13 ست هدیه عطر و آرایشی فوق‌العاده برای هدیه!

کد خبر: 1109501

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که برای شخصی بسیار عزیز و مهم، به دنبال هدیه‌ای خاص و شیک بوده و هرچه می‌گردید، وسیله‌ای که تمام عشقتان را به او نشان داده را پیدا نمی‌کنید. خرید عطر همان انتخابی است که بنابر نظریه کارشناسان، رایحه دلپذیرش تا مدت‌ها در ذهن آن شخص یاقی مانده و حتی با دور شدن از شما و گذست چند سال هم باز یاد و خاطره شما را در پیش او زنده نگه می‌دارد.

امروزه متاسفانه باور غلط برخی از جوانان بر این بوده که عطر باعث جدایی بین دو عاشق و خراب شدن رابطه عاشقانه بین آن‌ها است؛ در حالی که این موضوع بر خلاف گفته‌های ائمه بوده و این اخلاق و سوء تفاهمات بوده که بین افراد را جدایی می‌اندازد؛ بنابراین نباید به این گفته‌های بی‌ارزش توجه کرده و از این هدیه ارزشمند غافل شوید.

11

چالش دیگری که به طور کلی در خرید عطر و ادکلن و هدیه دادن به دیگری وجود دارد، مطمئن نبودن از اصل و یا تقلبی بودن آن است؛ زیرا در این بازار پر از برندهای زیبا ولی تقلبی، دیگر به چشم‌هایتان هم نباید اعتماد کرده و نباید بدون نیاز به تضمینی معتبر، خرید کنید. این موضوع برای همه اقلام دیگر هم صدق می‌کند؛ اما خرید عطر و ادکلن به دلیل قیمت بیش‌تری که صرف شده و تخصص ناچیز افراد عادی در شناخت اسانس‌هایش، انتخاب را سخت‌تر کرده و امکان فریب خوردن در آن بیش‌تر است.

اما توجه داشته باشید که با توجه به این گفته‌ها، هنوز هم برندها و فروشگاه‌های معتبری وجود داشته که خیالتان را از خرید راحت کند. ریحا یکی از همان مراکز بزرگ فروش انواع عطر و ادکلن در کشور ایران بوده که تمامی عطرها با اسانس‌ها مختلف و قیمت‌های گوناگون را از برندهایی کاملا اصیل و باکیفیت به شما عرضه کرده و در انتخاب درست، شما را یاری می‌کند.

در این مقاله گزینه‌های مختلفی از ست های هدیه عطر و آرایشی و به طور کلی عطر و ادکلن‌های دیگر را از برندهای بسیار معتبر، به شما معرفی کرده و در خرید بهترین هدیه برای عزیزانتان، به شما کمک خواهیم کرد.

چرا برای هدیه دادن از عطر استفاده کنیم؟

عطر برای شگفت‌انگیز کردن فرد مقابل بهترین گزینه است؛ زیرا بسته‌بندی کوچکی داشته و برای غافلگیری بسیار جذاب است. هم‌چنین عطر از آن دسته هدیه‌هایی بوده که در قیمت‌های مختلفی وجود داشته و گران و ارزان بودن آن از شیشه‌اش مشخص نمی‌شود؛ بنابراین متناسب با بودجه‌ هر فردی است. از طرفی مثلا برخی از عطرها از برندهای معتبری همچون برند عطر پرادا بسته‌بندی‌های بسیار جذابی داشته که هدیه‌تان را شکیل و مجلل می‌کند؛ به طوری که حتی از شیشه‌اش، می‌توان دوباره استفاده کرده و به عنوان یادگاری باقی بماند. اما مهم‌ترین علت خرید عطر، خاطره‌سازی و ایجاد تصویری بسیار دلپذیر در ذهن فرد مقابل است؛ به طوری که هر بار از آن استفاده می‌کند، به یاد شما افتاده و به یادتان لبخندی می‌زند.

چه نوع عطرهایی برای هدیه دادن مناسب است؟

پیدا کردن عطر و ادکلن‌های مناسب بین عطرهایی با ظاهرهای گوناگون از جمله عطرهای جیبی، سیمپل، ادکلن های کوچک و بزرگ واقعا انتخاب سختی است؛ زیرا برای هدیه دادن، باید به موارد مختلفی توجه کرده و شناخت رایحه مورد پسند فرد مقابل، سختی‌های مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که به خودتان سختی نداده و از ست هدیه عطر و آرایشی استفاده کنید. این ست‌ها از چند عطر، ادکلن و اسپری از یک برند و یک مدل در کنار هم تشکیل شده و با قرارگیری در جعبه‌هایی بسیار شیک، برای همه زمان‌ها مناسب بوده و آماده هدیه دادن به عزیزانتان است. در ادامه 14 مدل از این ست‌های بی‌نظیر را به شما معرفی می‌کنیم:

1.ست هدیه مینیاتوری میس دیور بلومینگ بوکت زنانه

این ست زیبا و بسیار شیک یکی از رایحه‌های جادویی از برند بسیار معروف دیور در فرانسه بوده که از نت‌های انبوهی همچون، گل رز، پل صدتومانی، مشک و میوه‌هایی هم‌چون نارنگی ماندارین، هلو و زردآلو تشکیل شده و رایحه‌ای بسیار خنک دارد. این ست بی‌نظیر مناسب خانم‌های شیک پسند بوده و به همراه لوسیون بسیار خوشبو بدن از همین برند و رایحه وجود دارد.

 

2. ست هدیه مینیاتوری میکاپ ونیتی لانکوم زنانه

این ست بی‌نظیر قطعا همه آن چیزی است که یک خانم از هدیه خوب انتظار دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید خانمتان از خوشحالی دست در گردن شما انداخته و تشکری دلپذیر را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم که این ست را خریداری کنید. در این کیف آرایشی بسیار اسپرت و زیبا، محصولات بسیار باکیفیت از برند لانکوم از جمله عطر، سرم کوچک ضدپیری، ریمل کوچک، رژلب لابسولو و پاک کننده آرایش چشم وجود دارد. رایحه این عطر، گرم و شیرین بوده که برای فصل زمستان گزینه مناسبی است.

 

3. مجموعه سمپل باکارات رژ ۵۴۰ ادو پرفیوم و اکسترایت مردانه زنانه

این مجموعه از انواع عطرها با بوهای مختلف تشکیل شده که رایحه ای گرم و شیرین داشته و برای افرادی خونگرم، با احساس، قوی، مستقل و اخلاقی خلاق و پویا گزینه مناسبی است. شما میتوانید برای خرید ادوپرفیوم برند کورکجان، به وب‌سایت ریحا مراجعه کرده و این ست بی‌نظیر را خریداری کنید.

 

4. ست هدیه مینیاتوری جان ریچوند ادوتویلت مردانه

اگر شما هم به دنبال هدیه‌ای بسیار شیک برای همسرتان هستید، می‌توانید با خیال راحت این ست زیبا را انتخاب کنید. در این ست هدیه از عطر تند و شرقی ادوتویلت جان ریچموند مردانه استفاده شده که رایحه گرمی را دارد. هم‌چنین دارای ژل شستشو حمام بوده که یکی از مهم‌ترین نیازهای هر آقایی است. از طرفی برای محافظت از پوستشان بعد از اصلاح هم بالم افتر شیو جان ریچوند قرار گرفته است.

12

5. ست سمپل گیلتی ابسولوت مردانه و زنانه

ویژگی مهم این ست، در استفاده عمومی خانم‌ها و آقایان از آن است؛ به طوری که دارای دو نوع عطر سیمپل گوچی گیلتی ابسولوت زنانه و گوچی گیلتی ابسولوت مردانه با رایحه‌های گرم و شیرین بوده و به دلیل ارزان قیمت بودن، برای همه افراد استفاده می‌شود.

6. ست هدیه مینیاتوری سداکشن لانکوم زنانه

این ست از ترکیب عطر ادوپرفیوم مینیاتوری مدل ترزور لانکوم و رژ لب ابسلو ساخته شده که برای خانم‌های خوش استایل و شیک مناسب بوده و رایحه‌ای ماندگار و دلگپذیری دارد.

7. ست هدیه مینیاتوری ساواج ادوتویلت دیور

اگر آقایی که قصد خرید عطر و ادکلن برای آن را دارید، شخصی کاملا سخت پسند و خاص است، پیشنهاد می‌کنیم که بدون هیچ نگرانی، این ست را برایش خریداری کنید. در این ست کاملا شیک و اسپرت، ادکلن مردانه ادوتویلت مینیاتوری ساواج و ژل شستشو بسیار باکیفیتی تعبیه شده که رایحه‌ای کاملا مسحور کننده و خاص دارد.

8. ست سمپل بولگاری مردانه و زنانه

این ست از آن دسته هدایایی بوده که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان استفاده شده و محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین آن‌ها دارد. ست سمپل از چهار نوع عطر مختلف شامل عطر بولگاری او پارفومی او د ورت، عطر بولگاری او پارفومی او د بلنک، عطر بولگاری او پارفومی او د بلو و عطر  بولگاری او پارفومی او د رژ تشکیل شده و رایحه‌های تند و خنکی دارد.

9. ست هدیه مینیاتوری میلیون پاکو رابان زنانه و مردانه

این ست زیبا با ظاهری بسیار مجلل و شیک طلایی رنگ، برای هدیه به زوج‌های جوان گزینه مناسبی است. هم‌چنین دارای عطر مینیاتوری زنانه لیدی میلیون و عطر مینیاتوری مردانه وان میلیون بوده که رایحه‌های بسیار محبوبی در بین خانم‌ها و آقایان است. تن رایحه این دو عطر، گرم و شیرین بوده و بوی خوش مرکبات را می‌دهد.

 

13

10. ست هدیه مینیاتوری ژادور ادوپرفیوم زنانه

ست هدیه ژادور بسته بندی بسیار جذابی با رنگ طلایی، قوسی باریک و ظاهری منحصر به فرد بوده که ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. عطر ژادور ادوپرفیوم زنانه به همراه لوسیون بدن فوق‌العاده است.

11. ست هدیه سمپل لجند نایت ادو پرفیوم مردانه

برند مونت بلک، سمپل‌های جذاب مردانه‌ای را با عنوان عطر لجند نایت ادو پرفیوم مردانه و بالم افتر شیو لجند نایت را برای آقایان تولید کرده و رایحه‌ای خاص و دلپذیر را ایجاد می‌کند. در ضمن قیمت بسیار به صرفه‌ای داشته و برای بودجه‌های کم هم مناسب است.

12. ست سمپل ۲۱۲ وی ای پی زنانه

عطر 212 وی ای پی رایحه‌ای اغواکننده داشته که برای فصول سرد و خنک و در تمامی محیط‌ها استفاده می‌شود. این ست از عطر کارولینا هررا 212 وی ای پی زنانه با رایحه‌ای گرم و شیرین و عطر کارولینا هررا  212 وی ای پی رز با رایحه‌ای خنک تشکیل شده و ست هدیه بسیار جذابی برای خانم‌ها است.

13. ست سمپل سی اچ مردانه

این ست یکی از باکلاس ترین هدیه هایی است که می‌توانید به عشقتان هدیه داده و علاقه‌اش را به خودتان بیش از پیش کنید. عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه و عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ کینگ مردانه، رایحه‌های موجود در این ست بوده که باعث انرژی فوق‌العاده در آن‌ها شده و رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد.

14

 

 جان کلام

خرید عطر و ادکلن، یکی از بهترین و شیک‌ترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن به اشخاصی بوده که برایتان اهمیت داشته و به آن‌ها علاقه دارید. وب‌سایت ریحا یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبر اینترنتی بوده که انواع ست‌های عطر و آرایشی بسیار شیک و باکیفیت را برای هدیه به شما ارائه می‌کند. هم‌چنین محصولات فوق‌العاده‌ای را از برندهای بسیار معتبر و اصیلی وارد کرده و خیالتان را از اصل بودن عطر و ادکلن‌ها راحت می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها