بهترین تشک خوشخواب با قیمت مناسب من کدام است؟

کد خبر: 1084013

برخلاف دوران گذشته و تشک‌های کلاسیک که تنها در چند فرم و شکل ثابت و تکراری تهیه می‌شدند، امروزه انواع تشک خوشخواب مدرن با تنوع زیادی در محصولات همراه هستند. به‌طوری که افراد با هر توان خرید می‌توانند یک نمونه دلخواه از آن را انتخاب و خریداری کنند.

بهترین تشک برای من کدام است؟

ساعات خواب و استراحت سهم زیادی از زندگی هر فرد را تشکیل می‌دهند. ساعاتی که طی آنها بدن در حالت و پوزیشن خاصی قرار دارد. بر این اساس، بسته به فرمی که در آن قرار می‌گیریم،و وزن و فشار قابل تحمل، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. سلامت استخوان و عضلات و فرم و شکل ماهیچه ها نیز در این میان تاثیر گرفته و در صورت فراهم نبودن محیط مناسب برای خواب به عوارض و بیماری‌‌هایی منجر می‌شود.

خرید تشک خوشخواب یکی از گزینه‌هایی است که در چنین شرایطی مقدمه خوبی برای حفظ سلامتی افراد به شمار می‌آید.

اما تنوع محصولات این نوع تشک، انتخاب نوع مناسب از بین آنها را به موردی تخصصی تبدیل کرده است. به این معنا که اگر یک تشک که برای شرایط جسمی و الزامات طبی یک نفر مناسب است لزوما مورد مناسبی برای دیگری نخواهد بود. مانند محصولاتی که برای مشکلات دیسک کمر یا ستون مهره به شکل مدیکال ساخته می‌شوند. بدون‌شک کاربران این نوع تشک‌های خوشخواب نمی‌توانند با محصولات معمولی به همان راحتی و سلامتی بخوابند یا استراحت کنند که با این تشک‌های تخصصی هستند.

هم چنین انتخاب درجه سفتی تشک به موارد زیادی از جمله وزن افراد بستگی دارد.

در تشک‌های سفت‌تر، اسفنج با فشردگی یا دانسیته بالاتر به‌کار رفته و از این جهت برای افرادی که به‌دلیل وزن بیشتر فشار بیشتری به تشک وارد می‌کنند مناسب‌تر هستند.

تنوع مدل‌های فنری، بدون فنر و انواع ترکیبی تشک نیز مورد دیگری است که در یک انتخاب درست باید در نظر گرفته شود. هم قیمت تشک خوشخواب با داشتن این گزینه ها متفاوت خواهد بود و هم موارد استفاده آن تحت تاثیر این آپشن‌ها عوض می‌شود.

پس برای انتخاب بهترین مورد هر فرد باید شرایط خود را در نظر گرفته و با توجه به آنها برای خرید تشک مناسب اقدام کند.

تشک طبی و معمولی چه تفاوت هایی دارند؟

شاید شما هم تا به حال نام تشک طبی را شنیده و یا خود از کاربران آن بوده‌اید. بسیاری از مردم با شنیدن واژه طبی به یاد بیماری و بیمارستان و مشکلات آن افتاده و احساس بدی به آنها دست می‌دهد. این در حالی است که بسیاری از لوازم طبی، برای پیشگیری از همین مشکلات هستند و در صورت استفاده مناسب و به‌جا از آنها، کمتر دچار این دردسرها خواهیم شد.

تشک طبی یکی از همین موارد است که استفاده از آن به معنای سرمایه گذاری روی سلامت افراد بوده و می‌تواند مانع از بروز مشکلات و بیماری‌ها شود.

مبنای ساخت اغلب تشک‌های طبی بر اساس استفاده از اسفنج‌هایی با درجه تراکم و فشردگی مشخص است. طوری که بتواند کمر و ستون مهره را در برابر فشار حفظ کرده و از تغییر شکل و آسیب به آن جلوگیری نماید.

البته موارد مدیکال فراوان دیگری نیز در این محصولات در نظر گرفته می‌شود. مانند انتخاب رویه ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال که این روزها در همه تشک‌های خوشخواب طبی وجود دارد.

همینطور نوارهای محافظ مانند ریباند و لایه‌های نرم کننده سطح تشک مانند اسپان‌باند و پدهای به کار رفته در این محصولات، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که برای تهیه بهترین تشک خوشخواب از نوع طبی باید در نظر گرفته شوند.

عوامل موثر در قیمت تشک!

اما یکی از مهم‌ترین مواردی که نقش کلیدی در انتخاب و خرید تشک خوشخواب ایفا می‌کند، قیمت مناسب آن است. تنوع بالای قیمت در این محصولات، مشکل را تا حد زیادی حل کرده و برای همه افراد با هر میزان بودجه و توان خرید، امکانات مناسبی فراهم نموده است.

برای مثال اگر قصد خرید یک خوشخواب اقتصادی و به‌صرفه را داشته باشید، بهتر است بیشتر به ابعاد و متریال سالم در آن فکر کنید.

انتخاب نمونه‌هایی که در آنها از فن‌آوری‌های گران قیمت استفاده شده، بی‌شک بر قیمت کلی محصول اثر داشته و آن را بالا می‌برد. مانند مدل‌هایی از این تشک‌ها که در آنها از فنرهای منفصل پاکتی یا فوم هوشمند حافظه‌دار استفاده می‌شود.

در این محصولات هزینه کاربرد مواد اولیه یا تکنولوژی ساخت قدری بالا بوده و نمی‌تواند گزینه‌ای ارزان قیمت محسوب شود.

اما اگر به متریال بادوام و مونتاژ قوی در ساخت تشک فکر می‌کنید، پرداخت هزینه بیشتر می‌تواند در کل برای شما به‌صرفه تمام شود. زیرا کاربرد این مواد و روش‌های ساخت، به عمر مفید بیشتر در یک محصول منجر شده و شما را از خرید مجدد یا هزینه تعویض معاف می‌کند.

از دیگر موارد موثر بر قیمت، سایز تشک و یکنفره یا دونفره بودن آن است. اگر از تخت خوابی با ابعاد کوچک‌تر استفاده می‌کنید، خواهید توانست با انتخاب سایز کوچکتری از این محصولات تشک خوشخواب، در هزینه‌ خرید تشک خوشخواب صرفه‌جویی نمایید.

معرفی محصول

در این بخش به معرفی چند مورد از محصولات تشک خوشخواب می‌پردازیم.

تشک رویال نوجوان ۲ از محصولات خوشخواب با کیفیت و قیمت مناسب است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است. کاربرد فنرهای محکم و بادوام بونل و نیز الیاف پلی‌یورتان مصرفی در این محصول، ضمن راحتی فوق‌العاده و نرمی بی‌نظیر، این تشک را برای استفاده در اتاق نوجوانان به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

این نوع تشک از نظر اقتصادی هم پیشنهاد خوبی به‌شمار می‌آید.

تشک رویا مدیکال ۴ از نمونه‌های طبی تشک‌های خوشخواب است که علاوه بر راحتی، دارای مزایای طبی نیز هست. کاربرد اسفنج مصرفی بین لایه‌های فنر به کار رفته در این تشک، آن را به محصولی با قابلیت حفاظت از کمر و ستون مهره تبدیل کرده است.

برش لیزری این لایه‌های اسفنجی به روش CNC نیز مزیتی است که سطح صاف و یکنواختی را در این تشک برند رویا ایجاد کرده است. قابلیت تهویه در میان این لایه‌ها، مانع از راکد ماندن هوا و بو گرفتن تشک می‌شود.

از نظر بهداشتی رویه این تشک با کاربرد الیاف ویژه طوری تهیه شده که از میکروب و عوامل حساسیت‌زا مصون بماند. به‌علاوه الیاف مصرفی در آن کشسانی لازم را داشته و به‌راحتی پاره نمی‌شود.

کلام پایانی...

انتخاب نمونه‌ای از محصولات خوشخواب که بتوان آن را بهترین تشک خوشخواب نامید، نیازمند دقت و توجه بالایی در انتخاب است. تا جایی که بدون آن نمی‌توان ضمن راحتی، از بابت حفظ سلامتی هم مطمئن بود.

اگر مایلید همه این مزایا را یکجا داشته باشید، بهتر است نمونه‌های متنوعی را بررسی کنید یا با کارشناس فروش در تماس باشید و در این مورد مشورت نمایید.

شرکت گرم و نرم، عرضه کننده محصولات تشک خوشخواب در طیف وسیعی از تنوع است. محصولاتی با فاکتورهای مختلف راحتی و بهداشتی که با متریال شناخته شده و مرغوب تهیه و در بسته‌بندی محافظ به مشتریان عرضه می‌گردد. ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی و شرکتی نیز بخش دیگری از خدمات این مجموعه به‌حساب می‌آید.

توسط مهین مکتبی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها