ارزش روز سهام عدالت

کد خبر: 1084620

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

ارزش روز سهام عدالت

شاخص بورس امروز با رشد بیش ۱۷ هزار و ۷۱۶ واحدی روبه‌رو شد و سبب افزایش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد ۰.۷ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۲۶۳ تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۵۸ هزار تومان رسید.

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۱۲ مرداد و همزمان با مراسم تنفیذ ریاست جمهوری آقای رییسی و در پایان معاملات روز با رشد ۱۷ هزار و ۷۱۶ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۱۱ واحد رسید،‌

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاق شاخص کل رشد داشت و با ۲۳۰ واحد عدد ۴۰۰ هزار و ۶۹۰ واحد را نشان داد.

ارزش معاملات نیز ۴۷ هزار و ۲۹۶ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " فارس "، " میدکو " و " شستا " به ترتیب با ۳۷۰۵، ۲۹۰۴ و ۱۳۳۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " پترول " و " شستا " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند نمادهای سپید، آپ، کاما، کمند، وپخش، وتوکا و کدما نمادهای پرتضا در بازار بودند. و نماد های غدام، سنیر، کترام، حپترو، مانی، قشهد و خنصیر پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای دابور، کدما، دفارا، شپاکسا، ومعادن، کاما و وسهرمز۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و سنیر، ثشرق، وسکرشا، قرن، بسویچ، لپارس و پدرخش ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند./گسترش نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها