دلار در کانال حساس / سقف مقاومت نرخ ارز کجاست؟

کد خبر: 1087180

روند نرخ اکثر ارزهای موجود در بازار در سومین هفته مرداد ماه صعودی بوده است به طوری که هر دلار آمریکا در بازار آزاد در این هفته با افزایش قیمت ۸۱۰ تومانی ۲۶ هزار و ۴۲۹ تومان قیمت خورد.

دلار در کانال حساس / سقف مقاومت نرخ ارز کجاست؟

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: روند قیمت ها در بازار ارز در سومین هفته مرداد ماه افزایشی بوده است؛ بررسی روند قیمت دلار آمریکا در بازار از افزایش قیمت ۸۱۰ تومانی این ارز در بازار آزاد در یک هفته گذشته و افزایش قیمت هزار و ۶۷۰ تومانی آن در یک ماه اخیر حکایت دارد.بسیاری از فعالان بازار کانال ٢۶ هزار تومان را کانال حساس قیمت دلار می دانند و معتقدند سقف مقاومتی فعلا در این کانال است و شکسته شدن آن روند افزایش قیمت دلار را تداوم می‌بخشد.

عملکر این ارز در جدول زیر آمده است:

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

قیمن یورو نیز در شرایط مشابه قیمت دلار به سر می برد و قیمت این ارز در یک هفته اخیر ۸۲۱ تومان افزایش یافته است و به ۳۰ هزار و ۳۰۸ تومان رسیده است؛ گفتنی است که قیمت این ارز در یک سال اخیر افزایش ۴ هزار و ۳۱۷ تومانی داشته است.

پوند انگلیس نیز که در حال حاضر ۳۶ هزار و ۸۷۳ تومان قیمت خورده است در یک هفته اخیر ۹۴۱ تومان و در یک ماه اخیر ۲ هزار و ۳۷۳ تومان گران شده است.

عملکرد این ارز در جدول زیر آمده است:

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

روند ارزهایی نظیر درهم امارات و لیر ترکیه نیز در این مدت افزایشی بوده است؛ هر درهم امارات با افزایش قیمت ۲۲۰ تومان در یک هفته اخیر امروز ۷ هزار و ۱۹۹ تومان قیمت خورده است و گفتنی است که نرخ این ارز در یک ماه اخیر ۴۶۰ تومان افزایش یافته است و هر لیر ترکیه نیز در یک هفته اخیر ۸۰ تومان گران شده است و در حال حاضر ۳ هزار و ۹۰ تومان قیمت خورده است.

آخرین نرخ ارز در جدول زیر آمده است:

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها