چگونه نمای ساختمان خود را زیبا ، تمیز و مستحکم نماییم

کد خبر: 1084588

هر چقدر نمای یک ساختمان از زیبایی و رنگ آمیزی مناسب و استحکام بیشتری برخوردار باشد و در عین حال تمیز باشد آن ساختمان در نظر عموم مردم جذابیت بیشتری خواهد داشت. در این مطلب میخواهیم خدماتی که از طرف شرکت ها جهت افزایش استحکام و زیبایی و پاکیزگی نمای ساختمان ارائه می شوند را معرفی نماییم.

در ساختمان های مرتفع باید از تجهیزات ایمن و مناسب استفاده نمود. کار در ارتفاع بدون وسایل ایمنی و تخصصی بسیار پر خطر می باشد.

در این مطلب همچنین یکی از ضروری ترین دستگاه های که در مشاغلی مانند نماشویی، پیچ و رولپلاک نما، رنگ آمیزی ساختمان و... که افراد برای مدت طولانی در ساختمان های مرتفع و در ارتفاع مشغول بکار می باشند بایستی مورد استفاده قرار گیرد را معرفی می کنیم..

در مورد پیچ و رولپلاک نما چه میدانید؟

 

حتما شما نیز ساختمان هایی را دیده اید که قسمتی از نمای آن ها تخریب شده و منظره بدی را ایجاد کرده است.

همانگونه که لباس های زیبا باعث جذابیت و زیبایی ظاهر انسان میشوند نمای ساختمان نیز باعث پدید آمدن جلوه ای چشم نواز برای ساختمان ها میشود.

علاوه بر این ها سقوط و افتادن سنگ نمای ساختمان بسیار خطر آفرین می باشد و باعث نگرانی ساکنین میشود. امروزه برای حل این مشکل از پیچ و رولپلاک نما استفاده میشود و وظیفه آن تثبیت سنگ نماست.

امروزه ابعاد سنگ هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد بزرگتر شده و همین موضوع اهمیت پیچ و رول پلاک نمای ساختمان را بیشتر میکند زیرا سقوط این سنگ ها بسیار خطرآفرین خواهد بود.

علاوه بر اقداماتی که جهت استحکام بخشیدن به نمای ساختمان انجام می شد برای تمیزی و زیبایی نمای ساختمان هم خدماتی ارائه می شود که در ادامه معرفی خواهند شد.

اهمیت نماشویی ساختمان چیست؟

 

نماشویی ساختمان در تهران یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار بر زیبایی شهر و جلوگیری از تخریب بناهای مختلف می باشد که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

آلودگی هوا در شهر شلوغی مانند تهران و آلاینده هایی که غبار را بر در و دیوار می نشانند، به همان اندازه که بر سیستم تنفس انسان ها اثرات منفی میگذارند، زیبایی و سلامت ساختمان ها را نشانه گرفته اند و به همین خاطر است که مساله ی نماشویی مطرح گردیده و روش های مختلفی برای آن ارائه شده است.

 

نماشویی ساختمان های مرتفع بدون استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار خطرناک و دشوار می باشد  جهت نماشویی ساختمان های مرتفع فرد بایستی مدتی طولانی در ارتفاع فعالیت نماید.

معمولا در این نوع موارد افراد از طناب و یا کلایمر استفاده می نمایند ایمن ترین روش استفاده از کلایمر می باشد.استفاده از کلایمر علاوه بر امینت باعث صرفه جویی در زمان و انررژی نیز می گردد.

اهمیت رنگ آمیزی ساختمان چیست؟

با رنگ آمیزی ساختمان می­توان ظاهر فرسوده و کهنه نما را نوسازی کرد. هم­چنین رنگ ­آمیزی سازه­ های فلزی، ستون­ها و دیوارهای مراکز خرید زیبایی را چند برابر می­کند. شرکت پازیریک با برخورداری از دستگاه­های مدرن و پیشرفته این کار را به گونه­ای دقیق و با زمان سریع انجام می­دهد.

رنگ آمیزی ساختمان در گذشته از تنوع طرح و رنگ کمتری برخوردار بود و به طور کلی از رنگ سفید یا کرم استفاده می شد اما امروزه انواع رنگ و ترکیب های متنوع و روش های مختلف رنگ آمیزی باعث شده است افراد بیشتری به رنگ آمیزی علاقه مند شوند.

در رنگ­ آمیزی­ ها انتخاب نوع رنگ امری بسیار مهم بوده، رنگ باید به گونه ­ای انتخاب شود که چسبندگی لازم را داشته باشد و در مقابل آلاینده ­ها و گرد و غبار مقاوم باشد، هم اینکه دچار رنگ پریدگی نشود و در مقابل برف و باران پایدار بماند. آنتی استاتیک بودن و الاستیک بودن نیز در انتخاب رنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

کلایمر چیست؟

تمامی خدمات ساختمانی که در این مطلب ذکر شد با ابزار ها و دستگاه های مخصوصی انجام می شود که یکی از آن ها کلایمر می باشد.

کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی از قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و… در پروژه های صنعتی و ساختمانی  استفاده میشود.

جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شد.

معمولا دستگاههای کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد از قبیل کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی، کلایمر مونوریل. از مزیت مهمی که این دستگاه پرکاربرد در اختیار دارد این است که ایمنی بسیار زیادی با استفاده از این دستگاه درکار ساختمان ها اجرا می گردد.

از مزیت دیگر می توان سرعت بخشیدن به سطح کار را گفت که در کنار آن ظرفیت مناسب برای حمل نفر و بار همراه کاربر در ارتفاع، افزایش سرعت کار، جابه جایی آسان اشاره کرد.

 

 

همه چیز درباره اجاره کلایمر (بهترین جایگزین داربست)

بزرگترین دغدغه افرادی که قصد ساختن مجتمع های بلند را دارند استفاده از وسیله ای امن برای کار در ارتفاع است. تاکنون از داربست و الوار استفاده می شد که می توان گفت وسیله ای کاربردی بود اما امنیت چندانی برای کارگران فراهم نمی کرد.

اما امروزه وسیله ای کاربردی تر و ایمن تر در اختیار کارگران و کارفرمایان قرار گرفته است که امنیت بیشتری داشته و همچنین استفاده از آن بسیار راحت تر از داربست های فلزی است. با اجاره کلایمر برای ساخت ساختمان های چند طبقه جان پرسنل خود را حفظ کرده و  از خطر سقوط که می تواند منجر به مرگ آن ها شود جلوگیری کنید.

داربست فقط یک سطح بدون حفاظ است که در صورت بروز بحران از فرد هیچ حفاظتی نمی کند و ممکن وسایل کار به راحتی به پایین پرتاب شوند و جان عابرین را به خطر بیندازد. با اجاره این دستگاه می توانید از بروز این اتفاقات جلوگیری کنید.

مزیت مهمی که با اجاره دستگاه به دست می آورد صرفه جویی در زمان و صرف انرژی است. نصب داربست که تاکنون استفاده میشد زمان زیادی را هدر می داد و برای پروژهای کوتاه مدت مانند نماشویی ساختمان به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبود که با اجاره دستگاه  این امکان را خواهید داشت که در کوتاه ترین زمان کارتان را آغاز کنید.

شرکت های مختلفی وجود دارند که خدمات ساختمانی را ارئه می دهند یکی از معتبر ترین این شرکت ها "پازیریک" می باشد.

پازیریک با تجربه پروژه­ های عظیم رنگ ­آمیزی ساختمان ، پیچ و رولپلاک نما و نماشویی ساختمان  با بهترین دستگاه­ها همراه با ارایه نمونه کارهای موفق  در خدمت شما خواهد بود.

جهت تماس و ثبت پروژه خود میتوانید از طرق شماره های ۰۹۱۲۷۱۵۷۴۲۶ یا ۰۲۱۴۴۳۵۲۲۳۱ اقدام نمایید. همچنین می توانید از سایت worksafety-pazirik.com نیز بازدید نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها