5 تفریح ارزان و به یادماندنی در شهر استانبول

کد خبر: 1099424

استانبول با غذاهای باورنکردنی، ادغام فرهنگ ها و ترکیب جذاب معماری قدیمی و جدید، هیچ کمبودی برای انجام کارهای ارزان و سرگرم کننده برای گردشگران ندارد.

استانبول با غذاهای باورنکردنی، ادغام فرهنگ ها و ترکیب جذاب معماری قدیمی و جدید، هیچ کمبودی برای انجام کارهای ارزان و سرگرم کننده برای گردشگران ندارد. ما لیستی از برخی از موارد مورد علاقه خود از جمله کارهای رایگان در استانبول، از فعالیتهای ضروری که سرفصل همه کتابهای راهنما است، گرفته تا اسرار کمتر شناخته شده شهر را گردآوری کرده ایم و به عزیزانی که هزینه سفر برای آنها دغدغه است و علاقمند به رزرو تور استانبول ارزان هستند و تصور می کنند هزینه تفریحات در این شهر برای آنها بالاست تهیه کردیم و شما را به توجه به آن دعوت می کنیم.

مردم هر شهری ادعا می کنند که شهر آنها منحصر به فرد است، اما استانبول واقعاً منحصر به فرد است. بالاخره هیچ شهر دیگری در جهان وجود ندارد که دو قاره را شامل شود. استانبول بر هفت تپه گسترده شده و توسط تنگه بسفر به دو بخش بزرگ تقسیم شده است: اروپا در یک طرف آب و آسیا در طرف دیگر. و این تازه آغاز کار است…

رستوران های متنوع، چای فروشی ها و بازارهای ادویه جات سنتی و ارزانترین مراکز خرید استانبول و... تنها گوشه ای از جذابیت های این شهر است. استانبول محل زندگی ماهیگیران یا میلیونرهای ترکیه می باشد، پر از مساجد قدیمی و قصرهای جذاب است. اگرچه نزدیک به 20 میلیون نفر در این شهر زندگی می کنند، اما این شهر چندان پر جمعیت به نظر نمی رشد و فضاهای سبز زیادی در سراسر آن وجود دارد که به این موضوع کمک کرده اند. در استانبول هم برج های مدرن و هم خانه های مخروبه قدیمی به چشم می خورند که ترکیب آنها در کنار هم این دیار را جذاب می کند

از آنجا که استانبول محل تلاقی آسیا و اروپا است، تاثیرات مردم هر دو قاره در اینجا یافت می شود. تأثیرات مسیحیت و اسلام با عظمت تمدن روم باستان ادغام شده و سپس با کمی ذوق خاورمیانه مخلوط می شود و استانبول جذاب را می آفریند.

استانبول

یک تور پیاده روی رایگان در استانبول داشته باشید

یکی از اولین کارهایی که ما در یک شهر جدید انجام می دهیم این است که یک تور پیاده روی رایگان داشته باشیم. اگر در پیاده روی های خود بتوانید یک لیدر محلی را با خود همراه کنید که شما را به مناطق خاص ببرد حتما خیلی خاطر ساز تر خواهد بود. در پیاده روی شما با تاریخچه این شهر، پیشرفت آن و مکانهای مهم (از جمله برخی از مکانهایی که شهرت جهانی دارند) آشنا می شوید. تور پیاده روی رایگان در استانبول مقدمه ای عالی برای این کلان شهر و جایگاه آن در تاریخ است.

پیک نیک در پارک گلخانه

این مورد ممکن است در کتاب های راهنمای شما وجود نداشته باشد، اما پیک نیک ما در پارک گلهان یکی از ظهرهای مورد علاقه ما در استانبول بود. مقداری میوه، نوشیدنی و پنیر را از یک بازار محلی تهیه کنید، سپس یک حوله ترکی (هشدار عالی برای سوغات!) بخرید و به پارک بروید و به عنوان زیرانداز از آن استفاده کنید. به نظر من دیدن مردم ترکیه در حال استراحت و لم دادن جذاب است و نوع دیگری از شهر را به شما نشان می دهد.

کاوش در محله های مختلف شهر استانبول

استانبول شهری وسیع است و گاهی اوقات به نظر می رسد تفاوت های فرهنگی مردم در جاهای مختلف شهر خیلی متفاوت است؛ اما آن را به عنوان مجموعه ای از بسیاری از شهرهای کوچک تصور کنید. هر محله ای در این کلان شهر احساس متمایز متفاوتی دارد و به دلایل مختلف مردم را به خود جذب می کند. یک بعدازظهر را در خیابان های باریک سنگ فرش بی اوغلو بگذرانید و آن را با منطقه تکسیم مقایسه کنید، حتما متوجه تفاوت ها می شوید. این کار را به خریداران هر نوع تور ترکیه ارزان توصیه می کنیم زیرا مهم نیست آنتالیا هستید یا کوش آداسی و استانبول و... کشف محله شهرهای مختلف ترکیه بسیار جذاب است.

تور ارزان استانبول

در خیابان استقلال قدم بزنید

خیابان استقلال هم مرکزی برای محلیان و هم گردشگران خارجی در استانبول در قلب شهر است. آیا تصور می کردید که روزانه نزدیک به 3 میلیون نفر از این خیابان بازدید می کنند؟ تقریباً یک مایل طول مسیر پیاده رو محل رستوران ها، بوتیک ها و ... است. اغلب ایرانیان به استقلال می روند تا خرید انجام بدهند اما ما توصیه می کنیم یکبار بدون این که هدف خرید داشته باشید از استقلال دیدن کنید به ساختمان ها رفتار مردم و سبک رستوران ها و تراموا و... دقت کنید و فقط لذت ببرید بدون این که لازم باشد هزینه ای پرداخت کنید.

غروب آفتاب را روی پل گالاتا بگیرید

استانبول غروب آفتاب های بسیار جالبی دارد با آسمان نارنجی و مرغ های دریایی که همه طرف تکان می خورند حس بسیار خوبی را به همه الغا می کند که پیشنهاد می کنیم دست کم یک روز آن را تجربه کنید. مکان مورد علاقه ما برای تماشای غروب آفتاب روی پل گالاتا بود که در آن می توانستیم ماهیگیران را در حال چیدمان روزانه خود تماشا کنیم و مناظر دیدنی حداقل از سه مسجد را مشاهده کنیم. زمان غروب آفتاب را نگاه کنید و کمی جلوتر از زمان به پل گالاتا (یا هر نقطه ای که می خواهید تماشای رنگ آسمان به رنگ نارنجی و بنفش باشد) بروید. یک مکان راحت برای استراحت و آماده شدن برای هیجان انگیز پیدا کنید و از این تفریح بدون پرداخخت حتی 1 هزار تومان لذت ببرید.

تور ارزان ترکیه

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها