معرفی جذابترین انگشترهای جدید سال 2020 و 2021

کد خبر: 1116759

اغلب بانوان و دخترخانم ها برای خرید انگشتر طلا سوالات و ابهاماتی دارند برای مثال

"جدید ترین انگشتر های طلا سال 2020 و 2021 چه مدلی هستند؟" ، "چه انگشتر طلایی با تیپ و استایل من همخوانی داره" ، "انگشتر طلا چه سایزی باشه که تو دستم جلوه خوبی داشته باشه؟" ، "انگشتر طلا از کجا بخرم که معتبر باشه؟"

برای پاسخ به این سوالات و ابهامات پیشنهاد میکنم تا آخر مقاله با ما بزرگترین فروشگاه آنلاین طلا همراه باشید.

معرفی انواع مختلف بهترین طرح های انگشتر طلا

سال‌ها پیش انگشترهای طلا به عنوان حلقه ازدواج یا نامزدی در نظر گرفته میشد، اما امروزه همه خانم‌ها از انگشترهای طلا  با سن، ظاهر یا موقعیت های مختلف استفاده می‌کنند. 

برخلاف دوران قدیم که انگشترهای طلا در قالب‌های استاندارد بودند، امروزه طرح‌ها و دسته‌ بندی‌های متعددی بر اساس مناسبت، سلیقه شخصی، مهمانی های خانوادگی و بسیاری موارد دیگر جهت استفاده وجود دارد.

انگشترهای دو انگشتی:

انگشتر طلا دوانگشتی

جدیدترین طرح های انگشتر طلای زنانه که در میان بانوان مد شده است انگشترهای دو انگشتی هستند، آنها به قدری شیوا و شیک طراحی شده اند که یک نگاه به آنها شما را وسوسه می کند که آنها را داشته باشید.

انگشتر طلا سفید تک نگین جدید:

انگشتر طلا سفید تک نگین

انگشتر طلا سفید با قیمت مناسب یکی دیگر از گزینه های جذاب برای انتخاب است. آنها یکی از پرطرفدارترین مدل های سایل می باشند که با انگشتر های پلاتین همخوانی نزدیکی دارند و انگشتر تک نگین طلا، انتخابی عالی به عنوان انگشتر طلای سفید هستند. در بیشتر موارد،  انگشتر طلا سفید با الماس پوشانده شده است که آن را هم پیچیده و هم زیبا می کند.

 

انگشترهای طلا رزگلد:

انگشتر طلا رزگلد

اگر شما از جمله افرادی هستید که به رنگ قرمز و طلایی علاقه دارید ، پس رزگلد برای شما بهترین است. انگشترهای رزگلد که از ترکیب مس با طلا ساخته می‌شوند و رنگ صورتی زیبایی را به وجود می‌آورند و بیشتر مورد توجه دختران و نوجوانانی قرار می‌گیرند که دائماً به دنبال انگشتر طلا جدید دخترانه هستند که با لباس و استایل خود ست کنند.

انگشتر طلای جدید دخترانه (طرح های فانتزی):

انگشتر طلا جدید دخترانه

دخترها علاقه ی زیادی به طرح های فانتزی دارند. انگشتر طلا فانتزی یک خرید عالی برای هدیه و ابراز عشق شما به آنها می باشد. درخشش طلا به اندازه کافی قدرتمند است که زیبایی سبک شما را منعکس کند. استفاده از انگشتر طلای فانتزی می تواند انتخاب مناسبی برای دختران جوان باشد.

این انگشتر ها اغلب به صورت انگشتر طلا زنانه بدون نگین هستند و به خاطر طرح فانتزی و خاص خود مورد توجه دختران جوان می باشد.

انگشتر طلا با نوارهای چند لایه:

انگشتر طلا با نوار چند لایه

آیا به دنبال انگشترهای طلای سبک جدید هستید؟ پس این طرح طلای چند طبقه را برای خود تهیه کنید و حس حلقه های متعدد را با هم داشته باشید .داشتن یک نوار چند لایه در انگشت می تواند شخصیت شما را تکمیل کند و احتمالا یکی از بهترین طرح های انگشتر طلا است.

انگشتر طلا طرح پازل:

انگشتر پازل طلا دسته ای از انگشترهای جدیدی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است به نظر می رسد که این دو حلقه متقاطع یکدیگر هستند ؛ این سبک چیزی منحصر به فرد دارد و در جای خود اهمیت خاص خود را دارد.

معرفی معتبرترین فروشگاه های آنلاین طلا:

خرید طلا به صورت آنلاین یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای خرید انگتشر طلا می باشد ولی مهم است که از فروشگاه های معتبر خریداری شود که محصول خود را از لحاظ کیفیت و سلامت تضمین کنند.

پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه مقاله  "معتبرترین سایت های خرید آنلاین طلا" مطالعه فرمائید.

تعیین سایز و اندازه انگشتر طلا 

تعیین سایز انگشتر طلا اهمیت ویژه ای دارد و اگر اندازه انگشتر متناسب با انگشت شما نباشد هم امکان افتادن از دست را افزایش میدهد و هم جذابیت کمتری به شما خواهد داد.

برای تعیین سایز دقیق انگشتر طلا پیشنهاد میکنم مقاله  "راهنمای تعیین سایز انگشتر طلا جهت خرید انگشتر طلا" مطالعه نمائید.

 

هنزاگلد انتخابی مناسب برای خرید آنلاین انگشتر طلا

روزگاری که برای خرید انگشتر طلا به جواهرفروشی در شهر خود می رفتید، گذشته است. اکنون می توانید به راحتی انگشتر مد نظر خود را که دوست دارید بصورت آنلاین از طلا فروشی های آنلاین  خریداری نمایید.

هنزاگلد به شما امکان می دهد از خرید آنلاین طلا لذت ببرید. این فروشگاه آنلاین جواهرات ، طیف گسترده ای از گزینه ها را از نظر طرح ها، الگوها و کیفیت ارائه می دهد.

کلیه محصولات ارایه شده دارای ضمانت طلای 750 ، 7 روز مهلت بازگشت و همچنین ضمانت تعمیر به صورت مادام العمر خواهد بود.

منبع : henzagold.com

 

۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها