بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین که باید بدانید

کد خبر: 1084665

1

در حال حاضر، بیت کوین یکی از روش های جذاب برای کسب درآمد محسوب می شود که با وجود پیشرفت تکنولوژی، افراد زیادی به منظور سودآوری به فعالیت در این زمینه روی آورده اند. چنانچه شما نیز از افراد فعال در این حوزه هستید و دوست دارید با روش های کسب درآمد از بیت کوین بیشتر آشنا شوید، دعوت می کنم در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

همانگونه که به احتمال زیاد بسیاری از شما می دانید، بیت کوین نوعی ارز دیجیتال و در واقع شناخته شده ترین آنهاست که به صورت آنلاین مورد معامله قرار می گیرد. در واقع هدف از ایجاد بیت کوین، امکان انجام معاملات امن و فراهم آوردن بستری برای انتقال و ذخیره ایمن سرمایه افراد است.

بیت کوین روشی معجزه گر برای کسب درآمد!

بیت کوین در اصل به این خاطر ایجاد شد که بتواند موانع موجود بر سر راه نقل و انتقالات مالی را مرتفع سازد. در این میان، علاوه بر این هدف اصلی، بیت کوین برای بسیاری به عنوان منبعی برای کسب درآمد نیز شناخته می شود. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که قطعا تبدیل همه سرمایه به بیت کوین و نگریستن به آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت، کار عاقلانه ای نخواهد بود.

اینکه بسیاری توانسته اند با خرید بیت کوین  و ورود به معاملات آن سودهای کلانی به دست بیاورند، قابل انکار نیست، اما در این میان هستند کسانی که تحت تاثیر نوسانات شدید بیت کوین، رقم بالایی از سرمایه خود را به باد داده اند. بنابراین ورود تمام سرمایه به عرصه تجارت بیت کوین، با این تصور که میلیاردر خواهید شد، تفکری اشتباه است.

رسیدن به سود از طریق بیت کوین مستلزم تلاش، صبر و حوصله بالا و داشتن روحیه و قدرت ریسک پذیری بالایی است.

بهترین روش ها برای کسب درآمد از بیت کوین

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که علیرغم وجود بسیاری از چالش ها، همچنان قصد ورود یا ادامه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است در ادامه ما را همراهی کنید زیرا قصد داریم شما را با بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین آشنا سازیم.

2

  • استخراج بیت کوین

استخراج یا ماینینگ یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین می باشد که نیازمند داشتن برق ارزان و فضای مناسب برای این کار است. در این روش، شما در ازای به اشتراک گذاشتن دستگاه های استخراج کننده یا به اصطلاح ماینر با شبکه بیت کوین و قدرت پردازشی که این دستگاه های ماینر دارند به ازای هش ریت مجموع دستگاه ها بیت کوین دریافت کنید. در ایران این فرایند بایستی با اخذ مجوز انجام گردد . هر چقدر قدرت دستگاه های ماینر بیشتر باشد میزان سود دریافتی بصورت بیت کوین نیز بیشتر خواهد بود. این دستگاه ها گرما، برق و صدای زیادی تولید می کنند و حتما باید در فضایی خنک، با تعرفه برق پایین و خالی از سکنه قرار بگیرند تا کسی را آزار ندهند.

  • فعالیت در قالب تریدر

ترید کردن به معنای نوسان گیری از کاهش یا افزایش قیمت ها است . شما به عنوان تریدر، منتظر کاهش قیمت بیت کوین خواهید ماند، در صورت کاهش قیمت، مقداری بیت کوین خریداری کرده و بعد از اینکه قیمت بیت کوین افزایشی شد، بیت کوین ها را فروخته و درآمد کسب می کنید.

علیرغم اینکه این روش ترید ارز دیجیتال و مبادله آن، بویژه ترید با بیت کوین، می تواند درآمد بالایی داشته باشد، اما شما نیاز به یادگیری روش های تحلیل تکنیکال و آموزش ارز دیجیتال برای بررسی قیمت ها و بازار خواهید داشت، همچنین این روش می ریسک های بسیار بالایی دارد. به این نکته نیز بایستی توجه کنید که اکثر پلتفرم هایی که در آن ها می توانید ترید کنید ، کشور ایران را در لیست تحریم های خود داده اند و استفاده از خدمات آن ها نباید از کشور و اطلاعات ایران باشد وگرنه سرمایه شما به خطر می افتد.

 

3

  • سرمایه گذاری بلند مدت

ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین نوسانات بسیار زیادی دارند و همانطورکه گفتیم ترید ارزهای دیجیتال دارای ریسک بالایی هست. روشی بهتر برای سودآوری در بازار کریپتوکارنسی سرمایه گذاری بلند مدت است که ریسک بسیار کمتری دارد ولی نیازمند داشتن صبر زیاد می باشد. شما می توانید در این روش با خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن در کیف پول های امن و مطمئن مانند کیف پول های سخت افزاری به دید بلند مدت به آن نگاه کنید و پس از داشتن استراتژی مناسب و زمانی که قیمت بیت کوین به یک قیمت ایده آلی از نظر شما رسید آنرا بفروشید و سودی چشمگیر کسب کنید.

  • آربیتراژ

در روش آربیتراژ شما می توانید از اختلاف قیمت خرید و فروش بین صرافی ها سود کسب کنید بطور مثال قیمت یک فروشنده بیت کوین در صرافی مانند بایننس 40000 دلار می باشد و در همان لحظه قیمت خرید یک خریدار در صرافی کوینکس 40100 دلار می باشد که شما می توانید بیت کوین را از آن فروشنده 40 هزار دلار خریده و به شخص دیگر در صرافی دوم 40100 دلار بفروشید و 100 دلار سود کنید. توجه کنید این کار کمی بالا است و ممکن است در زمان جابجایی بیت کوین این قیمت ها نیز جابجا شوند و یا اینکه خریدار یا فروشنده سفارش خود را قبل از اینکه شما با آن ها معامله کنید کنسل کنند یا حتی یک شخص دیگری قبل از شما این کار را انجام دهد. بنابریان یکسری ربات برای آربیتراژ طراحی شده است.

  • دریافت هزینه فروش خدمات و محصولات

اگر صاحب سایت فروشگاهی هستید، می توانید با فراهم آوردن امکان پرداخت بیت کوین به جای ریال، از خریداران بخواهید که در صورت تمایل هزینه خرید محصولات و خدمات شما را در قالب بیت کوین پرداخت کنند.

  • روش های دیگر

روش های دیگری مانند استخراج بیت کوین با کامپیوتر شخصی یا موبایل و روش های کلیک بر روی تبلیغات یا گرفتن زیرمجموعه گیری برای یکسری سایت که مقدار ناچیزی بیت کوین جایزه می دهند نیز وجود دارند که اصلا توصیه نمی شود و اصلا به صرفه نیستند و شما فقط زمان خود را هدر خواهید داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها