پرطرفدار ترین مدلهای لباس کار ایمن صنعت ایران

کد خبر: 1114997
پرطرفدار ترین مدلهای لباس کار ایمن صنعت ایران

به پوششی که امنیتتان را در زمان کار تامین کند و پوشش مخصوص محل کار وحرفه شما است را لباس کار می گویند .برای شما شخصی که با لباس آشپزی و شخص دیگر با کت و شلوار در محیط کار حاضر می شود ، با عنایت بر این موضوع که همه این لباس ها را لباس کار می گونید ولی تفاوت های زیادی در این خصوص وجود دارد که ما در این مقاله سعی داریم شما عزیزان در خصوص لباس کار بیشتر آگاه کنیم .

مقایسه انواع لباس کار

لباس کار اداری

انواع مختلف لباس‌های کاری که در صنایع استفاده خواهد شد که تفاوت زیادی با لباس کار اداری دارد . در محیط اداری، این شکل از لباس اغلب جهت نشان و یا تمایز مقام و درجه افراد یا ایجادهماهنگی است که بتوان در محیط اداری افراد ارباب رجوع را از پرسنل اداری تفکیک کرد. لباس فرم اداری هماهنگ، بین پرسنل یک اداره باعث ایجاد بهره وری بیشتر و نظم  بیشتر در هنگام پاسخگویی مراجعه کنندگان خواهد شد. خرید لباس کار برای سازمان ها و ادارات، موجب ایجاد هماهنگی و نظم در بین پرسنل نیز خواهد شد. لباس‌کار اداری می‌تواند دیدگاه طبقه بندی بین اشخاص را به سهولت از بین ببرد و موجب خواهد شد که همه ی اشخاص خود را در یک سطح یکسان دیده و این احساس رضایت بخشی را انتشار خواهد کرد.

لباس کار صنعتی

لباس کار ایمن صنعت ایران

در اماکن های صنعتی اغلب معضلات زیادی گریبان گیر اشخاص فعال در کارهای صنعتی می‌شود، که با پیش بینی درست معضلات در این اماکن می‌توان بر این عوامل نظارت و کنترل  دقیقی پیدا کرد. استفاده درست وبه جا ار لباس‌ کار صنعتی در می‌تواند بسیار مفید بوده  و تهدیدها را نسبت به اشخاص کاهش دهد. برای مثال شخصی که در حال استفاده از برق‌ فشار قوی صنعتی می باشد بایستی پوشش لباسی عایق برق و کفش مخصوص برای عبور صحیح برق را دارا باشد، یا شخصی که هر روز با مذاب با حرارت زیاد فعالیت دارد، بایستی از لباس کاری استفاده کند که حرارت را کمتر جذب بدن کند، یا لباس عایقی در مقابل گرما داشته باشد. اورکت زمستانه نیز جزو لباس کار صنعتی محسوب میشود.

 

لباس کار تبلیغاتی

یکی از اثر بخش ترین راهکار ها برای جذب رضایت مخاطبین برای تبلیغات استفاده می شود لباس کار تبلیغاتی می باشد .هیچ مجموعه ی کسب و کار بدون صرف هزینه برای تبلیغات نمی تواند جایگاه مناسبی در زمینه شغلی خود داشته باشد.لازمه تداوم هر کسب و کاری رضایت مشتری و اضافه کردن دایره مخاطبین (مشتری) جدید می باشد .

شیوه های زیادی برای تبلیغ  وجود دارد که استمرار شغل شما را در بر دارد:

عموما تبلیغات هزینه‌های هنگفت به دنبال دارد مثل ایجاد سایت، بیلبورد، ، تبلیغات رسانه‌ای و … ولی یکی از کم هزینه ترین راه ها برای معرفی یک برند سرشناس مانند ایمن صنعت ایران، می‌تواند لباس فرم و لباس اداری مناسب بوده که یکی هم هزینه ترین راهکار ها می باشد .

خصوصیات یک لباس کار مناسب

لباس کار مناسب لباسی هست که متناسب با فعالیت ، سمت اداری ، شخصیت شما باشد. لباس کار شما همیشه نشئت گرفته از شخصیت کاری شما می باشد. لباس کاری که شما حین کار می پوشید بایستی بخشی از سلامتی شما در زمان کار ضمانت کند و همچنین ایمنی شما را هم در محل فعالیتتان را بایستی به عمل آورد. همچنین می تواند اثر بسزایی در عمکرد شما در محیط حرفه ایی شما را پوشش دهد.همچنین خرید لباس کار ارزان از برند ایمن صنعت ایران،دیجی کالا،لیون یا بوفالو ، سینا ورک و غیره نیز یکی از نکات مهم میباشد.

فکر کنید که شما در حین کار یک لباس غیر رسمی و عادی به تن کرده باشد در حقیقت هیچ موقع سمت کاری تان به چشم نمی آید پس می توان نتیجه گرفت شما به سهولت و با انتخاب یک لباس کار مناسب توانایی کسب موقعیت شغلی بهتر را کسب کنید . انواع گوناگونی از لباس کار در جامعه ما به شکلی رواج یافته که باینگر یک نشانه خاص یا برند خاصی است برای مثال مقنعه مشکی با روپوش سفید برای بانوان نشانکر این است که این اشخاص از کادر درمانی ، آزمایشگاهی بوده در نتیجه لباس نشانگر نوع شغل ماست .

خصوصیات لباس کار آتش نشانی

لباس کار

یکی از اساسی ترین موارد در مورد لباس کار آتش نشانی، مقاومت و ایمنی آنها در مقابل حریق می باشد. زمانی می توانیم از ایمنی لباس کار مطئن شویم که متریال پارچه ،لایه‌های محافظت کننده آن و رنگ و مرغوب و باکفیت انتخاب شود.

سازمان بین المللی آتشنشانی در راستای حفاظت از جان آتش نشانان هر ساله مقرارتی در خصوص تجهیزات ایمنی محافظ جان این قشر تعیین میکند . در این استاندارد ها رنگ ها از اهمیت بالایی برخودار می باشد .

در بخش از این سازمان پرسنل مختلفی وجود دارد که که شامل آتش نشان ، کارمند ادری ، ریاست ، داوطلبین و سربازان آتش نشانی می شوند که هر پرسنل از رو رنگ ، آرم و علائم روی لباس اش ساخته و درجه بندی می شود .

لباس کار آتش نشانان

لباس شلوار یا اوکت آتشنشانان در دو نوع سر هم و دو تکه دوخت می شوند و اغلب سه لایه می باشند . جنس این لباس کار از الیاف ضد حریق و نسوز بوده در در دما های بالا هنگام حریق مقاوم بوده که این موضوع کمک بسزایی به آتش نشانان خواهد کرد.

رنگ لباس پرسنل آتش نشانی

در کشور ما رنگ یونیفرم های آتش نشانان به این صورت است که کارمندان آتش نشانی سفید و رنگ شلوارشان سرمه ایی می باشد .

لباس آتش نشان ها در بخش اطفاء شامل اورکت مشکی ، کفش مشکی و کلاه سورمه ایی می باشد و در قسمت های از لباس این عزیزان نوار های شبرنگ دوخت می شود که در اماکن تاریک قابل روئت باشند .

اغلب رنگ مورد استفاده برای داوطلبین آتش نشانی خاکی رنگ می باشد.

ایمن صنعت ایران تولید کننده انواع لباس کار با دوخت صنعتی و یکی از بزرگ تامین کننده کننده تجهیزات حفاظت فردی در ایران می باشد که شما عزیران با مراجعه به وب سایت ما imensanaatiran.com  و یا با تماس با شماره 03132371583 می توانید نسبت خرید محصولات ما اقدام فرمائید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها