خبر خوش درباره افزایش حقوق کارمندان

کد خبر: 1116885

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با نظرسنجی که انجام گرفته توسط هیئت رئیسه، بودجه سال ۱۴۰۱ مطلوب است و باعث کاهش رکود می شود.

خبر خوش درباره افزایش حقوق کارمندان

محسن پیرهادی ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان تهران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان های استان، اظهار کرد: با نظرسنجی که انجام گرفته توسط هیئت رئیسه، بودجه سال 1401 مطلوب است و باعث کاهش رکود می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه بودجه ای که ارائه شده، 18 مورد آن در مورد تهران است که 16 مورد آن بابت آب و فاصلاب، تصفیه خانه ها و پساب می باشد و بحث آب برای دولت در بودجه 1401 بسیار مهم و حیاتی است.

پیرهادی تاکید کرد: حمل و نقل عمومی در بوجه دولت در حوزه مترو در کل کشور بسیار محدود است و بر اساس اندازه گیری حدود 30 کیلومتر می باشد، از اعضای شورای های استان می خواهم موارد و مشکلات خود را مکتوب ارائه کنند تا در کمیسیون تلفیق مطرح و به کمیسیون های تخصصی ارائه کنیم.

وی در ادامه افزود: دولت در حوزه افزایش حقوق  تصمیمات خوبی گرفته، افزایش حقوق در سطوح پایین افزایش خوبی داشته و در رده های بالا افزایش پیدا نمی کند و کاهش هم خواهیم داشت.

پیر‌هادی در ادامه گفت: در حوزه کشاورزی در استان تهران مشکل داریم، برای 50 سال آینده  در حوزه کشاورزی چه برنامه ای داریم، بحث آب در چند سال آینده برای تهران بسیار مهم است، باید برداشت آب از دریا را افزایش دهیم این برنامه را کشورهای حوزه خلیج فارس چندیم سال پیش آغاز کردند.

وی در زمینه بحث آب کشاورزی دشت ورامین اظهار کرد: باید کشاورزی صنعتی شود، از محصولاتی استفاده کنیم که آب مصرفی کمتر داشته باشد و در مصرف آب مدیریت لازم را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: تمام بنگاه‌های مالی و شرکت های بزرگ در تهران مستقر هستند، چرا سهم خود را به تهران پرداخت نمی کنند، باید از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی که در تهران نیستند و دفتر مرکزی آنها در تهران می باشند هزینه پرداخت کنند و پروژه های عمرانی شهرستان را به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی واگذار کنیم./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها