ایمن ترین درب های ضد سرقت در ایران کدامند؟

کد خبر: 1103437

احتمالا شما هم این ضرب المثل معروف را شنیده اید که"مالِت رو سفت بچسب، همسایه ات رو دزد نکن!" درب ضد سرقت همان چیزی است که می تواند از دزد شدن همسایه ها جلوگیری کند! چرا که امنیت هر مکانی از درب ورودی آن شروع می شود و به سایر بخش ها می رسد. به همین دلیل قصد داریم ایمن ترین درب های ضد سرقت در ایران را به شما معرفی کنیم. این درب ها علاوه بر امنیت، زیبایی و شکوه خاصی هم به مکان مورد نظر می دهند.

ایمن ترین درب های ضد سرقت در ایران

معرفی اجزای درب ضد سرقت

شاید بپرسید درب ضد سرقت چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا امنیت منزل یا محیط کار شما را تامین کند. این درب ها باید در برابر سرما، گرما، آتش سوزی، فشار، برش و هرگونه دستکاری مقاوم بوده و عایق صدا نیز باشند. امکان نصب قفل دیجیتالی، دوربین هوشمند، دزدگیر و نصب سریع و آسان هم از دیگر ویژگی های درب های ضد سرقت محسوب می شوند. به همین دلیل این درب ها از چندین لایه تشکیل شده اند که در ادامه لیست آن ها را مشاهده می کنید.

  • ورقه فلزی، کلاف و کمربندی های فولادی
  • رویه ضد رطوبت از جنس چوب طبیعی، pvc، فلز یا شیشه
  • پشم شیشه در فضای خالی بین ورقه فلزی و روکش درب
  • چهارچوب با رنگ پودری الکترواستاتیک
  • لولای بلبرینگ دار که از دو طرف یا بیرون پنهان هستند
  • قفل ضد سرقت چند زبانه در جهت های مختلف

انواع درب های ضد سرقت را بشناسید

درب های ضد سرقت از نظر کشور سازنده انواع مختلفی دارند که شامل درب های چینی، ترک، ایرانی و ایتالیایی می شود. این درب ها در نوع یراق آلات و ابزارهای استفاده شده و نیز طراحی ظاهری با هم متفاوت هستند. شما می توانید مدل های مختلف و همچنین قیمت درب ضد سرقت لوکس را در سایت چچیلاس مشاهده کرده و آنلاین سفارش دهید. https://chechilas.com/

درب های ضد سرقت ایرانی

بدنه درب های ضد سرقت ایرانی معمولا از چوب بلوط و راش ساخته شده و در بین محصولات ایرانی درب فلزی کمتر دیده می شود. این درب ها 4 لولا دارند و امکان نصب چشمی و قفل دیجیتال روی آن ها وجود دارد. قفل استفاده شده در این درب ها از نوع 8 زبانه است و از دو جهت وارد چهارچوب می شود. قیمت درب ضد سرقت ایرانی از نوع چینی بیشتر و از برند ترک و ایتالیایی کمتر است.

درب های ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ترک

درب های ترک یکی از با کیفیت ترین و ایمن ترین درب های ضد سرقت در بازار هستند که معمولا با MDF و روکش چوب طبیعی یا PVC ساخته می شوند. درب ضد سرقت ترک اصل از 4 لولا تشکیل شده که به راحتی از داخل قابل مشاهده هستند و پاشنه درب هم از جنس استیل ضد زنگ است تا در برابر رطوبت و ضربه مقاوم باشد.

قفل این درب ها دارای 8 زبانه متحرک است و به دلیل استحکام بالا می توان از این درها در اتاق مدیران، ورودی ساختمان و اتاق نشیمن هم استفاده کرد. تفاوت درب های ضد سرقت ایرانی و ترک را می توانید در مجله چچیلاس به صورت کامل بخوانید. https://mag.chechilas.com

درب های ضد سرقت چینی

مهمترین تفاوت درب ضد سرقت چینی با برند ایرانی و ترک، در جنس رویه آن هاست. درب های چینی معمولا به شکل HDF رنگ شده (نوعی تخته فیبری شکل) یا رویه فلزی هستند که با رنگ کوره ای طرح چوب رنگ شده اند.

همچنین درب های چینی نسبت به ایرانی و ترک وزن بسیار کمتری دارند و سریع تر نصب می شوند. روی درب های ضد سرقت چینی معمولا قفل بدون دستگیره نصب می شود. این درب ها تا پیش از افزایش قیمت دلار به عنوان درب های ضد سرقت ارزان در بازار شناخته می شدند!

درب های ضد سرقت ایتالیایی

جدیدترین درب های ضد سرقت با طرح های زیبا و با کیفیت را می توانید در بین برندهای ایتالیایی پیدا کنید. وزن این درب ها دو برابر درب های ترک است و از ایمنی و مقاومت بالایی برخوردارند. لولای درب های ضد سرقت ایتالیایی به صورت مخفی در وسط درب هستند و تعداد آن ها به وزن درب بستگی دارد.

از آنجایی که قسمت داخلی این درب ها یک یا دو پوشش فولادی پشتیبان دارد، یکی از ایمن ترین درب های ضد سرقت در ایران محسوب می شود. همچنین شما می توانید با توجه به محل نصب، ابعاد و اندازه آن ها را تغییر دهید.

درب ضد سرقت چوبی

درب های ضد سرقت چوبی را معمولا با چوب صنوبر، راش، گیلاس و گردو می سازند. اما برای افزایش مقاومت و استحکام درب چوبی در برابر ضربه و آتش سوزی، معمولا از ورق فولادی به عنوان پشتیبان استفاده می شود.

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت فلزی

این درب ها با فولاد نورد سرد ساخته می شوند و از یک نوار درزگیر پلیمری برای جلوگیری از ورود گرد و غبار برخوردارند. قیمت درب ضد سرقت فلزی با طرح های برجسته (CNC) معمولا بیشتر از مدل های ساده است. ضمنا جنس روکش چوبی هم در قیمت درب تاثیرگذار است. درب های فلزی دارای تجهیزاتی مثل شب بند، کلید اصلی و کلید کارگری و چشمی با زاویه دید بالا هستند.

درب ضد سرقت کامپوزیتی

درب های کامپوزیتی دارای طرح و مدل های بسیار متنوع و زیبا هستند و تمام سلیقه ها را پوشش می دهند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از ورق پوشش فولادی در قسمت داخلی، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و عایق رطوبت و صدا هستند. تنها نقطه ضعف این درب ها مقاوم نبودن در برابر حرارت و آتش سوزی است.

درب ضد سرقت لمینت

به جرئت می توان گفت درب های لمینت یکی از ایمن ترین درب های ضد سرقت موجود در بازار هستند که زیبایی منحصربه فردی هم دارند. برای ساخت این درب ها از چوب و فولاد استفاده می شود و روکش آن ها با دستگاه CNC طراحی شده است. درب های لمینت عایق صدا و رطوبت هستند و همچنین از روکش ضد خش برخوردارند. به دلیل استحکام بالا این درب ها گزینه مناسبی برای نصب در خانه های ویلایی هستند.

درب های ضد سرقت PVC

اگر در مکان های مرطوب و پر بارش مثل شمال کشور زندگی می کنید، درب های PVC یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. زیرا پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و درب هایی که روکش و کلاف تمام PVC دارند، ضد آب محسوب می شوند.  این درب ها را می توان به عنوان درب ضد سرقت ارزان در نظر گرفت که از قابلیت شستشوی آسان، نصب سریع، اضافه کردن قفل اثر انگشتی، ورودی کارت خوان و دزدگیر هم بهره می برند.

چه نوع قفل های هوشمندی را می توان روی درب ضد سرقت نصب کرد؟

برای نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت، باید ضخامت درب بین 3.5 تا 9 سانتی متر باشد. اما به طور کلی می توان قفل های هوشمند کارتی، رمز دار و اثر انگشتی را روی درب های ضد سرقت نصب کرد.

قفل های هوشمند برای درب های ضد سرقت

جمع بندی

هنگام خرید درب های ضد سرقت علاوه بر جنس و شرکت سازنده، باید به طرح آن هم توجه کنید. برای مثال اگر طرح های براق را می پسندید، درب های سری کریستال برای شما مناسب هستند. همچنین در صورت لزوم می توان از درب ضد سرقت هوشمند با فناوری تشخیص چهره هم برای امنیت بیشتر استفاده کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها