دمپایی طبی، پوشینه‌ای که بیش از خودتان مراقب پای شماست

کد خبر: 1083752

صندل و دمپایی بهترین پاپوش برای استفاده در فصل تابستان محسوب می‌شود. اگر برای خرید سری به فروشگاه‌های عرضه کننده این محصول بزنید، با انواع مختلفی از صندل و دمپایی مواجه خواهید شد که زیبایی و شکل ظاهری آنها، شما را مجذوب خود می‌کنند. اما اگر به مراقبت و سلامت پاها و انگشتان خود اهمیت می‌دهید، بهتر است به دنبال خرید دمپایی و صندل طبی باشید؛ چراکه این محصول هم وزن کمی داشته و راه رفتن با آن راحت است و هم ضامن سلامتی پاهای شما خواهد بود و علت این امر را می‌توان استاندارد بودن صندل و دمپایی طبی دانست.

ویژگی‌های مهم صندل و دمپایی طبی چیست؟

اگر قصد خرید یک جفت صندل و دمپایی طبی زنانه یا مردانه را دارید، به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

دمپایی و صندل طبی استاندارد باید:

  1. دارای کفی مناسبی باشد تا بتواند به خوبی قوس کف پا را پوشش دهد.
  2. ارتفاع پاشنه آن نباید بیشتر از 4 سانتیمتر باشد.
  3. اندازه و سایز آن باید متناسب با سایز پا شما باشد. در نظر داشته باشید که هنگام پوشیدن دمپایی و صندل طبی اندازه پا از زیره آن باید کمی کوچک‌تر باشد، پا از قسمت جلو، پشت و کناره‌ها نباید بیرون بزند و قسمت جلوی صندل و دمپایی طبی باید دارای فضای کافی برای قرارگیری تمام انگشتان پا باشد.
  4. جنس آن باید طوری باشد که پاها در داخل آن نفس بکشند. این ویژگی از تاول زدن پاها جلوگیری می‌کند.
  5. جنس بندهای آن بهتر است از نوع نایلون یا پلی‌اورتان باشد.
  6. جنس رویه آن باید به‌گونه‌ای باشد که هوا در داخل آن در جریان بوده و از تهویه مناسب برخوردار باشد تا مانع از عرق کردن پاها شود.

 

بنابراین بهتر است در هنگام خرید صندل طبی یا دمپایی طبی به کفی، پاشنه، جنس، اندازه و رویه آن توجه داشته باشید.

 

 

در هنگام خرید دمپایی یا صندل طبی دانستن چه نکاتی می‌تواند مهم و کاربردی باشد؟

شما عزیزان لازم است در هنگام خرید یک جفت صندل یا دمپایی طبی حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید محصول مناسبی را خریداری نمایید:

  • بهترین صندل‌های طبی باید بتوانند از انگشتان، رویه، پاشنه و کف پاهای شما محافظت کنند.
  • در نظر داشته باشید که معمولاً صندل‌ها و دمپایی‌های طبی باید از جنس نرم و انعطاف‌پذیری برخوردار باشند.
  • در بین جنس‌های مختلف صندل یا دمپایی طبی، بهترین و مناسب‌ترین جنس نوع چرمی آن است؛ بنابراین به هنگام خرید صندل طبی بهتر است به سراغ مدل‌های چرمی بروید.
  • اندازه و سایز دمپایی طبی نباید بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از اندازه پای شما باشد چراکه ممکن است به پاهای شما آسیب وارد شود و در هنگام راه رفتن دچار مشکل پادرد یا کمردرد و ... شوید.
  • دمپایی طبی استاندارد باید به‌گونه‌ای باشد که در هنگام پوشیدن آن، پای شما احساس راحتی و آزادی داشته باشید. اگر در بین انواع متنوع دمپایی‌های طبی، به دنبال دمپایی روفرشی طبی زنانه برای استفاده در منزل می‌گردید، مدل‌های جلوبسته با جنس پارچه‌ای یا حوله‌ای می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشند.
  • سعی کنید مدل و طرح دمپایی طبی را بر اساس مکانی که می‌خواهید آن را بپوشید انتخاب کنید. مثلاً اگر به دنبال خرید دمپایی طبی زنانه برای استفاده در مجالس یا مهمانی هستید، مدل‌های چرمی جلوباز، بنددار و بدون بند دمپایی‌های طبی می‌توانند انتخاب مطلوبی باشند.
  • بانوان بهتر است به منظور حفاظت از کمر و ستون فقرات خود از خرید صندل‌های طبی که پاشنه آنها بیش از 4 سانتیمتر است، خودداری کنند تا دچار مشکلاتی مانند کمردرد نشوند.
  • در نظر داشته باشید که قیمت دمپایی طبی زنانه و مردانه باید متناسب با جنس و مدل آن باشد.

اشتباهات رایج هنگام خرید صندل یا دمپایی طبی کدام هستند؟

  • انتخاب یک صندل طبی ارزان قیمت (معمولاً قیمت ارزان صندل یا دمپایی طبی دلیلی بر بی‌کیفیتی و نامرغوب بودن آن است)
  • خرید دمپایی طبی با زیره خشک و غیرمنعطف
  • انتخاب صندل طبی با زیره آج‌دار که فاقد آج مناسب است.
  • خرید دمپایی طبی که گودی کف پا را نپوشاند.

شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که عدم توجه به موارد فوق باعث می‌شود تا دمپایی زنانه طبی یا دمپایی مردانه طبی نامرغوب و بی‌کیفیتی را خریداری کنید که در هنگام پوشیدن باعث اذیت پاهایتان می‌شود.

از کدام فروشگاه اینترنتی دمپایی و صندل طبی بخرم؟

امروزه خرید اینترنتی محصولات مختلف توسط افراد بسیار رواج پیدا کرده که در این میان خرید صندل یا دمپایی طبی برای بانوان و آقایان از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه فروشگاه‌ های اینترنتی بسیاری هستند که دمپایی و صندل طبی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند، اما اگر به دنبال معتبرترین و به‌روزترین فروشگاه اینترنتی می‌گردید تا یک جفت دمپایی طبی شیک زنانه را خریداری کنید، با ما همراه باشید تا آن را به شما معرفی کنیم.

با sandal.ir آشنا شوید

  1. این فروشگاه که فعالیت خود را از سال 1374 شروع کرده است، تجربه همکاری با برندهای داخلی و خارجی مختلفی مانند آدیداس، روسز، دوپه، گرندا و ... را دارد و این فرصت را برای شما عزیزان فراهم نموده تا اگر به دنبال دمپایی طبی خارجی با برندهای فوق هستید، بتوانید به راحتی این محصول را خریداری نمایید. قفسه‌های فروشگاه اینترنتی  sandal.ir مملو از انواع مختلف دمپایی طبی با برندهای داخلی و خارجی بوده و منتظر خرید شما هستند.
  2. اگر به دنبال خرید محصولات و کالاهای با جنس اورجینال و اصلی هستید که هم با قیمت مناسبی ارائه شوند و هم از کیفیت عالی برخوردار باشند، ما به شما خرید از این فروشگاه را پیشنهاد می‌کنیم، چراکه یکی از مزیت‌های این فروشگاه ارائه انواع مختلف صندل طبی مردانه و زنانه با کیفیت عالی و جنس مرغوب است. مطمئن باشید که خرید از sandal.ir شما را به مشتری دائمی این فروشگاه تبدیل خواهد نمود، چون بهترین‌ها در این فروشگاه جمع آوری شده است.
  3. اگر دوست دارید قبل از خرید صندل و دمپایی طبی زنانه یا مردانه اطلاعات مفیدی درباره این محصول به دست آورید، به شما توصیه می‌کنیم که مقالات متعدد این سایت را درباره صندل‌های طبی زنانه و مردانه مورد مطالعه قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. همچنین در صورتی که مایل هستید با کاربردها و مزایای صندل طبی آشنا شوید و در مورد 6 موقعیتی که باید حتماً در آن دمپایی طبی بپوشید بیشتر بدانید به این وب‌سایت هم سری بزنید.
  4.  

به عنوان نکته آخر به شما عزیزان می‌گوییم: مراقب سلامت پاهایتان باشید و همیشه سعی کنید بهترین و مناسب ‌ترین پاپوش‌ها (کفش، صندل و دمپایی) را خریداری نموده و بپوشید.

اگر از بیماری خار پاشنه رنج می‌برید و به دنبال خرید دمپایی خار پاشنه هستید، از صندل‌ها و دمپایی‌های طبی مناسب برای خار پاشنه موجود در sandal.ir دیدن فرمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها