از صفر تا رتبه با حرف آخر

کد خبر: 1113232

 معرفی و آشنایی با موسسه حرف آخر از ابتدایی تا کنکور

موسسه حرف آخر در سال ۱۳۹۰ توسط استاد عبدالرضا منتظری کار خود را با تدریس کنکوری دروس ریاضی آغاز کرد. به دلیل استقبال بی نظیر دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از روش تدریس درس ریاضی موسسه حرف آخر، این موسسه با مدیریت استاد منتظری در نظر گرفت که آموزش سایر دروس را نیز برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری تهیه کند؛ آموزش سایر دروس نیز همانند درس ریاضی مورد استقبال داوطلبان کنکوری قرار گرفت و افرادی که از این آموزش ها استفاده کردند، به موفقیت های زیادی دست یافتند. به علت این استقبال و تاثیرگذاری موسسه، هم اکنون موسسه حرف آخر علاوه بر آموزش دروس کنکوری، آموزش دروس تمامی پایه های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را برای دانش آموزان آماده کرده است.

نحوه تدریس دروس در موسسه حرف آخر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و عالی در موسسه حرف آخر نحوه تدریس منحصر به فرد و خاص این موسسه می باشد که برای اولین بار در ایران از این روش استفاده شده است و ویدیوهای آموزشی با کیفیت، از نظر محتوا و تصویر برای دانش آموزان تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار داده است.

روش تدریس به نحوی می باشد که هر دو نیمکره مغز داوطلبان و دانش آموزان را درگیر کرده و یادگیری و تثبیت مطالب را در ذهن فرد بیشتر کرده است. علاوه بر این با استفاده از این روش ها و نوع تدریس، خستگی دانش آموزان به حداقل مقدار رسیده و با روش های ساده تر دروس را آموزش می بینند.

در واقع در این روش منحصر به فرد و خاص مطالب کتاب درسی به طور کامل و جامع با تمامی جزئیات به صورت داستان و پویانمایی با استفاده از انیمیشن های جذاب آموزشی به دانش آموزان آموزش داده می شود. استفاده از تصاویر و ویدیو های آموزشی به دانش آموزان کمک می کند که همزمان از حافظه تصویری خود نیز استفاده کنند و مطالب را با تصاویر آن به ذهن خود بسپارند. با استفاده از این روش و درگیری هر دو نیمکره مغز داوطلب و دانش آموز فراموشی مطالب درسی به حداقل مقدار خود خواهد رسید.

یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های موسسه حرف آخر داشتن نقشه راه و استفاده از الگوها می باشد.

در واقع، نقشه راه همان مسیر برنامه ریزی شده برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان پایه های مختلف می باشد که بر اساس این نقشه راه و تدریس دروس موسسه داوطلب به راحتی می تواند در زمان مناسب دروس را به خوبی آموزش دیده و به مرور و جمع بندی نیز برسد.

الگوهای طراحی شده جایگزین تکنیک ها و فرمول هایی می باشند که احتمال فراموش کردن آن ها بسیار بالا می باشد. این الگوها دروس را به طور کامل در ذهن دانش آموز و داوطلب، تثبیت می‌کند. در واقع این الگوها پاسخ دهی به تست ها را برای داوطلبان بسیار ساده می کنند.

حرف آخر ابتدایی

 

پکیج کامل ششم ابتدایی حرف آخر

 

دروس اصلی و پایه ای دانش آموزان ابتدایی به طور کامل با استفاده از بازی و انواع سرگرمی و همچنین روش های انیمیشنی که اساس کار موسسه حرف آخر می باشد توسط بهترین معلمان به دانش آموزان آموزش داده شده است. آموزش اصولی و پایه ای به همراه یادگیری کامل دروس ابتدایی برای دانش آموزان ابتدایی بسیار حائز اهمیت می باشد. بدیهی است که دروس ابتدایی پایه و اساس یادگیری برای دانش آموزان در پایه و مقاطع بعدی می باشد.

این تدریس ها، شامل دروس فارسی ریاضی و علوم می باشد. همچنین معلمان پس از آموزش کامل دروس، سوالات امتحانی مرتبط با هر فصل و مبحث را برای دانش‌آموزان حل می کنند تا دانش آموزان با نحوه پاسخگویی به سوالات به طور کامل آشنا شوند.

آموزش دروس از کلاس اول دبستان تا ششم دبستان می باشد.

حرف آخر متوسطه اول

 

ریاضی نهم حرف آخر

دوره متوسطه اول، پایه و اساس و پیش زمینه یادگیری دروس متوسطه دوره دوم می باشد. بنابراین، ضعف در یادگیری دروی دانش‌آموزان را در متوسطه دوره دوم و همچنین کنکور دچار مشکل خواهد کرد. بنابراین استفاده از محصولات آموزشی حرف آخر در دوره متوسطه اول علاوه بر تضمین موفقیت دانش آموز در پایه های مختلف متوسطه اول، دانش آموز را برای موفقیت در متوسطه دوره دوم و کنکور نیز آماده می کند.

آموزش دروسی که برای دانش آموزان متوسطه اول تهیه شده است، شامل دروس ریاضی، فارسی، علوم، زبان انگلیسی و پیام های آسمانی می باشد. درس علوم در چهار بخش شیمی، فیزیک، زیست و زمین شناسی تهیه شده است که توسط اساتید مختلف و متخصص در آن زمینه، به دانش آموزان آموزش داده شده است.

آموزش دروس از کلاس هفتم تا نهم متوسطه دوره اول می باشد.

حرف آخر کنکوری

 

پکیج کامل رشته تجربی حرف آخر

با توجه به تغییر سوالات کنکور و همچنین مفهومی و ترکیبی تر شدن سوالات، صرف حفظ کردن مطالب کتاب درسی، به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب رتبه عالی کمک نخواهد کرد. دانش آموزان باید مطالب کنکوری را به طور مفهومی و کاملاً عمیق آموزش ببینند تا بتوانند به موفقیت در کنکور سراسری دست یابند.

موسسه حرف آخر، آموزش تمامی دروسی را که دانش آموزان برای موفقیت در کنکور به آن نیاز دارند را به طور کامل همراه با تدریس انیمیشنی، استفاده از تصاویر و الگوهای جدید و به طور کلی با استفاده از روش های نوین برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری آماده کرده است.

پکیج های آموزشی و تک درسی برای داوطلبان کنکوری در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی تهیه شده است.

عدم فراموشی مطالب با روش های حرف آخر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل فراموش کردن مطالب توسط دانش آموزان و داوطلبان کنکوری این مسئله می باشد که فرد مطالب را به صورت سنتی خوانده و یادگیری فقط در یک نیمکره مغز اتفاق می افتد و مفهوم مطالب توسط فرد درک نمی شود. این مسئله سبب می شود که مطالب در حافظه کوتاه مدت دانش آموز ثبت شود.

با استفاده از روش‌های نوین موسسه حرف آخر یعنی: استفاده از انیمیشن ها، تصاویر جذاب مرتبط با موضوع و ویدیوهای آموزشی و الگوهای ارتباط مطالب و داستان سرایی ها، مطالب به طور کامل در ذهن دانش آموز و داوطلب ثبت شده و در حافظه بلند مدت تثبیت می‌شود. این مسئله احتمال فراموشی مطلب را توسط فرد کاهش داده و باعث می شود مطلب به مدت طولانی تری در ذهن دانش آموز و داوطلب بماند. همچنین این روش ها باعث می شود که مفهوم درس توسط دانش آموزان درک شده و بتوانند ارتباط خوبی بین مطالب ایجاد کنند. این ایجاد ارتباط باعث می شود که داوطلبان کنکوری سوالات ترکیبی را راحت تر پاسخ دهند.

پکیج رایگان 5 روز با حرف آخر

موسسه حرف آخر ,  برای تمامی مقاطع از ابتدایی تا کنکور محصولاتی را به صورت هدیه در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهد, جهت دریافت رایگان محصولات هدیه حرف آخر کافیست کلمه رایگان را به سامانه 1000200064035 ارسال کنید.

سایت حرف آخر: https://harfeakhar.cc

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها