خبرمهم مالی برای بازنشستگان | ثبت نام وام ویژه بازنشسته ها با شرایط استثنایی

کد خبر: 1107593

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تهران از ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه تا پایان آبان ماه خبر داد.

خبرمهم مالی برای بازنشستگان | ثبت نام وام ویژه بازنشسته ها با شرایط استثنایی

علی دهقان‌کیا درباره فرایند پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان اظهار کرد: ثبت‌نام از بازنشستگان برای دریافت وام 7 میلیون تومانی در پایان همین ماه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس بازنشستگان از 25 تا 30 آبان می‌توانند به سایت کانون بازنشستگان تهران مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

دهقان‌کیا ادامه داد: پس از ثبت‌نام بازنشستگان، اسامی این افراد برای دریافت وام به سازمان تأمین اجتماعی ارسال خواهد شد و پس از تأیید وام آنها از طریق بانک رفاه واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران تهران همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در دولت قبل قرار شد 89 هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی به صورت واگذاری سهام به سازمان انجام شود که البته این مصوبه اخیرا مورد نقد کمیسیون تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل رفع شود چرا که در غیر این صورت بازنشستگان تامین اجتماعی با مشکل روبرو خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مصوبه دولت قبل اجرایی نشود ادامه اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با اما و اگر روبرو خواهد شد و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل با ورود رئیس جمهور و رئیس مجلس مرتفع شود./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها