پر فروش ترین تجهیزات پزشکی ، سلامتی و بهداشتی در دوران کرونا

کد خبر: 1084585

ویروس کرونا چیست؟

پس از پیدایش تاعون و وبا تمام جهان درگیر یک ویروس بسیار خطرناک در حدود سال 2019 میلادی شد. این ویروس ابتدا در چین ظهور کرد و کم کم راه خدود را به سر تا سر جهان باز کرد و توانست بیش از 90 درصد از کشور های اروپایی ، آسیایی ، امریکایی و حتی آفریقایی را درگیر خود کند. این ویروس جهش یافته با نام کرونا در ایران و سراسر جهان شناخته شده است و نام اختصاصی آن COVID 19 یا به زبان ساده تر CORONA VIRUSES نام دارد. این ویروس مرگبار جان هزاران تن از افراد را گرفته و در حال حاضر نیز دارای پیشرفت هایی در جهش خود است و هر روزه مشاهده می شود که چندین تن با نوع جدید آن دست و پنجه نرم می کنند.

دانشمندان در تلاش هستند تا بتوانند واکسنی برای مقابله با آن پیدا کنند که به طور قطعی این ویروس  را ریشه کن کرده و نابود نمایند از این رو تعدادی هم موفق به کشف آن شده اند اما نمی توان گفت که به طور جد این ویروس نابود می گردد زیرا همان طور که در بالا به آن اشاره شد هر روزه اشکال گوناگونی از خود نمایان می کند.

نمونه ای از واکسن های تولید شده در رابطه با ویروس کرونا به شرح زیر می باشد:

واکسن فایزر ، واکسن مدرنا ، واکسن استرازنکا ، واکسن جانسون اند جانسون ، واکسن اسپوتنیک وی ، واکسن نوا واکس می باشد.

دانشمندان و متخصصین در اوایل پیدایش تاکید بر این داشتند که کرونا از راه تنفس وارد بدن می شود و می بایستی برای مقابله با آن از وسایل و تجهیزات پزشکی و بهداشتی استفاده شود. در همین حین افراد مختلف برای خرید انواع وسایل بهداشتی و تجهیزات پزشکی شروع به خرید آنها نمودند و آروم آروم این روش ها جز متداول ترین روش ها برای جلوگیری از ورود ویروس به بدن انسان گردید. وسایلی که در این دوران پزشکان تاکید ویژه ای بر روی آنها داشتند تا مردم کمتری مبتلا به این ویروس گردند عبارتند از ماسک های بهداشتی سه لایه ، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح ، استفاده از دستکش های یک بار مصرف بهداشتی و پرهیز از دید و بازدید های بیش از چند نفر . هر یک از محصولات بالا دارای معیار ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم تا بتوانیم به شما عزیزان درباره تجهیزات پزشکی ، بهداشتی و سلامتی در دوران کرونا آموزش دهیم.

علم همیشه مورد استفاده انسان ها بوده و یکی از این علوم را می توان به پزشکی و تجهیزات پزشکی اختصاص داد تا در امر درمان و پیشگیری برای انسان ها مفید واقع شوند و بتوانند جایگاه بالایی در بهبود بیماری ها برای هر فرد داشته باشند. بیشتر مردم با این تجهیزات پزشکی و سلامتی و بهداشتی آشناییت دارند و در طول عمر خود یک بار از آنها استفاده نموده اند یکی از این تجهیزات که در دوران کرونا بسیار پر فروش بوده ماسک های سه لایه و ماسک های سه بعدی می باشند همچنین محلول های ضد عقونی کننده نیز می توانند در پیشگیری از ابتلا به این بیماری جلوگیری نماید. همان طور که اشاره شده تجهیزات پزشکی و بهداشتی دارای تنوع بسیاری هستند و می توانند برای تمامی سنین و تمامی درد ها مفید واقع شوند.

 

ماسک سه لایه :

ماسک های سه لایه یا ماسک های سه لایه پزشکی یکی از متداول ترین و پر فروش ترین محصولات پزشکی و بهداشتی در دوران کرونا بوده که به عنوان یک فیلتر تنفسی از آن استفاده می شود و می تواند در جلوگیری و مبتلا شدن به ویروس کمک شایانی انجام دهد. اغلب این ماسک های سه لایه پزشکی دارای شکلی مستطیل و دارای دو کش نرم و قابل انعطاف هستند و به راحتی می توان از آنها در تمامی مکان ها استفاده نمود و تنها با انداختن کش ها دبه دور گوش امکان پذیر می باشد. چرا به این نوع ماسک ها سه لایه گفته می شود؟ ماسک های پزشکی از سه لایه لسپان باند با الیاف ضد حساسیت تشکیل شده اند که فیلتری برای ورود هوای کثسف و همچنین ویروس کرونا به داخل مجرای تنفسی به حساب می آیند. بنا به گزارش سازمان جهانی بهداشت” WHO” بهترین راه جلوگیری از ریز گرد های معلق در هوا و پیشگیری از ابتلا به ویروس های کرونا و آنفولانزا استفاده از ماسک های سه لایه یا سوپاپ دار است. این نکته را توجه داشته باشید که سودجویان در بازار برای این که بتوانند ماسک های تقلبی خود را به فروش برسانند از نام این ماسک های بهداشتی و سه لایه استفاده می نمایند. پس مراقب سلامتی خود باشید.

ماسک سه لایه جراحی و یا فیس ماسک، یک پوشش چند لایه و یک بار مصرف است. با خرید و استفاده از این محصول و فیکس کردن آن بر روی صورت خود، می‌توانید از ورود انواع آلودگی‌ها به منافذ صورت جلوگیری کنید. این دسته از محصولات بهداشتی و سلامت به دلیل خواص و دارا بودن ویژگی‌های قابل توجه، در بیشتر موارد در فعالیت‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هم‌چنین از این ماسک‌ها به طور گسترده در دندانپزشکی، مطب پزشکان، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی استفاده می‌شود. چرا که در چنین مواقعی، ماسک‌های کاغذی و یا پارچه‌ای، نمی‌توانند مانع از عبور آلودگی‌های عفونی شوند.

 

محلول ضد عفونی کننده :

محلول های ضد عفونی کننده دست و سطوح پس از ماسک های سه لایه جز پر فروش ترین تجهیزات پزشکی ، سلامتی و بهداشتی در دوران کرونا هستند و همان طور که از اسمشان پیداست باعث ضد عفونی کنندگی هرچه بهتر دست و سطوح می گردد و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از دستگاه هایی که می توان در این دوران از آن استفاده نمود دستگاه ضد عفونی کننده می باشد که در اکثر مکان هایی که دارای تردد زیاد هستند استفاده می گردد و این نوع از دستگاه ها به صورت هوشمند می باشد و می توانید به راحتی از آنها استفاده نمایید. این دستگاه پس از پیدایش بیماری کرونا در ایران از فروش بالایی در بین تجهیزات پزشکی و سلامت محور برخوردار است.

در دوران کرونا می بایستی از افرادی که مبتلا به این ویروس هستند دوری نمایید زیرا واکنش بدن هر فرد به این ویروس مختلف بوده و شاید باعث مریضی های حاد تنفسی و منجر به مرگ شود و اگر افرادی هستند که در خانواده مبتلا شده اند می باستی از تجهیزات کامل پزشکی بهداشتی و سلامتی برای کار های روزانه و مراقبت های پزشکی استفاده نمایید و می توانید از محلول های ضد عفونی کننده دست و محلول های ضد عفونی کننده سطوح و دستکش های یک بار مصرف استفاده نمایید.

محصولاتی که در بالا به آنها اشاره شد باعث می شوند محیط پیرامون زندگی تمیز تر و ابتلا به مریضی و بیماری کمتر شود و به این نکته دقت داشته باشید که این تجهیزات بهداشتی و پزشکی می توانند تنها از ابتلای فرد به بیماری جلوگیری نمایند و تنها برای پیشگیری از آنها استفاده می گردد.

شما عزیزان می توانید این محصولات و سایر ادوات پزشکی را از معتبر ترین فروشگاه آنلاین کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی و سلامتی یعنی salamatcala.com سفارش دهید و درب خانه آن را تحویل بگیرید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها