"ایزی پک" راهی آسان برای خرید آنلاین محصولات اسباب کشی

کد خبر: 1103971

معرفی برترین خدمات ایزی پک

تا به حال به بیرون سپاری وظایف مربوط به اسباب کشی فکر کردید؟ منظور از برون سپاری این است که تمام مراحل اثاث کشی منزل را به یک شرکت حمل و جابجایی بسپارید. با اینکار دیگر نیازی نیست از کارهای روزانه خود بزنید تا یک جابجایی منحصر به فردی داشته باشید و تنها با همکاری این شرکت‌ها می‌توانید بدون استرس و اضطراب به منزل جدید جابجای شوید. حال در ادامه یکی از بهترین شرکت‌های این حوزه را برایتان معرفی می‌کنیم.

اثاث کشی

شرکت ایزی پک ارائه دهنده خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی کامل

شرکت ایزی پک یکی از شرکت‌های اثاث کشی محسوب می‌شود که با ارائه دو خدمت در این حوزه اسباب کشی را برای تمام اقشار جامعه آسان کرده. حال این دو خدمت چه هستند؟ با ما همراه باشید!

خدمات اثاث کشی کامل

ایزی پک با ارائه خدمات اسباب کشی منزل توانسته دغدغه اصلی جابجایی را برطرف سازد، به این صورت که از بسته بندی وسایل منزل گرفته تا چیدمان آن‌ها در منزل جدید را بطور کامل انجام می‌دهد. در مرحله اول کارشناسی جهت برآورد هزینه به محل فعلی شما مراجعه می‌کند و با مشاهده حجم اثاثیه موجود و فاصله مبدا تا مقصد هزینه نهایی را به شما اعلام می‌کند. سپس بعد از توافق طرفین همکاری شما با این شرکت آغاز می‌شود. در روز مقرر تمام تیم‌‌های اجرایی ایزی پک به منزل فعلی اعزام می‌شوند و با بسته بندی لوازم منزل با بهترین متریال موجود، آن‌ها را آماده جابجایی می‌کنند. پس از بسته بندی اثاثیه منزل و قرار دادن آن‌ها در کارتن اسباب کشی، نیروهای حملِ آموزش دیده به مهارت خود تمام لوازم را با حساسیت بالا به کامیون حمل بار منتقل می‌کنند بدون اینکه بر دیوارهای راه پله یا اثاثیه آسیبی وارد شود.

در مقصد هم به همین مموال کارها انجام می‌شود، یعنی وسایل با دقت بالا از کامیون به منزل جدید منتقل می‌شوند و در آنجا باذوق صاحب خانه توسط نیروهای ایزی پک چیده می‌شود. همچنین تمام وسایل بزرگ مانند یخچال، لباسشویی و ... نیز نصب و مونتاژ می‌شود.

بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل به منظور مدیریت هوشمند هزینه‌های شما ارائه شده. به این صورت که در روز موعود نیروهای بسته بند و فنی ایزی پک به منزل شما اعزام می‌شوند و با ابزارهای بسته بندی وسایل منزل که همراه خود دارند تمام وسایل منزل از خرده ریزهای داخل کمد و کابینت تا لوازم بزرگ آشپزخانه و پذیرایی را ایمن سازی می‌کنند و داخل کارتن اسباب کشی قرار می‌دهند. سپس تمام کارتن‌های اسباب کشی را به کمک علائم هشداردهنده و لیبل‌های مخصوص از یکدیگر تفکیک می‌کنند تا مشخص شود که هرکارتن اسباب کشی ، مخصوص کجای خانه است. در مقابل نیروهای فنی ایزی پک هم اتصالات تمام لوازم بزرگ مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوستر را جدا می کنند و وسایلی مانند سرویس خواب را دمونتاژ!

فروشگاه ایزی پک اولین و کاملترین فروشگاه ملزومات و محصولات اسباب کشی

ایزی پک برای کسانی که برای جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل نیازی به یک فرد متخصص ندارند و صرفا با تهیه اقلام بسته بندی اثاثیه منزل می‌توانند خودشان اینکارها را انجام دهند هم راهکاری ارائه داده است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایزی پک تمام وسایلی که موردنیازتان هست همچون کارتن اسباب کشی ، پلاستیک حباب دار و ... را با کمترین قیمت خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. وسایلی مانند کارتن اسباب کشی ، پلاستیک محافظ حباب دار ، چسب پهن، کاغذ بسته بندی، بقچه لباس زیپدار، نایلون ضربه گیر، چسب کش و... داخل این فروشگاه موجود است و از هرکجای ایران که باشید ظرف کمترین زمان به شما تحویل داده می‌شود.

کارتن اسباب کشی ایزی پک

کلام آخر

شرکت ایزی پک با بیش از ده سال سابقه کاری درحوزه اسباب کشی و تجربه همکاری با شرکت‌های اروپایی و سفارت‌های خارجی، توانسته آموزه‌های زیادی در این زمینه کسب کند و با تعلیم دادن نیروهای خبره در این کار به هرچه بهتر انجام شدن اثاث کشی ارباب رجوع اهمیت می‌دهد. ایزی پک با هدف بومی سازی فرهنگ اسباب کشی در سال 1392 کار خود را به طور جد در داخل کشور آغاز کرد و در همان سال‌های ابتدایی توانست بازخوردهای زیادی از سوی مشتری‌های ایرانی داشته باشد. سال بعد با راه اندازی فروشگاه اینترنتی متریال روز بازار را با کمترین قیمت ممکن به مشتری ها عرضه می‌کند تا کسانی که بنا به هر دلیل قصد حضوری خرید کردن این وسایل را ندارند بتوانند در کمترین زمان ممکن آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرند. همیچنین با ارائه خدمات خود بر اصولی و استاندارد انجام شدن فرآیند اسباب کشی کوشیده است.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه‌های شرکت ایزی پک می‌توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها