اهن البرز با تخفیفات ویژه فروش میلگرد و تیرآهن و انواع ورق فولادی

کد خبر: 1116756

در حال حاضر صنعت ساخت و ساز پیشرفت چشمگیری داشته است. در چندین دهه‌ های قبل صنعت ساختمان‌ سازی به‌صورت سنتی و ابتدایی انجام می‌ شده است. همانطور که همه می‌ دانیم امروزه صنعت ساخت و ساز نیاز به مصالح و ابزارهای ساختمانی دارد. هر چه صنعت ساختمان‌ سازی پیشرفت بیشتری داشته باشد، نیازهای مصالح ساختمانی و خواسته‌ ها نیز گسترده‌ تر و بیشتر می‌ شود. مهندسان از ابزارهای مختلف ساختمانی مانند میلگرد، تیرآهن و انواع ورق فولادی و سایر ابزارها برای استحکام و مقاومت بناها استفاده می‌ کنند.

 

میلگرد

استفاده کردن از مصالح ساختمانی مقاوم و استاندارد در ساختمان‌ سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در حال حاضر با توجه به تحریم‌ ها و مالیات و گرانی‌ های مختلف، انتخاب درست و خرید مناسب مصالحی مانند میلگرد و تیرآهن و ... مهم است. آهن البرز با تخفیفات ویژه فروش میلگرد و تیرآهن و انواع ورق فولادی، شرایطی برای مهندسان و کارافرینان ایجاد کرده است که بتوانند با قیمت مناسب بهترین مصالح ساختمانی را خریداری کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت: اهن البرز فروشگاه مقاطع فولادی https://www.ahanalborz.com مراجعه نمایید.

اشنایی با میلگرد

میلگرد یک نوع میله از جنس فولادی است که یکی از مصالح پایه‌ای ساخت ساختمان است و در بتن‌ ریزی نقش مهمی دارد. در صنعت ساخت و ساز، میلگردها را در کف ساختمان، دیواره‌ های ساختمان، ستون و ... به کار می‌ برند. پس یکی از پر مصرف‌ ترین مصالح ساختمانی میلگرد است. هزینه‌ های متغیر و بالای دوره‌ای میلگرد بر صنعت ساختمان‌ سازی تأثیر می‌ گذارد.

انواع میلگرد

میلگردهای ساختمان‌ سازی از لحاظ شکل ساختاری به سه دسته ساده، آجدار و کلاف تقسیم می‌ شود. هرکدام از این انواع میلگردها نقش و خاصیت‌ های متفاوتی دارند.

۱) میلگرد ساده: میلگردهای ساده، صاف و بدون انحنا هستند. می‌ توان آن‌ها را به‌راحتی خم کرد. اما در ساخت‌ های صنعتی مانند ساخت پل این نوع میلگرد استفاده نمی‌ شود.

۲) میلگرد آجدار: میلگردهای آجدار، زبر هستند و از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. خود میلگردهای آجدار به دو دسته‌ی ترمومکانیکی و مقاومت بالا تقسیم می‌ شوند.

۳) میلگرد کلاف: میلگردهای کلاف به‌صورت ساده یا آج‌ دار در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد دارند. از این نوع میلگردها به‌عنوان میخ و پیچ و پرچ، سیم بکسل، زنجیرسازی و ... استفاده می‌ شود.

تهیه‌ی میلگرد استاندارد و مناسب برای ساختمان‌ سازی بسیار مهم است. کیفیت میلگردها در نوع ساختمان‌ سازی و مقاومت بتون بسیار تاثیر دارد. اگر شما به‌ دنبال میلگرد مناسب و با کیفیت با تخفیف ویژه هستید آهن البرز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای مشاهده‌ قیمت و انواع میلگرد می‌توانید به سایت اینترنتی به آدرس www.ahanalborz.com مراجعه نمایید.

تیرآهن

تیرآهن چیست

 

تیرآهن یک نوع پروفیل است که از آلیاژهای فولادی مختلف ساخته شده است. ستون و پایه اصلی ساختمان تیرآهن است. تیرآهن‌ ها به دو شکل I  و H وجود دارند. اخیرا تحریم‌ ها و افزایش قیمت‌ ها بر روی خرید و فروش تیرآهن و قیمت آن تأثیر بسزایی داشته است. افزایش قیمت هر مصالح بر روی پیشرفت ساختمان‌ سازی مؤثر است.

در این دوره که کیفیت و استاندار و همچنین قیمت و تخفیف مصالح از جمله تیرآهن مهم است، برای خرید این موارد باید خیلی هوشیار و بادقت بود. اما نگران نباشید آهن البرز به کمک شما آمده است. با تخفیف‌ های ویژه در فروش تیرآهن با کیفیت و انواع مختلف آن کمک شایانی به پیشرفت ساختمان‌ سازی شما می‌ کند.

انواع تیرآهن

تیرآهن اغلب به‌ دلیل خصوصیت‌ های شکل ظاهری و مکانیکی و موارد استفاده از آن تقسیم‌ بندی می‌ شود.

۱) تیرآهن IPE: تیرآهن IPE به شکل I است که بال‌ های تیرآهن ضخامت ثابتی دارند.

۲) تیرآهن IPB: تیرآهن IPB به شکل H است که بال‌ های این مدل از مدل I شکل، پهن‌تر است و به تیرآهن بال پهن معروف است.

۳) تیرآهن INP: تیرآهن INP به شکل I است اما ضخامت بال‌ های آن در برخی قسمت‌ ها متفاوت است.

۴) تیرآهن لانه زنبوری: این نوع تیرآهن دهانه‌ های شش ضلعی دارد که منظم هستند؛ به همین دلیل به آن‌ها تیرآهن لانه زنبوری می‌ گویند.

هرکدام از این مدل تیرآهن‌ ها در قسمت‌های مختلفی از ساختمان‌سازی به کار می‌ رود. تنوع و وزن هر تیرآهن متفاوت است و شما می‌توانید انواع و اقسام مدل تیرآهن‌ ها را که نیاز دارید، قیمت، وزن و نوع مورد نیاز خود را از طریق سایت آهن البرز مشاهده نمایید.

ورق فولادی

یکی از پرکاربردترین مصالحی که در انواع صنعت‌ های گوناگون از جمله صنعت ساخت و ساز به کار می‌ رود ورق فولادی است که به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم مصرف می‌ شود. ورق‌ های فولادی انواع مختلفی دارند و در مقاطع و قسمت‌ های متفاوتی با توجه به مدل و نقش هرکدام، کاربرد دارند. انتخاب باکیفیت‌ ترین ورق فولادی بسیار مهم است، هم از نوع ساخت و هم از نظر قیمت. شما می‌ توانید انواع مختلف و بهترین نوع ورق فولادی را با تخفیف ویژه از سایت مذکور خریداری کنید.

ورق های فولادی

انواع ورق فولادی

۱) ورق سیاه: یکی از پرکاربردترین ورق فولادی که در صنعت‌ های مختلف به‌صورت مستقیم کاربرد دارد ورق سیاه است. این نوع ورق‌ ها معمولاً سطحی ساده و صاف ندارند به همین دلیل در قسمت‌ هایی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که ظاهر ورقه‌ ها مهم نباشد. در صنعت ساخت و ساز این نوع ورق توسط فرآیندهایی به تیرآهن و ناودانی و سایر مصالح تبدیل می‌ شود.

۲) ورق روغنی: برخلاف ورق سیاه، ورق روغنی سطحی صاف و صیقلی دارد. ظاهری مناسب دارد که در قسمت‌ هایی که قابل مشاهده باشد قابل مصرف است. این نوع ورق مقاومت بیشتر نیز در برابر شکستگی و خم‌ شدگی دارد.

۳) ورق اسید شویی: ورق‌ های اسید شویی درواقع همان ورق‌ های سیاه هستند که توسط اسید شسته می‌شوند. اسید باعث می‌ شود که ناخالصی‌ های سطح ورقه از بین برود.

۴) ورق گالوانیزه: پایه‌ ساخت این نوع ورق‌ ها، ورق‌ های روغنی هستند. یکی از مزایای این نوع ورق این است که ضد زنگ است و از لحاظ اقتصادی هم به صرفه‌ تر است

۵) ورق رنگی: این نوع ورق‌ های رنگی از طریق فرآیندهایی بر روی ورق‌ های گالوانیزه تولید می‌ شوند. نحوه‌ی رنگ کردن آن بسیار تخصصی است و قبل از رنگ کردن عملیات خاصی بر روی ورق‌ های گالوانیزه انجام می‌ شود تا یک ورق رنگی مناسب تولید شود.

۶) ورق قلع اندود: ورق‌ هایی که در صنعت ساخت ظروف غذایی به کار می‌روند از نوع ورق‌ های قلع اندود هستند. ظرف‌های روغن‌ های نیمه جامد که حلبی نامیده می‌ شوند از نوع ورق قلع اندودند. این نوع ورق‌ ها خاصیت ضدخوردگی و همچنین ضد زنگ‌ زدگی دارند.

شما باکیفیت‌ ترین و متنوع‌ترین ورق‌ های فولادی را می‌ توانید با تخفیف ویژه و قیمت مناسب در سایت آهن البرز سفارش دهید. در این سایت امکان مشاهده وزن، سایز، نوع و سایر ویژگی‌های ورق‌های فولادی نیز وجود دارد. حتی برای اطلاعات و مشاوره بیشتر با کارشناسان می‌ توانید به سایت آهن البرز آدرس اینترنتی شرکت مراجعه نمایید.

مقاطع فولادی و آهن الات

آهن البرز با تخفیفات ویژه فروش

فروشگاه اینترنتی آهن البرز که متشکل از کارشناسان و نیروهای باتجربه و کارآمد است، فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرده و تا به امروز در این زمینه موفق بوده است. همچنین فروشگاه آهن البرز با همکاری با تأمین‌ کنندگان مصالح مختلف مانند میلگرد، تیرآهن و ورقه‌ های فولادی به‌عنوان برترین و باکیفیت‌ ترین مرکز فروش تبدیل شده است.

یکی از مزیت‌های اصلی این سایت درج قیمت به روز با تخفیفات ویژه، نوع، وزن، جنس و سایر ویژگی‌ های محصولات برای مشتریان است. شما می‌ توانید قبل از خرید از صحت محصول مورد نظر توسط کارشناسان باتجربه اطمینان حاصل کرده و با توجه به نیازهای خود اقدام به خرید کنید. یکی از بهترین مزیت‌ های خرید از سایت آهن البرز علاوه‌ بر تخفیفات ویژه، کنترل کیفیت محصولات مورد نیاز شما و ارسال به موقع سفارشات شماست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها