنین با خدمات پس از فروش شامل (بازگشت وجه – تضمین اصالت کالا – ارسال فوری و بدون نقص – تعویض کالا وغیره ) در خدمت شما هستیم

شماره تماس بولگانو قشم: 07635243100

پشتیبانی واتساپ: 09176956311

اینستاگرام بولگانو: Bolganocom

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها