معرفی عطر و ادکلن های لوکس و رازآلود برند اورتو پاریسی

کد خبر: 1105072

تا به‌ حال برایتان پیش‌آمده زمانی که برای رسیدن به مکانی خیلی عجله داشته‌اید فراموش کنید که عطر بزنید؟ بعد ازآن چه احساسی داشته‌اید؟ غالباً افراد در مواجه با این سؤال پاسخ می‌دهند که بعد از این که متوجه شده‌اند عطر نزدند انگار بخشی از شخصیتشان را که معرف آن‌ها بوده فراموش کرده‌اند. اگر شما هم از طرفداران عطرهای خوشبو و با کیفیت هستید در ادامه با ما همراه باشید که با عطر و ادکلن اورتو پاریسی بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه عطر و ادکلن اورتو پاریسی

خالق دو برند اورتو پاریسی (Orto Parisi) و ناسوماتو (Nasomatto) فردی به نام الساندرو گوالتیری است. طبق گفته او جرقه‌های اولیه ساخت این برند الهام گرفته از باغی است که الساندرو تابستان را با پدربزرگش در آن می‌گذرانده. این برند ایتالیایی است و در زبان ایتالیایی اورتو به معنی باغ است.

نظریه الساندرو برای تولید عطر و ادکلن بر آن است که بدن همه ما مشابه باغی است که بوهایی که از آن ساطع می‌شود نمایانگر روح آن است. این عطرها با عصاره‌های طبیعی بوهایی جذاب و دل‌فریب را به خاطرمان می‌آورد.

طبق نظر الساندرو بخش‌هایی از بدن که بوی بیشتری را با نبض در فضا پراکنده می‌کنند، قسمت‌هایی هستند که روح بیشتری در آن وجود دارد. با توجه به نکاتی که گفته شد خرید عطر اورتو پاریسی نمایانگر روح بخشی به جسم و جان است.

 چرا مردم عطر می‌خرند؟

طبق نشانه‌هایی که از سنگ‌نگاره‌های مصری به‌دست‌آمده این قوم اولین گروهی بودند که به خاصیت و تأثیر استفاده از عطر در جامعه پی بردند. غالباً مصریان از عطرهایی خاص برای مراسمات مهم استفاده می‌کردند. خانواده‌های سلطنتی و ثروتمند از این قضیه مستثنا بوده‌اند و از عطرها به‌صورت روزانه مصرف می‌کردند و دلیل آن را ایجاد هاله‌ای از ظرافت و قدرت در اطراف خود بیان کرده‌اند. پس از مصریان، ایرانیان باستان از این مواد معطر استفاده کرده‌اند و به خواص آن پی بردند.

این روزها مردم برای ایجاد بویی خوش و لذت بردن از آن عطر می‌خرند، اما راستش را بخواهید دلایل روانشناسی مهم در پشت پرده خرید عطر وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید که با این دلایل روانشناسی بیشتر آشنا شوید.

  • عطرها خاطره‌سازی می‌کنند

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که با گذر از محیطی که بویی آشنا برای شما دارد، تمامی خاطراتتان مربوط به آن رایحه را به یادآورید. از خصوصیات بارز عطرها این است که به‌صورت قدرتمندی در حافظه باقی می‌مانند.

  • افزایش روحیه

در پس یک روز خسته‌کننده کاری شاید چند چیز بتواند انرژی ازدست‌رفته شما را به شما بازگرداند. یکی از این تقویت‌کننده‌ای روحیه عطر است. عطرهای خاصی وجود دارد که می‌توانند باعث افزایش روحیه و انگیزه در فرد شوند.

  • عطر اعتمادبه‌نفس را بالا می‌برد

همه ما این موضوع را تجربه کرده‌ایم که زمانی که از عطری خوشبو استفاده می‌کنیم نسبت به خود و استایلمان حس رضایتمندی بیشتری داریم. حتی گاهی برایمان پیش‌آمده که در محیط بیرون از خانه غریبه‌ای اسم عطر ما را پرسیده است. با خرید ادکلن اورتو پاریسی این حس رضایتمندی همیشه می‌تواند امضا شخصی شما باشد؛ چراکه این ادکلن‌ها رد بویی ماندگار دارند.

  • با عطرها جذاب شوید

همان‌طور که می‌دانید بویایی یکی از حواس پنج‌گانه ماست. عطرها می‌توانند به شما کمک کنند که جذاب‌تر به نظر برسید و دلیل آن خواص جادویی عطر به نام فرومون‌ها است. این خاصیت باعث می‌شود افرادی که بوی عطر شما را پسندیده‌اند به شما جذب شوند.

  • رایحه‌درمانی

تا به‌ حال به این نکته توجه کرده‌اید که چرا در سالن‌های ریلکسیشن و ماساژ از رایحه‌هایی خاص استفاده می‌شود؟ دلیل آن چیزی نیست جز خاصیت رایحه‌درمانی عطرها که بر آرامش اعصاب تأثیر می‌گذارد. برخی عطرها حتی این توانایی را دارند که آرامشی به فرد دهند که او به خواب رود.

 

معرفی نمونه‌ها و خرید عطر اورتو پاریزی

شاید برایتان جالب باشد که عطرهایی که از طبیعت الهام گرفته‌اند چه رایحه‌ای دارند در ادامه به معرفی انواع رایحه این عطر و زمان خرید ادکلن تورتو پاریزی اشاره‌کرده‌ایم.

  • اورتو پاریسی مگامار (Megamare): این ادکلن الهام گرفته از دریا است. این عطر رایحه‌ای خنک و دل‌فریب دارد و به صورتی است که با نت‌های جلبک دریایی و ید خاطره دریا را برایتان تداعی می‌کند. گروه بویایی این ادکلن در دسته معطر و آبزی است و به دلیل تناژ خنکی که دارد انتخابی هوشمندانه برای مراسمات رسمی به‌حساب می‌آید.
  • اورتو پاریسی برگاماسک (Bergamask): عطر دل‌فریب و اغواکننده برگاماسک مناسب آقایان و بانوان سخت پسند و خوش‌سلیقه است. این عطر در گروه بویایی مرکبات چوبی قرار دارد و برای استفاده روزانه و مراسمات رسمی مناسب است.
  • اورتو پاریسی سمینالیس (Seminalis): خالق عطر و ادکلن اورتو پاریسی به سمینالیس برچسب زندگی زده است. این عطر با رایحه دل‌فریب خود در خانواده بویایی شرقی چوبی قرار دارد.
  • اورتو پاریسی بوکاذرا (Boccanera): این عطر در وهله اول شکلاتی و بعدازآن خاطره‌ای از حیلی، فلفل سیا و زنجبیل را در ذهن تداعی می‌کند. هدف از ابداع این رایحه مشخص کردن احساسی بین عشق و ترس بوده است. خانواده بویایی این عطر شرقی وانیلی است و برای استفاده روزانه و مراسمات رسمی مناسب خواهد بود.
  • اورتو پاریسی بروتوس (Brutus) : این عطر با الهام گرفته‌شده از شخصیت بروتوس (سناتور رومی) ساخته‌ شده است. ادکلن بروتوس با رایحه‌ای شمعدانی، گل رز و لبدانوم یادگار مردی قوی و با اصالت است. این عطر مناسب استفاده آقایان و بانوان بوده و در گروه خانواده بویایی معطر فوژه (چهار عنبر) است.
  • اورتو پاریسی ترونی (Terroni) : این عطر آتش‌گون شما را به بازگشت به خواستگاه زمین دعوت می‌کند و از شما می‌خواهد به اصالت خود بازگردید. اگر می‌خواهید در هر جمعی بدرخشید، پیشنهاد ما به شما خرید عطر و ادکلن اورتو پاریسی برند ترونی است. گروه بویایی این ادکلن شرقی چوبی و برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است.
  • اورتو پاریسی ویرید (Viride): عطری با یادگاری از مراتع سبز یمن و عشایری که در آن زندگی می‌کنند. این عطر الهام گرفته‌ شده از مراتع سبز و زندگی‌بخش است. این عطر رایحه‌ای خنک دارد و مناسب استفاده آقایان و بانوان تولید می‌شود. خانواده بویایی این ادکلن در گروه چوبی معطر قرار دارد.
  • اورتو پاریسی Stercus: این عطر داستان دوگانگی زندگی را بیان می‌کند. انسان به‌صورت مداوم در چالش‌های بین دو حالت روحانی و نفسانی قرار دارد. این عطر به‌صورت کامل از سنت و خلاقیت پیروی می‌کند و خانواده بویایی آن چوبی گلی و مشکی است. طبع این عطر گرم است و آقایان و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

          

جمع‌بندی

خرید و استفاده از عطر این روزها بخشی از خوش‌پوشی و استایل شخصی هر فرد به‌حساب می‌آید. یکی از عطرهای که طرفداران زیادی دارد عطر و ادکلن اورتو پاریسی است. ازآنجایی‌که عطرها مستقیما باپوست و لباس ما در تماس هستند، نیاز است که ادکلنی اصل و باکیفیت خریداری شود. مارسلا ارائه‌کننده بهترین و باکیفیت‌ترین عطرها و ادکلن‌های وارداتی است. در زمان خرید از میراکل خیالتان از اصالت کالاها ارسال شده برای شما راحت خواهد بود. در مقاله بالا به معرفی عطر اورتو پاریسی پرداختیم این ادکلن‌ها را نیز می‌توانید از مارسلا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها