راهنمای خرید کفش اسکیت برای جان بخشیدن به خرید خود با اسپرت با ما

کد خبر: 1116491

کفش اسکیت، یکی از لوازم ورزشی جذاب است که امروزه بسیاری افراد از آن برای انجام ورزش یا گذراندن اوقات تفریح خود استفاده می‌کنند، اگر از یک کفش اسکیت خوب و حرفه‌ای استفاده نکنید امکان وارد آمدن آسیب به پاهای شما زمان استفاده از اسکیت، فوق العاده بالا است

در این این مطلب، راهنمایی جامع خرید بهترین کفش اسکیت حرفه‌ای آورده شده است، اگر شما هم خواهان خرید یک کفش اسکیت خوب با ویژگی‌های ساختاری حرفه‌ای هستید مطالعه این مطلب را از دست ندهید!

کفش اسکیت

چطور بهترین کفش اسکیت را بخریم؟

خرید یک کفش اسکیت حرفه‌ای و کارآمد، کار خیلی سختی نیست، تنها کافی است زمان خرید به مواردی که در ادامه مطرح می‌شود دقت کنید تا به سادگی یک خرید عالی را برای خودتان رقم بزنید، اگر به دنبال پیدا کردن مشخصات اسکیت خوب هستید مواردی که در ادامه مطرح می‌شود را از یاد نبرید.

بدنه اسکیت

بدنه اسکیت به عنوان پایه اصلی در ساختار کفش اسکیت، عمل می‌کند در میان جنس‌های بدنه مختلف، آلومینیوم به عنوان بهترین جنس بدنه کفش اسکیت شناخته شده است، البته آهن و پلاستیک نیز جزو بدنه‌های محبوب هستند اما آلومینیوم به خاطر سبک‌تر بودن از محبوبیت بیشتر برخوردار است.

زمان خرید کفش اسکیت، حتما توجه کنید که جنس بدنه از مقاومت بالایی برخوردار باشید اصولا اسکیت‌ های با بدنه ضعیف با اولین برخورد و ضربه، تا شده و آسیب می‌بینند، با کمک دست و ضربه زدن با انگشتان به بدنه کفش اسکیت، به سادگی می‌توانید از استحکام و مقاومت آن، مطمئن شوید.

 

چکمه اسکیت

چکمه‌های اسکیت، اهمیت زیادی در احساس ورزشکار زمان به داشتن کفش اسکیت دارند اصولا بین مدل‌های چکمه نرم و سخت، چکمه نرم به خاطر داشتن نرمی و انعطاف بیشتر، حس بهتری را به شما زمان پوشیدن کفش اسکیت، هدیه می‌دهد.

 

ساق اسکیت

امروزه اسکیت‌ها در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه، تولید می‌شوند اسکیت ساق بلند با ایجاد حمایت بیشتر از قسمت ساق پای احتمال ایجاد آسیب ساق را کاهش می‌دهد اگر شما جزو ورزشکارانی هستید که دوست دارید قسمت ساق پای شما زمان پوشیدن اسکیت، پوشیده باشد، خرید اسکیت ساق بلند به شما پیشنهاد داده می‌شود.

بست اسکیت

بست اسکیت روی این کفش قرار دارد و به فیکس شدن کفش اسکیت روی پای شما کمک می‌کند، اصولا مدل‌های قابل تنظیم به خاطر دادن آزادی عمل به ورزشکار برای تنظیم اسکیت، انتخاب بهتری جهت خرید کردن هستند.

 

تیغه اسکیت     

اسکیت بازی خوب, نتیجه گرفتن راهنمایی برای خرید اسکیت

تیغه یا همان فریم اسکیت، به عنوان پایه‌های نگه‌دارنده چرخ‌های اسکیت عمل می‌کنند، زمان خرید اسکیت به نوع ساخت و مقاومت تیه‌های کفش اسکیت‌تان توجه کنید تا مشکلی برای چرخیدن چرخ دنده‌ها در سطوح نامنظم ایجاد نشود.

اگر قصد خرید حضوری کفش اسکیت دارید به کمک دست چرخ‌ها اسکیت را بچرخانید تا از عدم وجود مانع در روند چرخش چرخ‌های اسکیت در تیغه اسکیت، مطمئن شوید، اگر تیغه اسکیت شما دارای مشکل باشد به هیچ وجه نمی‌توانید لذت کافی از فرایند اسکیت سواری ببرید.

 

بلبرینگ اسکیت

بلبرینگ، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ساختار داخلی کفش‌های اسکیت است، برای کارکردن مناسب کفش اسکیت در مدت زمان طولانی وجود کیفیت بالا در ساختار بلبرینگ کفش اسکیت از اهمیت بالایی برخوردار است، بلبرینگ به چرخش سریع‌تر و محکم‌تر چرخ‌های کفش اسکیت کمک می‌کند

ترمز ها

کفش‌های اسکیت نیز دارای ترمز هستند تا زمانی که قصد توقف ناگهانی حرکت اسکیت را دارید از آن‌ها کمک بگیرید، اصولا خرید کفش‌های اسکیت ترمز دارد برای ورزشکاران مبتدی که به تازگی وارد دنیای اسکیت سواری شده‌اند پیشنهاد داده می‌شود.

ترمز  کفش اسکیت در قسمت انتهایی فریم کفش اسکیت نصب می‌شود و شما می‌توانید بنا بر سلیقه‌تان این مدل کفش را خریداری کنید.

اگر مدت‌های زیادی است که اسکیت سوار هستید و تعادل کافی زمان کنترل کفش‌های اسکیت دارید، بهتر است مدل‌های کفش اسکیت بدون ترمز را برید .

رنگ کفش اسکیت!

علاوه بر موارد بالا بهتر است به رنگ‌بندی کفش اسکیت نیز توجه کنید و بنا بر رنگ دلخواه مورد علاقه‌تان یا رنگ ست‌های ورزشی که همیشه موقع اسکیت سواری تن می‌کنید، اسکیت بخرید تا از پوشیدن اسکیت‌تان، لذت بیشتری ببرید.

قیمت اسکیت   

قیمت اسکیت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که زمان خرید کفش اسکیت، باید به آن توجه کنید پیشنهاد می‌شود زمان خرید به هیچ وجه سمت کفش‌های اسکیت بی‌کیفیت ارزان قیمت نروید و سعی کنید مدل‌های خوب با قیمت مناسب را بخرید.

 برخی از شرکت‌های تولید کننده مدل‌های مختلف کفش اسکیت بی‌کیفیت را با قیمت‌های فوق العاده پایین، عرضه می‌کنند خرید این کفش‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و اگر به فکر سلامتی پاهایتان هستید مدل‌های معتبر را بخرید.

 

سایز کفش اسکیت

اصولا سایز کفش‌های اسکیت برندهای معتبر دنیا با سایز کفش‌های معمولی یکسان است و شما می‌توانید بر اساس سایز کفش روزانه و عادی‌تان اسکیت‌ موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

اگر به صورت حضوری از یک فروشگاه لوازم ورزشی مشغول خرید کفش اسکیت هستید بهتر است کفش را به پا کنید و آن را تست کنید تا از اندازه بودن کفش اسکیت، خیالتان آسوده شود.

تفریحی سالم با داشتن بهترین مارک کفش اسکیت

راهنمای خرید کفش اسکیت برای کودکان                  

چنانکه قصد دارید برای فرزند عزیزتان کفش اسکیت خریداری کنید شاید شرایط کمی برای شما پیچیده‌تر شود، زمان خرید اسکیت برای بچه‌ها موارد زیر فراموش نشود:

 

تهیه لوازم ایمنی

زمان خرید اسکیت برای بچه‌ها حتما کلاه و زانو بند نیز تهیه کنید اصولا کودکان زمان استفاده از اسکیت، تمرکز و دقت کافی ندارند و وجود لوازم ایمنی به افزایش تمرکز کودک زمان استفاده از اسکیت کمک می‌ند.

 

خرید اسکیت آموزشی

اسکیت‌های آموزشی روند سرعت‌گیری ساد‌ه‌تری دارند و برای روزهای ابتدایی که کودک شما اسکیت به پا می‌کند یک انتخاب عالی و ایده آل محسوب می‌شود.

 

وجود ترمز

از کفش‌های اسکیت ترمزدار به عنوان اسکیت مناسب برای کودکان یاد می‌شود که امنیت آن‌ها را زمان استفاده از اسکیت حفظ می‌کند. اگر قصد خرید اسکیت برای کودکان زیر 12 سال دارید پیشنهاد می‌شود مدل‌های اسکیت ترمزدار را برای خریداری انتخاب کنید، این اسکیت‌ها از زمین خوردن کودک زمان کار با اسکیت، جلوگیری می‌کند و انتخاب بهتری می‌باشد.

 

آیا کفش اسکیت دخترانه و پسرانه فرقی دارد؟

اصولا سازندگان کفش اسکیت، زمان تولید کفش اسکیت، تفاوتی بین مدل‌های کفش اسکیت دخترانه و پسرانه قائل نمی‌شوند و مهم‌ترین تفاوت این کفش‌ها در نوع طراحی ظاهری و ساختاری است. اگر به دنبال یک راهنمایی خرید کفش اسکیت دخترانه و پسرانه هستید می‌توانید از نکات مطرح شده در این مطلب استفاده کنید و بهترین کفش ایده آل‌ تان را خریداری کنید.

فراموش نکنید که مهم‌ترین اصل برای انتخاب بهترین کفش اسکیت، سلیقه شما زمان خریداری این کفش حرفه‌ای است پس سعی کنید علاوه بر در نظر گرفتن موارد فنی و ساختاری در کفش اسکیت، سلیقه دلخواه‌ تان را نیز زمان خرید کفش اسکیت در نظر بگیرید تا بهترین کفش را برای خودتان انتخاب کنید و لذت ببرید.

خرید یک اسکیت خوب نتیجه مشخصات اسکیت خوب

خرید از بهترین برندهارا فراموش نکنید!

برند کفش اسکیت از اهمیت بالایی برخوردار است، سعی کنید زمان خریداری کفش اسکیت از بین مارک‌های معتبر حرفه‌ای دست به انتخاب بزنید تا خیالتان از بابت کیفیت و کارایی کفش اسکیت آسوده خاطر باشد، معتبرترین برندهای کفش اسکیت به شرح زیر است.

  1. رولربلید (Rollerblade)
  2. فیلا (Fila)
  3. روسز (Roces)
  4. رولکن (Rollcan)
  5. برند ایرانی کبالت (Cobalt)

 

برای خرید بهترین مارک کفش اسکیت، می‌توانید به فروشگاه اسپرت با ما مراجعه کنید و در این فروشگاه به سادگی از بین انواع برندهای معتبر کفش اسکیت، اسکیت دلخواه‌تان را خریداری کنید و لذت ببرید.

 

سخن پایانی

خرید یک کفش اسکیت حرفه‌ای و خوب، نیازمند داشتن اطلاعات و دانش کافی دراین زمینه است تا بتوانید با بودجه مدنظرتان بهترین خرید را برای خودتان رقم بزنید در این مطلب، مهم‌ترین نکات برای خرید بهترین کفش اسکیت حرفه‌ای مطرح شد اگر شما هم دوست دارید یک کفش اسکیت درجه یک را برای خودتان بخرید موارد مطرح شده را فراموش نکنید.

همچنین پیشنهاد می‌شود برای خریداری بهترین کفش اسکیت و دیگر لوازم ورزشی حرفه‌ای سری به فروشگاه لوازم ورزشی اسپرت با ما بزنید تا از در میان دنیایی از لوازم ورزشی متنوع و جذاب، بهترین کفش اسکیت رویایی خودتان را خریداری کنید و لذت ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها