فروش مستقیم گوسفند زنده توسط دامدار

کد خبر: 1106392

گوشت گوسفند زنده به عنوان یکی از بهترین و مفیدترین موا غذایی است که مصرف آن در وعده های غذایی به تمامی گروه های سنی توصیه میشود. چنانچه قصد خرید گوسفند زنده را دارید و میخواهید از قیمت آن مطلع شوید پیشنهاد ما یافتن مراکزی است که که بدون واسطه به فروش گوسفند زنده مشغول فعالیت هستند، زیرا با حذف واسطه ها شاهد کاهش چشمگیر قیمت گوسفند نیز خواهید بود.

 

 

خرید مستقیم گوسفند از دامدار

خرید گوسفند زنده به صورت مستقیم از دامدار از مهمترین عواملی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه فراوانی داشت، زیرا با وجود دلالان شاهد افزایش قیمت گوسفند زنده نیز خواهید بود. به عبارتی دیگر با حذف شدن دلالان و واسطه ها قیمت گوسفنده زنده برای افرادی که مصرف کننده هستند بسیار مناسب تر خواهد شد.  پیشنهاد ما جهت خرید دام زنده بدون واسطه، مرکز فروش دامداران پاک است که سالیان طولانی است که در این زمینه مشغول فعالیت است و افراد زیادی برای خرید و  کسب اطلاع از قیمت گوسفند به این مرکز مراجعه می‌نمایند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوسفند زنده

این روزها گوسفنده زنده از دام هایی است که خرید و فروش آن از سایر دام ها  همانند گوساله زنده سبقت گرفته است، چنانچه بخواهیم گوسفند را با سایر دام ها مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم که این دام به دلایل فراوانی بیشترین تعداد معامله را در میان سایر دام ها دارد، یکی از این دلایل این است که بعضی از افراد به جای خرید گوشت قصد دارند یک دام زنده بخرند و ذبح نمایند؛ زیرا با اینکار علاوه بر اینکه گوشت بیشتر عاید این افراد خواهد شد از سایر محصولات مربوط به دام نیز می توانند استفاده نمایند در ادامه به برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوسفند خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

قیمت گوسفند در تمامی شهرها یکسان نمی باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از این عوامل نوع علوفه ای است که گوسفند خورده است، قیمت گوسفندی که به مراتع و کوه و طبیعت رفته است و از مراتع طبیعی تغذیه می کند نسبت به گوسفندی که از روزنامه و کاغذ و ... که برای سلامت بسیار مضر است تغذیه می نماید طبیعتا بیشتر است و بسیار متفاوت می باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت گوسفند زنده بستگی به نژاد گوسفندان دارد، در هنگام خرید این دام در ابتدا باید نژاد گوسفند مشخص شود و به طور میانگین قیمت نژاد گوسفند از سه میلیون تومان شروع خواهد شد و هر یک از این نژادها دارای قیمت های مختلفی هستند.

 

گوشت گوسفندی با حذف واسطه ها کیلویی چند است؟

از هدف های خریداران گوسفند زنده مصرف گوشت این دام است، بنابراینن از مهمترین مسائلی که حائز اهمیت است قیمت گوسفنده زنده و به دنبال آن حذف واسطه هایی است که در این بین سود های هنگفتی را کسب مینمایند. جهت کسب اطلاع از قیمت گوشت گوسفندی به راحتی می توانید با مراکزی که به صورت مستقیم و با حذف دلالان به فروش گوسفنده زنده مشغول هستند تماس بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که قیمت خرید گوشت از قصابان با قیمت آن برای هر کیلو گوشت گوسفندی بسیار متفاوت است، خرید دام زنده دارای مزایای مختلفی که  به صورت مختصر در همین مطلب گفته شده است.

گوسفند زنده از کجا بخریم؟

گوسفند زنده از دام هایی است که همراه همیشگی افراد در مراسماتی همچون عید قربان، محرم، عروسی ها، عقیقه و ... است. در این میان افرادی سود جو گوسفند را با تغذیه نامناسب همانند روزنامه و پلاستیک های بزرگ پرورش خواهند داد. همیشه افرادی را می بینیم که در خیابان ها با یک تیکه پلاک که بر روی آن نوشته شده است گوسفند زنده موجود است، حالا سوال این می باشد که برای خرید گوسفندی که دارای گوشت خوب و تازه ای باشد به کدام مراکز مراجعه نماییم. شما به راحتی می توانید با مراکزی که در زمینه فروش گوسفند زنده مشغول فعالیت هستند و به صورت اینترنتی به این کار مشغول هستند ارتباط  بگیرید و بعد از کسب اطلاع از قیمت دام زنده خرید خود را تکمیل نمایید، پیشنهاد ما جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت گوسفند زندهارتباط  با بزرگترین مرکز فروش دام در تهران یعنی دامداران پاک است، جهت خرید با شماره  09126273826 تماس حاصل نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها