6 ترفند طلایی برای افزایش بازدید اینستاگرام

کد خبر: 1112223

نقش مهم شبکه های اجتماعی را هیچکس نمی تواند انکار کند. هرشخص به نوعی با شبکه‌های اجتماعی سروکار دارد. اینستاگرام در کشور ما محبوب‌ترین شبکه‌ اجتماعی است قابلیت‌های متنوع آن باعث همگیری این شبکه اجتماعی شده است علاوه برآن جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، شما می‌توانید از جنبه‌ی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید.

در اینتساگرام به کاربران اجازه داده می شود تا کسب و کار خود را در راه‌اندازی کنند و از این فضا برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند. در این میان ترفندها و نکاتی وجود دارد که اگر قصد راه‌اندازی بیزینس پیج خود را دارید یا در حال حاضر پیج کاری شما فعال است، می‌تواند موثر واقع شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اینکه چگونه بازدید پیج خود را افزایش دهیم، صحبت کنیم.

1. بهینه سازی پروفایل

افزایش بازدید اینستاگرام

اولین کار شما برای شروع انتخاب عکس پروفایلتان است. عکس پروفایل شما باید هدف پیج شما را به مخاطب نشان دهد. به عنوان مثال اگر پیج شما در حوزه فست فودی فعالیت می کند، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. بهترین عکس برای این نوع پیج‌ها، لوگوی کسب و کار است. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید. اگر بودجه برای طراحی لوگو را دارید یک لحظه هم صبر نکنید، چون لوگو باعث می‌شود اعتبار پیج شماافزایش یابد. توجه داشته باشید که بهترین اندازه برای عکس پروفایل 180 × 180 است.

بیو

بیو پیج اینستاگرام شما یکی از مهمترین بخش‌های پیج اینستاگرامتان است. اینستاگرام این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا در 150 کلمه به مخاطب خود بفهمانید که پیج شما به چه دردی می‌خورد و چرا باید شما را دنبال کند. حتما در بیو خود از جملات خلاقانه، هشتگ و ایموجی استفاده کنید.

وبسایت و دسته بندی فعالیت

 

در بیو اینستاگرام بخشی برای قرار دادن آدرس سایت وجود دارد. اگر برای خودتان سایت شخصی دارید و یا اینکه کسب و کارتان دارای وبسایت هست، حتما آدرس سایت خودتان را در این بخش قرار دهید. اگر هم که سایت ندارید، لینک دیگر شبکه‌های اجتماعی خود که در آن فعالیت دارید را در این بخش قرار دهید. دسته بندی فعالیت به شما کمک می‌کند تا حوزه‌ی فعالیت پیج اینستاگرام خود را مشخص کنید. برای انتخاب دسته‌ی فعالیت، شما اول باید پیج خود را به حالت بیزینس پیج در بیاورید. بعد از بیزینسی کردن پیجتان، دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید.

2. تداوم در تولید محتوا

افزایش ویو اینستاگرام

یکی از عوامل مهم موفقیت و کلیدی در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم در تولید محتوا است. روزانه حداقل یک پست و چند استوری در صفحه خود قرار دهید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی به صورت مداوم انجام دهید. تولید محتوای هر روزه باعث می‌شود تا مخاطب در طول روز شما را دنبال کند و در دنیای اینستاگرام که پر از محتواهای گوناگون است، شما را فراموش نکند.

3. از هشتگ غافل نشوید

هشتگ‌ها برای دسته بندی کلمات کلیدی در شبکه‌های اجتماعی استفاده می شوند. این قابلیت جذاب در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بازدید پست‌های خود را افزایش دهید. اما شما برای گرفتن بهترین نتیجه از هشتگ‌ها باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آنها می پردازیم.

استفاده از کلمات کلیدی منحصر به فرد: هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشد، شما کاربران هدفمندتری را جذب پیج خود خواهید کرد و در نتیجه پست های شما بیشتر دیده می شود. پس مفیدتر است که در کنار دیگر هشتگ‌ها، از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما است.

از هشتگ‌های تکراری ممنوع : ممکن است که شما از یک گروه هشتگ نتیجه‌ی مطلوبی کسب کنید و بخواهید دوباره از همان گروه هشتگ در پستی دیگر استفاده کنید. انجام این کار ممکن است به پیج شما آسیب بزند. چون اینستاگرام از الگوریتمی استفاده می کند که هشتگ‌های تکراری را شناسایی و پست‌های پیج‌هایی که از هشتگ‌های تکراری استفاده می‌کنند را در تاپ هشتگ قرار نمی دهد.

استفاده زیاد از هشتگ ها ممنوع : بهتر است در پست‌های خودتان تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید. طبق تحقیقات ما، شما می‌توانید با استفاده از 10 هشتگ نتیجه‌ی خوبی بگیرید. اما اینستاگرام تا 30 هشتگ را برای کاربران خود قابل استفاده قرار داده است.

4.بهترین زمان برای پست را پیدا کنید

 

شما در اینستاگرام می توانید رفتار مخاطبان خودتان را تحلیل و بررسی کنید. در قسمت insight در پیج خودتان می‌توانید رفتار مخاطبان ، ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر کاربران پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید که تعداد افراد بیشتری از پست های شما دیدن کنند. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که می‌توانید با استفاده ازاین اطلاعات محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد. به نوعی با این ابزار می توانید محتوای کاربرپسند تولید کنید وبهتر دیده شوید.

5. استوری اینستاگرام

ترفند های افزایش بازدید اینستاگرام

اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام توجه بسیار زیادی را به خود جل کرد و در حال حاضر به اندازه‌ی پست‌ها برای پیج مهم و ضروری است. شاید قبلا وقتی کاربران جدیدی وارد صفحه شما می‌شدند، به اولین چیزی که دقت می‌کرد، بیو پیج شما و نحوه چینش پست‌ها بود، اما حالا کاربران زمانی که وارد پیج می‌شوند، به استوری و هایلایت استوری بیشتر از هرچیزی دقت می‌کنند و معمولا بعد از دیدن دسته بندی هایلایت شما به سراغ پست‌های پیج شما می‌روند. مورد دیگری که در استوری گذاشتن باید دقت کنید این است که اگر قصد دارید تا چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جالب و سرگرم‌کننده کنید، در غیر این صورت پس از دیدن  استوری اول از استوری شما خارج می‌شوند.در استوری خیلی راحت‌ می‌توانید با مخاطبان خودتن تعامل ایجاد کنید و حتما از قابلیت‌های استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید تا به سلیقه کاربران خود پی ببرید.

6. خرید ویو اینستاگرام 

خرید بازدید اینستاگرام یکی از راه‌حل‌های موقتی اما بسیار سریع برای پیج‌ها محسوب می‌شود که تعداد بازدید پست‌های آن‌ها بسیار پایین است. با این روش شما با پرداخت مبلغی ناچیز، تعداد زیادی  بازدید برای پست‌هایی که مشخص کرده‌اید دریافت می‌کنید.

 

دریچه 67 ارزان سایت خرید بازدید اینستاگرام

سایت های زیادی در زمینه خرید فالوور ارزان ، بازدید اینستاگرام ارزان و ...  فعالیت می کنند مانند فالونیک ، بای لایک ، فالوکمپ و دریچه 67 اما ارزان ترین و بهترین کیفیت را شما در سایت دریچه 67 می توانید پیدا کنید. سایت دریچه 67 یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه رشد پیج ها در اینستاگرام است که برای رشد پیج شما و نرخ تعامل حساب کاربریتان خدمات مختلفی ارائه می دهد. تمامی خدماتی که توسط این سایت ارائه می شود کاملا تضمینی بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها