بهترین مارک های لوازم یدکی خودروهای داخلی

کد خبر: 1089223

در عصر حاضر و در سرتاسر دنیا شاهد تحولات عظیم و شگرفی در اکثر صنایع هستیم که یکی از مهمترین صنایع روبه پیشرفت، صنعت خودروسازی است که همواره مورد توجه کارشناسان و صاحب نظران این حوزه بوده است. در گذشته های نه چندان دور، مناطقی که حرف اول را در صنعت خودروسازی میزدند اروپای غربی، آمریکای شمالی و ژاپن بوده است که به مرور زمان و با اجرای سیاست های جهانی سازی، کارخانه های تولیدی و حرفه یشان به کشورهای در حال توسعه دیگر از جمله آسیا منتقل شد و آنها نیز توانستند پا به پای آنها در این صنعت پیش رفته و با آنها به رقابت بپردازند. ایران که جزوی از آسیا است نیز دارای کارخانه ها و شرکتهای تولیدی و یا پخش کننده لوازم یدکی خودرو است که هر کدام از آنها برندی آشنا بوده و محصولاتی را با کیفیت بالا تولید و یا از بهترین نمایندگی های به نام روانه بازار میکنند.

آیا برندهای معتبر لوازم یدکی خودرو در ایران را میشناسید؟

برندهای معتبر زیادی هستند که در حوزه لوازم یدکی خودرو در حال فعالیت میباشند، اما بهترین راهکار برای شناخت هر چه بهتر و انتخاب ایده آل از بین برندها، تحقیق و بررسی است که شرکت آریا گستر مفتخر است با جمع آوری اطلاعات درباره ی بهترین برندهای لوازم یدکی خودرو در ایران توانسته باشد کمکی به هموطنان عزیز کرده باشد لذا با مطالعه این راهنما می توانید اطلاعات لازم و مفید را کسب نمایید. پس با ما همراه باشید...

هر آنچه که لازم است درباره ی آریا گستر بدانید

قبل از هر چیز دوست داریم شما را با شرکت بازرگانی آریا گستر که آشنا کنیم که در تهیه و پخش لوازم یدکی خودرو ( شرکت امکو ) به سراسر کشور مشغول به کار است. این شرکت مجموعه ای تجاری، خدماتی است که در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری آن هم با تکیه بر دانش مدیریتی که حاصل سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو کشور است بود فعالیت دارد. همچنین این مجموعه توانسته است با توجه به پیشرفت روز افزون درارائه خدمات، موفق به اخذ نمایندگی فروش و توزیع محصولات تولید کنندگان مطرح قطعات یدکی خودرو گردیده تا با گسترش سبد کالایی بتواند پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مشتریان محترم باشد.

معرفی 5 برند شناخته شده در حوزه تولید و پخش لوازم یدکی خودروها

1- شرکت امکو؛ تولید کننده برخی لوازم یدکی خودرو

این شرکت با هدف تولید و توزیع و تامین قطعات انواع خودروهای داخلی و خارجی (سبک و سنگین) و همچنین تولید و مونتاژ لنت ترمز و دیسک و صفحه کلاچ و… تحت نام امکو در سال ۹۰ تاسیس و راه اندازی گردیده است که با همکاری مهندسین و تکنسین های مجرب در سطح کشور و همچنین با تکیه بر استراتژی رقابت پذیری و تولید با کیفیت در بازار لوازم یدکی خودرو با سطح کیفیت محصولات اورجینال با چشم انداز تولید در سطح جهانی محصولات خویش را در مراکز فروش و نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز خود در سطح کشور عرضه می نماید. از مزایای مثبت این گروه صنعتی میتوان به حفظ اصالت، کیفیت انواع دیسک و صفحه کلاچ و لنت ترمز، نو آوری و جلب رضایت مشتریان محترم اشاره نمود.

اتحاد موتور ( امکو )​ فروشگاه آریا گستر
 تهران - خیابان امیرکبیر - کوچه امین دربار - پلاک 6 - واحد 16 ​
0092 3311 021

2NYCeF9Lg6Z1

2- شرکت تولیدی پارسیان خودرو

این گروه تولیدی و صنعتی توانسته است بر پایه بیش از ۵۰ سال تجربه، تلاش و فعالیت تجاری و صنعتی با هدف تولید انواع لنت ترمز دیسکی و کفشکی انواع خودروهای سواری و سنگین خصوصا خودروهای ساخت داخل، بدون ماده سمی آزبست (Asbestos-free 100%) مطابق با استاندارهای روز دنیا تحت لیسانس شرکت TMD Friction آلمان با برند TEXTAR مراحل ساخت، تجهیز و راه اندازی خود را طی ناید.

همچنین شرکت پارسیان ترمز با اخذ علامت E–MARK اتحادیه اروپا برای محصولات تولیدی و دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو، مدیریت ایمنی، بهداشت و زیست محیطی از شرکت DQS آلمان و همچنین مدیریت انرژی و مدیریت نظرسنجی و رضایت سنجی از مشتریان از شرکت TUV NORD آلمان و واحد منتخب نمونه تولیدی و صنعتی از طرف اداره استاندارد ایران و سازمان صمت در سالهای متوالی و نیز واحد منتخب سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سطح ملی در سالیان متوالی، میتواند این ادعا را داشته باشد که تمامی محصولات تولیدی آن منطبق با استانداردهای روز دنیا بوده و تمامی معیارهای یک محصول با کیفیت و قیمت متناسب با عملکرد محصول را دارا میباشند.

مشاهده محصولات آریا گستر : مجموعه کامل شیشه بالابر امکو

oD2Ms1ZjLGW9

3- ایران خودرو (ایساکو)؛ شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو

درباره این شرکت باید گفت که در تاریخ 1356/8/1 در قالب شرکت سهامی خاص تاسیس گردید. و بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب 1379/3/30 موضوع فعالیت های این شرکت  به شرح ذیل تفصیل شده است:

خرید، فروش، صادرات و واردات انواع خودرو سواری، اتوبوس، مینی بوس، کامیون، وانت و مانند آن.

ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران خودرو و شرکتهای تابعه آن.

تهیه و توزیع، خرید و فروش، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها.

انجام معاملات بازرگانی و غیر بازرگانی.

تاسیس شرکت با مشارکت یا بدون مشارکت اشخاص داخلی و خارجی.

خرید کارخانجات و سهام شرکتها.

انجام هر عملیات مجاز سود آور.

مبادرت به هرگونه فعالیتی برای انجام مفاد بالا و یا تسهیل در اجرای آن.

yaBz0iU3Y3WZ

4- شرکت تولیدی صنعتی امیرنیا

این شرکت با هدف والای کمک به ارتقاء صنعت ایران فعالیت خود را در سال 1369 در تبریز آغاز کرد. که حوزه فعالیت این شرکت در رابطه با طراحی، تولید و صادرات انواع قطعات سیستم تعلیق و فرمان خودروهای سواری است. گستره وسیع محصولات، کیفیت بالا، قیمت مناسب به همراه مطالعات مشتری محور، امیرنیا را تولید کننده پیشرو قطعات یدکی خودرو در خاورمیانه نموده است.

تمامی محصولات امیرنیا از مشخصه هایی چون مطابقت با استانداردهای روز جهانی همچون استاندارد خودروسازی ژاپن JASO، استاندارد انجمن خودروی آمریکا SAE، استاندارد ملی ایران ISIRI و استاندارد شرکتهایی همچون Peugeot/Citroen فرانسه ،KIA Motors  کره، ایران خودرو و سایپا برخوردارند.

مشاهده محصولات آریا گستر : مجموعه کامل برف پاک کن امکو

2Rym7iX87VUy

5- گروه بازرگانی الما

فعالیت این مجموعه از سال 1379 در زمینه تهیه و توزیع قطعات خودرو میباشد که در مدت زمان کوتاهی به یاری خداوند متعال توانسته است به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست یابد. در سال 1394 با هدف ارتقاء سطح فعالیت و رضایتمندی مشتریان گرامی و مدیران فروشگاه های لوازم یدکی اقدام به توزیع قطعات با نام تجاری الما نمود. در این دوره زمانی با اهداف کیفیت بالای قطعات، تحویل به موقع، توزیع فراگیر و بسته بندی مقاوم، زیبا و منحصر به فرد توانست به نامی آشنا و مطمئن در صنعت قطعات خودروی ایران تبدیل گردد و قطعات داخلی این مجموعه از تامین کنندگان خط تولید خودروسازان داخلی تامین می گردد.

ttsG6o9aLIXw

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها