بهترین قیمت معلم خصوصی آنلاین با تجربه در تهران و کل ایران

کد خبر: 1113191

در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی و بهترین قیمت معلم خصوصی آنلاین با تجربه در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه شده است. هزینه تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی، شماره تماس مستقیم اساتید و نرخ کلاس ها به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید. در سایت مذکورلیست کامل اساتید خانم و آقا برای دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، ادبیات، زبان انگلیسی و سایر دروس ارائه شده است.

نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

1- با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید. اگر ساکن شرق تهران هستید با استادی کلاس حضوری هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران است.

2- شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاس خودتان تخفیف بگیرید. برای معرفی هر شاگرد جدید به معلم خصوصی خودتان می توانید برای کلاس های خودتان 10 درصد تخفیف بگیرید.

3- همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید تا جلسات کمتری لازم باشد. اگر درس بخوانید هر جلسه مرور مطالب قبلی لازم نخواهد شد و تعداد جلسات و هزینه کلاس ها بدون دلیل افزایش نخواهید یافت.

4- در صورت امکان از کلاس های نیمه خصوصی استفاده نمائید. کلاس نیمه خصوصی می تواند بازدهی تا 80 درصد کلاس خصوصی داشته باشد و هزینه آن می تواند تا 40 درصد کمتر باشد.

5- روی قیمت پیشنهادی مدرس حرف بزنید و تخفیف بگیرید. همان نرخ اولیه درخواستی استاد را نپذیرید و تخفیف بخواهید.

6- در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس به اندازه کافی لیست اساتید را بررسی نمائید. اساتیدی خوبی با نرخ مناسب در سایت مذکور حضور دارند.

7- کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات نرخ کلاس ها بالاتر است و هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. کلاس های طول ترم ارزان تر است و بازدهی بیشتری دارد.

چه قیمتی برای معلم خصوصی آنلاین مناسب است؟

قیمت مناسب و منصفانه برای کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری لزوما منظور ارزان ترین قیمت نیست. قیمتی منصفانه است که شما را به نتیجه مورد نظرتان برساند. هر استادی با توجه به سوابق کاری و سطح سوادی که دارد و با توجه به درس تدریسی و تعداد جلسات نرخی را برای کلاس های خودش در نظر می گیرد. البته واضح است که قیمت مناسب و منصفانه معلم خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری در منزل کمتر است. به عنوان مثال اگر یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ 250 هزار تومان برگزار شود، اساتید مجرب و خوب تدریس آنلاین را با نرخ 200 هزار تومان و حتی کمتر هم برگزار می نمایند. بنابراین در شرایط کرونایی فعلی اگر می خواهید از سلامت خودتان مطمئن شوید و با نرخ مناسب تری هم کلاس خصوصی داشته باشید بهتر است از کلاس های مجازی استفاده نمائید.

حتما بخوانید: نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی با بهترین و منصفانه ترین قیمت

کلاس نیمه خصوصی ارزان تر است

برای اینکه از کلاس های خصوصی با قیمت و نرخ ارزان و مناسب استفاده کنید راهکارهای دیگری هم وجود دارد. به عنوان مثال با یکی از دوستان خودتان در کلاس ها شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. البته بهتر است سطح درسی شما به هم نزدیک باشد تا سوالات پیش پا افتاده یکی از شما وقت کلاس را برای دیگری تلف نکند.

تعداد جلسات بیشتر = نرخ کمتر هر جلسه

علاوه بر موارد ذکر شده می توانید از روش های دیگری هم استفاده نمائید. به عنوان مثال برای همه ی درس های خودتان با یک استاد کلاس ها را هماهنگ نمائید (البته اگر استادی بتواند همه را تدریس کند این حالت می تواند اتفاق بیافتد). به این ترتیب تعداد جلسات کلاس های شما بالاتر خواهد رفت و در نتیجه به ازای هر جلسه می توانید تخفیف بگیرید. به هر حال اساتید تدریس خصوصی برای تعداد جلسات بالاتر تخفیف در نظر می گیرند. برای مشاهده لیست اساتید و نرخ کلاس های به سایت معلم خصوصی آنلاین https://teaching.iranmodares.com مراجعه کنید.

به عنوان مثال اگر هزینه تدریس خصوصی آیلتس برای هر جلسه با یک استاد مجرب 300 هزار تومان باشد، اگر تعداد جلسات مورد نیاز شما بیشتر از 10 جلسه باشد احتمالا با نرخ 270 یا حتی 250 هزار تومان هم موافقت خواهد کرد. برای تعداد جلسات بالا درخواست تخفیف کنید. 15 درصد هم تخفیف بگیرید در تعداد جلسات بالا مبلغ قابل ملاحظه ای  می شود.

آیا لزوما پرداخت هزینه بیشتر احتمال نتیجه گرفتن را افزایش می دهد؟

نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که لزوما پرداخت هزینه بیشتر به معنی احتمال بالاتر نتیجه گرفتن شما در امتحان، کنکور و یا هر آزمون دیگری نیست. درست است که مدرسین با سابقه برای کلاسهای خصوصی هزینه بالاتری هم درخواست می کنند ولی به هر حال مدرسین تازه کار هم بعضا خیلی خوب تدریس می کنند و کلاسهای مفیدی را برگزار می نمایند. در هر صورت، برای نتیجه گرفتن در امتحان خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و با پرداخت هزینه بیشتر تلاش و کوشش خودتان حذف نمی شود.

آیا هزینه کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات بالاتر است؟

موکول کردن مطالعه دروس و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی به ایام امتحانات در هیچ حالتی توصیه نمی شود. در ایام امتحانات استرس خود امتحانات وجود دارد و درس خواندن سخت تر می شود. وقت شما به شدت پر است و برای حل تمرین و مسئله زمان کمی باقی می ماند. در این ایام مدرسین خوب وقتشان کامل پر است و در نتیجه هماهنگ کردن مدرس مجرب سخت خواهد شد. در ضمن، مدرسین هزینه های بالاتری برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر می گیرند. پس کلاسها را در طول ترم برگزار نمائید. البته برای رفع اشکال می توان از کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری در ایام امتحانات هم استفاده نمود.

راهکارهای دیگر برای داشتن تدریس خصوصی قیمت مناسب

- هماهنگی کلاسهای خصوصی با هزینه پایین خوب است ولی مواظب باشید نتیجه گرفتن خودتان را فدای قیمت پایین کلاسها نکنید. سعی کنید با مدرسینی که با تجربه هستند و رزومه کاری خوبی دارند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند کلاس خصوصی داشته باشید. اگر قیمتها هم کمی بالاتر بود ایرادی ندارد. نتیجه گرفتن شما مهمتر است.

- مدت زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را کمی بیشتر کنید و به نسبت آن قیمت هر ساعت را می توانید کمتر هماهنگ نمائید. مثلا اگر مدرس برای جلسه یک ساعت و نیم 500 هزار تومان دریافت می کند. می توانید شما کلاس دو ساعته را 600 هزار تومان پیشنهاد دهید. به این ترتیب به ازای هر 1 ساعت مبلغ پایینتری پرداخت کرده اید.

مقایسه هزینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در ایران مدرس

1- به صورت کلی نرخ کلاس های خصوصی اینترنتی و انلاین به نسبت کلاس های حضوری کمتر است.

2- معلم خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل 20 تا 50 درصد نرخ پایینتری دارد.

3- کلاس خصوصی انلاین 100 درصد بازدهی کلاس حضوری را ندارد اما مزایای زیادی دارد.

4- تدریس مجازی مشکل ترافیک و از دست دادن وقت در مسیر را برای مدرسین حل کرده است.

5- با توجه به شیوع کرونا کلاس برخط از کلاس های حضوری خواهان بیشتری دارد و با استقبال مواجه شده است.

تعدادی از پارامترهای موثر بر قیمت کلاس خصوصی در ادامه ارائه شده است.

1- درس تدریسی: قیمت کلاس های خصوصی به درسی که قرار است تدریس شود بستگی دارد. دروسی که تمام اساتید توانایی تدریس ان را دارند معمولا با نرخ ارزانتر تدریس می شود. دروس تخصصی و نرم افزارهای کاربردی که هر استادی نمی تواند آن را تدریس نماید معمولا با هزینه بیشتر تدریس می شود.

2- مقطع تحصیلی: به صورت کلی هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی برای مقاطع بالاتر بیشتر است. اما در هر صورت، فقط این عامل تعیین کننده نیست و فقط باید به عنوان یک پارامتر تاثیر گذار به آن نگاه کرد. کلیک کنید: مشاهده میزان شهریه آموزش دانشجویان

3- تعداد جلسات: وقتی یک شاگرد تعداد جلسات بیشتری را نیاز دارد یعنی قرار است به استاد و معلم خصوصی پول بیشتری را پرداخت کند. اساتید معمولا با چنین شاگردهایی راه می آیند و اگر تعداد جلسات بالا باشد معمولا به ازای هر جلسه نرخ کمتری را در نظر می گیرند.

نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری با بهترین قیمت

اولین نکته ای که وجود دارد این است که باید سعی کنید با مدرسین زبان انگلیسی به صورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط باشید. وقتی با استاد زبان مستقیم و بدون هیچ واسطه ای تماس می گیرید، کل هزینه ای که پرداخت می کنید را به خود استاد پرداخت خواهید کرد و چون مدرس زبان قرار نیست درصدی را به آموزشگاه بدهد، در نتیجه با نرخ مناسبتری کلاس را برای شما برگزار خواهد کرد. در سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم و بدون واسطه تمامی اساتید ارائه شده است و می توانید مستقیما با خود استاد حرف بزنید و از ایشان تخفیف هم بگیرید. در ضمن، در ایران مدرس برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی برای هر جلسه یا هر ساعت کلاس خصوصی زبان آنلاین یا حضوری ارائه شده است. یعنی قبل از تماس گرفتن می توانید مطلع شوید که هر استاد چه نرخی را مد نظر دارد. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که اگر می خواهید با قیمت مناسب و منصفانه کلاس خصوصی زبان داشه باشید بهتر است کلاس را آنلاین برگزار کنید و نه حضوری. البته در شرایط کرونایی حال حاضر کلاس آنلاین طرفدار بیشتری هم دارد. پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و در منزل

توضیحات در رابطه با هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی

هزینه کلاس زبان توسط آموزشگاهها و با توجه به شرایطی که برای دوره های خودشان در نظر گرفته اند مشخص می شود. به صورت کلی هزینه کلاس ها و دروه های گروهی به نسبت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی کمتر است. برای شرکت در یک دوره آموزشی باید هزینه کل دوره پرداخت شود اما در کلاس های خصوصی می توانید جلسه به جلسه هزینه را پرداخت نمائید. البته بازدهی کلاس های خصوصی هم در کل بیشتر است. آموزشگاههای مختلف برای دوره هایی که برگزار می کنند نرخ های مختلفی را در نظر گرفته اند. به عنوان مثال در ایران کمبریج ircambridge.com هزینه دوره های 5 روز در هفته که طول هر جلسه آن 3 ساعت می باشد در سال 1400 به صورت زیر است: هزینه هر ترم یک میلیون تومان می باشد. کل این دوره ها در طی سه ماه به اتمام خواهد رسید.

مقایسه هزینه معلم خصوصی آنلاین در ایران با سایر کشورها

هزینه معلم خصوصی در ایران به نسبت کشورهای دیگر بسیار مناسب تر می باشد. به عنوان مثال تدریس خصوصی عربی را با نرخ جلسه ای 150 تا 200 هزار تومان می توانید در تهران و کل ایران هماهنگ نمائید. حتی برای کلاس های آنلاین قیمت کمتر هم توسط اساتید پیشنهاد می شود. همان طور که در این صفحه توضیح داده شده است، معلم های خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری کار می کنند تا به دانش آموزان در طیف گسترده ای از موضوعات کمک کنند. اغلب، معلم های خصوصی دارای پیشینه ای هستند که به عنوان معلم، استاد یا متخصص در زمینه های موضوعی خاص کار می کنند. برخی از معلمان خصوصی دانش‌آموزان دبیرستان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی یا حتی دستیاران تدریس هستند. برای تدریس خصوصی از دانش آموز یا دستیار آموزشی، می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط 25 دلار در ساعت بپردازید. با در نظر گرفتن قیمت دلار 28000 تومان هر ساعت تدریس خصوصی به صورت متوسط در خارج از ایران 700 هزار تومان است که به نسبت هزینه های درخواستی اساتید در داخل ایران بسیار بالاتر می باشد. برای معلم های سطح بالا مانند اساتید دانشگاه، می توانید انتظار داشته باشید که 56 دلار در ساعت یا بیشتر بپردازید. هزینه تدریس خصوصی نیز بسته به محل زندگی شما می تواند متفاوت باشد. معلم های خصوصی معمولاً در شهرهای بزرگ که هزینه زندگی بالاتر است، گران تر هستند. اگر شما یا فرزندتان نیازهای ویژه ای دارید، احتمالاً هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد زیرا معلم برنامه های درسی را متناسب با نیازهای یادگیری شما تنظیم می کند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و قیمت درخواستی اساتید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها