خرید آیفون تصویری ارزان

کد خبر: 1094633

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم از خانه های ویلایی به آپارتمان نشینی باعث شد تا آیفون های تصویری به یکی امکانات ضروری تبدیل گردد که برای آسایش هر خانه ایی لازم می باشد . در واقع آیفون تصویری نقش مهمی در امنیت منزل شما دارد و همچنین جز تجهیزات و فناوری هایی می باشد که باعث راحت تر کردن هر چه بیشتر زندگی می باشد . در واقع امروزه ایفون های تصویری به عنوان یک عضو جدا نشدنی در خانه های آپارتمانی و برج های چند طبقه تبدیل شده است.

 در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل آیفون تصویری را بررسی کنیم و همچنین خرید آیفون تصویری ارزان را مورد بررسی قرار می دهیم و به شما خواهیم گفت چگونه یک آیفون تصویری با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید . در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با بهترین برند های آیفون تصویری با قیمت اقتصادی آشنا شوید .

آیفون تصویری چیست؟

1

در ابتدا قبل از بررسی خرید آیفون تصویری ارزان بهتر است که کمی با این وسیله کاربردی آشنا شویم . درب بازکن تصویری وسیله ای می باشد که بر روی واحد های مسکونی و تجاری نصب می گردد و علاوه بر داشتن زنگ امکان برقراری مکالمه بین دو طرف را هم برقرار می کند . در واقع آیفون های تصویری دارای دوربین هستند تا بتوانید شخص مراجعه کننده را ببینید و در صورت لزوم درب برای او باز کنید .

تغییرات آیفون تصویری در گذر زمان

جالب است که بدانید اولین آیفون های تصویری که وارد بازار شد دارای لامپ تصویر سیاه و سفید و چون از قطعات DIP در تولید آن ها استفاده شده بود اندازه های بزرگی داشتند . با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی به جای لامپ تصویر سیاه و سفید از صفحه نمایش LCD رنگی استفاده شد که تحولی در تولید آیفون های تصویری بود .

با گذر زمان و تبدیل شدن این وسیله یک وسیله کاربردی و ضروری شرکت و برند های زیادی شروع به تولید درب بازکن های تصویری کردند و صفحه نمایش های معمولی 4 اینچی جای خودشان را به صفحه نمایش LED هفت اینچی لمسی دادند و به مرور قابلیت و امکانات درب بازکن های تصویری افزایش پیدا کرد و ظاهر مدرن تری به خود گرفت . امروزه خرید آیفون تصویری ارزان به این معنا نمی باشد که بسیار از امکانات درب بازکن های تصویری امروزی را نداشته باشد به این دلیل که برند های معتبر ایرانی معرفی خواهیم کرد که محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب تولید می کنند .

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود .

آیفون تصویری با حافظه داخلی

آیفون تصویری با اتصال به مموری

آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

اجزا اصلی آیفون تصویری

2

سیستم آیفون تصویری از چند بخش اصلی تشکیل شده‌ است که در هنگام خرید آیفون تصویری ارزان به این موارد توجه داشته باشید :

پنل ورودی ، یک صفحه فلزی شامل دوربین، سوئیچ و شاسی زنگ است  .

کابل ارتباط ، به سیم‌هایی گفته می‌شود که برای انتقال صدا و تصویر به کار می‌روند .

دوربین ، شامل انواع مختلف از جمله سیاه و سفید، رنگی و مجهز به مادون قرمز برای دید در شب است.

صفحه نمایش ، صفحه نمایشگری که داخل خانه نصب می‌شود و شامل کلید مخصوص مکالمه و باز کردن در ، لامپ ال ای دی ، دکمه نمایش تصویر و گوشی است .

منبع تغذیه ، این بخش از سیستم دو ترمینال ورودی و چهار ترمینال خروجی دارد.

نحوه کار آیفون تصویری

این دستگاه به سیم کشی زنگ درب خانه، هشدارهای صوتی و شبکه WiFi خانه شما  متصل می گردد .

سپس هنگام فشار دادن دکمه آن دقیقا مانند زنگ در معمولی زنگ می خورد . سپس یک اعلان را از طریق اتصال شبکه WiFi به تلفن هوشمند شما ارسال می کند تا به شما حضور شخصی در خانه را هشدار دهد .

امکانات هایی که باید در هنگام خرید آیفون تصویری ارزان به آن باید توجه کنیم

باید در هنگام خرید آیفون تصویری سیماران به این نکته توجه داشته باشید که درب بازکن تصویری مورد نظر چه قابلیت هایی دارد در ادامه امکاناتی را عنوان کردیم که بهتر می باشد درب بازکن تصویری این قابلیت ها را داشته باشد :

قابلیت ذخیره‌ تصاویر

قابلیت ذخیره‌ ویدئو از فرد

قابلیت ذخیره‌ کامل مکالمه فرد

امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف در آپارتمان همان ارتباط داخلی

برخورداری از صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید

قابلیت منو چند زبانه

و ...

کدام برند را برای خرید آیفون تصویری ارزان انتخاب کنم؟

3

در واقع ممکن است در هنگام خرید آیفون تصویری ارزان با برند های گوناگونی مواجه شویم و این موضوع خرید را برای ما دشوار خواهد کرد . برند های متنوع و گوناگونی در بازار موجود است که هر کدام ویژگی و قابلیت های خودشان را دارند . سه برند برتری که دارای قابلیت و امکانات ویژه ایی هستند و در کنار این ویژگی ها از قیمت مناسب و اقتصادی هم برخوردار هستند ، برند های تکنما ، سیماران و سوزوکی می باشد که برای خرید آیفون تصویری سوزوکی ، تکنما و سیماران می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید .

کلام آخر

با مطالعه این مقاله و آشنایی کامل با آیفون های تصویری باعث می شود تا در هنگام خرید آیفون تصویری ارزان بدانید که نیاز به چه قابلیت و امکاناتی از درب بازکن تصویری خود دارید و انتخاب مناسب و هوشمندانه ای داشته باشید . همچنین با آشنایی با سه برند برتر در زمینه آیفون های تصویری باعث می شود تا خرید شما راحت تر گردد .

همچنین برای خرید راحت و مطمئن می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید . در واقع سها ای شاپ بستری آنلاین برای خرید انواع آیفون های تصویری است که با مراجعه به سایت سها ای شاپ می توانید انواع مدل های آیفون تصویری این سه برند معروف را مشاهده کنید و با مشخصات و ویژگی های هر کدام از مدل های درب بازکن تصویری آشنا شوید . با سها ای شاپ خرید مطمئن و راحتی را تجربه خواهید کرد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها