بهترین تلویزیون های سونی 2021 – نمایشگرهایی محبوب گیمرها

کد خبر: 1111368
بهترین تلویزیون های سونی 2021 – نمایشگرهایی محبوب گیمرها

اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون های 2021 هستید پیشنهاد می کنیم؛ فعلاً دست نگه دارید! راهنمای خرید بهترین تلویزیون سونی 2021 را مطالعه کنید و سپس با دانش و اطلاعاتی که به دست می آورید انتخاب خود را انجام دهید. در ادامه می خواهیم درمورد ویژگی های تلویزیون سونی صحبت کنیم که باعث شده کاربران عادی به مشتریانی دائمی و همیشگی تبدیل شوند. تا حالا چند بار تبلیغات شرکت سونی را دیده اید؟ تا حالا چند بار تبلیغات شرکت شیائومی را دیده اید؟ بگذارید حدس بزنیم: سونی؛ یادم نمیاد کی تبلیغش رو دیدم! اما تبلیغ شیائومی رو هر چند ساعت یکبار می بینم.

برای مشاهده بهترین تلویزیون های سونی https://afraland.com/tv/sony-tv در فروشگاه افرالند کلیک کنید.

سونی از آن شرکت هایی است که کیفیت فوق العاده عالی دارد و البته که محصولاتش بهترین هستند اما چون از لحاظ بازاریابی ضعیف عمل می کند؛ خیلی افراد جدیدی سراغ خرید تلویزیون هایش نمی روند. یک موضوع وجود دارد که در هر شرکتی شاید شاهرگ اصلی دوام آوردنش باشد و آن هم چیزی نیست جز تبلیغات و بازاریابی یعنی کاری کنید افراد حدید با شما آشنا شوند. شیائومی در این کار تبحر زیادی دارد و برای همین هم است که مدام تبلیغاتش را می بینیم ولی متاسفانه با وجود کیفیت عالی سونی تبلیغات زیادی از آن دیده نمیشود.

در ادامه بیشتر، در مورد تلویزیون های سونی 2021 صحبت خواهیم کرد:

کیفیت ساخت بهترین تلویزیون های سونی 2021

در بین تلویزیون های برندهای مختلف بازار به جرات می توان گفت بالاترین کیفیت چه از نظر ساخت و چه از نظر تصویر متعلق به سونی است. تلویزین های فورکی سونی هر چند شباهت زیادی به مدل های هم رده رقیب خود دارند ولی تفاوت اصلی در کیفیت محصول نهفته است. کاربرانی که قصد خرید تلویزیون سونی را دارند می توانند با همان قیمت تلویزیونی پیشرفته تر از ال جی یا سامسونگ تهیه کنند؛ اما آن ها سونی را انتخاب می کنند. وقتی از آن ها درباره دلیل انتخاب سونی سوال می پرسیم می گویند تصاویر سونی به طرز عجیبی بهتر است و چشم شان به آن کیفیت عادت کرده است به همین دلیل حاضرند مقداری بیشتر هزینه کنند یا امکاناتی پایین تر به نسبت رقبا دریافت کنند ولی به تماشای نمایشگر با کیفیت تصویر عالی بنشینند. حالا سوالی که لازم است از خودتان بپرسید این است: آیا کیفیت برای من از قیمت مهم تر است؟ آیا کیفیت برای من از امکانات مهم تر است؟ اگر پاسخ تان بله است، قطعاً باید سونی بخرید.

رقابت سونی با شرکت های دیگر

گفتیم که سونی خیلی اهل تبلیغات زیاد نیست و دلیل اصلی که به بهترین شرکت تولید کننده تلویزیون در دنیا تبدیل نشده است هم دقیقاً همینجاست. شرکت های تولید کننده تلویزیون زیادی وجود دارند اما همه در برابر سونی حرف برای گفتن ندارند؛ ال جی، سامسونگ و شیائومی برندهایی هستند که اهل رقابت سنگین اند و به همین دلیل رقبای اصلی سونی در تولید تلویزیون هستند. الجی بیشتر اهل خلاقیت است و هر ساله یک فناوری جدید رو می کند؛ سامسونگ هم همینطور شاید به خاطر حال و هوای کره استراتژی های ال جی و سامسونگ شبیه به هم باشد اما این دو همه تلاش شان را می کنند تا ابتکاراتی شبیه به هم انجام ندهند.

شیائومی کمی آن طرف تر اهل سر و صدای زیاد است یک محصول معمولی معرفی می کند اما آن چنان به آن آب و تاب می دهد که ظرف یک هفته همه از آن حرف می زنند؛ چون تبلیغش را همه جا دیده اند. شیائومی با تبلیغات زیاد و البته ارزان فروشی توانسته خود را نشان دهد و در دل ها جا کند. اما داستان سونی کاملاً متفاوت است. این برند اهل سر و صدا و داد و هوار یا تبلیغات عجیب و غریب نیست. در کمال آرامش می خواهد اثبات کند که بهترین است و کسانی که به دنبال ویژگی های عالی در محصول هستند سراغش می آیند. برندی مانند شیائومی با سود کم و فروش زیاد جلو می رود؛ ولی سونی اینطور فکر نمی کند و می گوید ما بهترین کیفیت را به شما می دهیم و از طرف دیگر انتظار سود خوبی هم داریم؛ پس اگر به دنبال بهترین تلویزیون هستید باید بابت آن پول بیشتری بدهید.

لیست بهترین تلویزیون های سونی 2021

سونی در حوزه تلویزیون مدل های مختلفی تولید می کند که ما در ادامه می خواهیم به بررسی بهترین های آن بپردازیم. در ادامه در مورد تلویزیون اولد سونی و تلویزیون های سری 9 آن در سال 2021 صحبت خواهیم کرد.

تلویزیون سونی A80J

تلویزیون اولد سونی A80J اولد 2021 است که در واقعً بهترین تلویزیون سونی هم قلم داد می شود البته تلویزیون A90J سونی پیشرفته تر است اما به احتمال زیاد به بازار ایران راه پیدا نخواهد کرد؛ اگر هم وارد ایران شود به دلیل قیمت نجومی اش خیلی طرفدار نخواهد داشت. اما تلویزیون اولد A80J؛ یک نمایشگر اولد با کیفیت تصویر فوق العاده و طراحی بسیار باریک و ایده آل است. این مدل هم دقیقاً مانند OLED A90J جزو مدل های گران قیمت است اما به نسبت کمی قیمتش پایین تراست و در بازار ایران موجود است.

ویژگی های مهم OLED A80J

  • رزولوشن 4K
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • پردازنده XR
  • توان صوتی 30 و 50 وات
  • منو فارسی دارد
  • سیستم عامل اندروید

تلویزیون سونی X95J

تلویزیون سونی X95J یک نمایشگر LED است که بالارده ترین محصول سونی در گروه LED است. این نمایشگر با محصولات گران قیمت برندهای دیگر رقابت می کند و شاید بتوان گفت بهترین تلویزیون LED سال 2021 مدل X95J است. همه امکانات تلویزیون A80J در این مدل نیز وجود دارد ولی تفاوت در پنل است. A80J یک اولد است اما X95J فناوری LED دارد. اگر به دنبال بهترین تلویزیون غیر اولد هستید مطمئناً X95J بهترین گزینه و البته که یک گزینه گران قیمت است.

ویژگی های مهم X95J

  • رزولوشن 4K
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • پردازنده XR
  • توان صوتی 50 وات
  • منو فارسی دارد
  • سیستم عامل اندروید

تلویزیون سونی X90J

تلویزیون سونی X90J یکی دیگر از مدل های سری 9 سونی است که به نسبت X95J ارزان تر و کمی سطح امکاناتش پایین تر است. سونی در تلویزیون X90J امکاناتی را قرار داده که برندهای دیگر در تلویزیون های LED خود ندارند. امکانات گیمینگ فوق العاده (تلویزیون رسمی گیمینگ 2020 سونی همین مدل اما تولید سال 2020 بود)، طراحی بسیار شیک در کنار تصویر با کیفیت عالی همه آن چیزی هستند که باید از یک تلویزیون پیشرفته انتظار داشته باشید. اگر نمی خواهید بابت خرید تلویزیون X95J سونی هزینه زیادی بپردازید، پس بهتر است سراغ SONY X90J بروید.

ویژگی های مهم X90J

  • رزولوشن 4K
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • پردازنده XR
  • توان صوتی 20 وات
  • منو فارسی دارد
  • سیستم عامل اندروید

امکانات جدید بهترین تلویزیون های 2021 سونی

سونی در سال 2021 از چند امکانات جدید در تلویزیون های خود رونمایی کرد؛ در ادامه در مورد آن ها بیشتر توضیح می دهیم.

پردازنده هوش شناختی XR

پردازنده Cognitive Intelligence XR اصلی ترین تغییری است که سونی در تلویزیون های 2021 خود ایجاد کرد. البته این پردازنده تنها در تلویزیون های بالارده سونی قرار داده شده است. به گفته سونی پردازنده XR از الگوریتم هایی با شباهت به مغز انسان استفاده می کند تا صدا و تصویر را آنالیز کند و کیفیت را ارتقاء ببخشد. این پردازنده با فناوری های مختلفی مانند کنتراست XR، وضوح XR و... سعی می کند تا محتوای پخش شده در تلویزیون را به بهترین کیفیت خود برساند.

سیستم عامل Google TV

سیستم عامل گوگل تی وی در سال 2021 رونمایی شد و همه تلویزیون های امسال سونی از آن پشتیبانی می کنند. گوگل یک فریم ورک برای سونی تعبیه کرده است که به وسیله آن کاربر می تواند نرم افزارها را به صورت آرشیو و دسته بندی شده تر و مرتب تر داشته باشد تا کاربری سیستم عامل راحت تر و جذاب تر شود. به دلیل آشنایی ما با سیستم عامل اندروید بیشتر افراد به سمت خرید تلویزیون اندرویدی روی می آورند؛ برای اینکه تفاوت جزئی بین این سیستم عامل درتلویزیون و موبایل ها وجود داشته باشد سونی از همکاری گوگل استفاده کرده است.

کلام پایانی

اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون های سونی 2021 هستید باید به چند وجه این انتخاب خود توجه کنید. قیمت تلویزیون های بالارده سونی بیشتر از مدل های دیگر و بیشتر از برندهای دیگر است؛ اما کیفیتی که در تلویزیون های سونی وجود دارد در برندهای دیگر نیست، در نهایت تصمیم نهایی بر عهده شماست که کدام یک اولویت اصلی تان است؟ قیمت یا کیفیت، وقتی تصمیم خود را در این خصوص گرفتید می توانید تکلیف تان را مشخص کنید که می خواهید تلویزیون سونی بخرید یا سراغ برندهای دیگر می روید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها